Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

04 lutego 2015

17 level ♥

calendar_month 04 lutego 2015

40 komentarzy:

  1. WOW. GRATKI MEL <3

    PS: gdzie kupiłaś bryczesy ze skarpetami? :) Liczę na odp

    Pozdrawiam Petra Mistnight

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG od kiedy jest 17 poziom ?! Ja mam niestety od 3 mies. 15 więc do 16 a co tu powiedzieć do 17 mam kawał czasu xD. GRGRATKI! Wstaw jutro na posta aktualizacje :) ( lub dziś ale jest godz 20:00 xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej już niektórzy gracze ze Szwecji mieli 17 level :)

      Usuń
  3. OMG! Gratki Melissa :DDDDDDDDDD Ja mam dopiero 10 :/ jeju jak sie ciesze@! :DDDDDDDD


















    ~Olympia Ponyalke~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale mam do Ciebie prośbę. Mogłabyś nie robić takich odstępów między treścią, a podpisem, bo Twój komentarz zajmuje pół strony ;)

      Usuń
  4. Gratki. :) Ja mam już połowę 16. ^^
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki:D Mi to jeszcze daleko;P
    Sally Westsmith

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki to Quest ? PS. gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki Mel =^.^= Oby tak dalej :P
    ~Violetta Papanose~

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A przynajmniej jutro XD Bo o 21:30 wyłączył się komp i zamiast zrobienia zadania,które dałoby mi 17 lvl musiałam iść spać.Tata sobie ubzdurał,że niby 21:00 to późno XD

      Usuń
    2. Witaj w klubie! :)
      Moj tata kiedys mowil jak go wkurzalam ze o 18:00 mam isc spac -_- Gratki Melisso! :*

      Usuń
  9. Gratki Mel!

    Ta sama wiadomość co na fb :) Maja Gomułka
    ~Maja Zbradotter

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację! :D Mi jeszcze daleko do 17... leniuszek ze mnie i tyle. xP

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację! :D Mi jeszcze daleko do 17... leniuszek ze mnie i tyle. xP

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju *-* , gratki ( ja mam trochę ponad połowę 16 :( )
    Powodzonka w dalszej grze
    ps.
    Odpisujesz czasem na wiadomości??

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Mam 10. Kupuje andaluza kasztan czy biały z siwymi końcówkami BŁAGAM ODPISZ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje! Ja mam prawie 14 level :(
    Violet Mousedotter

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Mel :* Wiem ,że jesteśmy na tym samym serwerze to może się spotkamy ^.-

    Pozdrawiam Natalia Swordson

    PS: Widziałam Cię wczoraj na czacie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainspirowałaś mnie do wbijania levelów... Gratulejszyn. <3
    Ale nie myśl, że nie będę Cię gonić. :)
    /Antonia Nightgarden

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam zrobione wszystkie zadania i do 17 levela brakuje mi bardzo mało punktów.. Powinnam już tez mieć 17 level.. Może nie zrobiłam jakiegoś zadania? Czy odnalezienie szczątków dinozaurów daje punkty doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
  18. Gabrielle Appleelee5 lutego 2015 17:39

    Gratulacje ja mam początek 15

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile jest leveli? Myślałam że 16
    Sylvie Applerock

    OdpowiedzUsuń
  20. Phi, a ja mam milimetry do 17 T^T XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, ja mam centymetr do 10 lvl'u i tyle mi wystarczy bo będę mogła mieć araba,
    mam pytanie, czy na terenie doliny złotych liści (całego tego terenu) można kupić jakiegoś araba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Sa 2 kucyki, 2 szwedy i morab/morgan zloty z biala grzywa z tego co pamietam :)

      Usuń
  22. Ja mam dopiero połowę 15 level'a :P
    Olivia Candleknight <3
    Mel, zaprosisz do znajomych na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekhem, przepraszam ale mam pytanie jakim cudem niektórzy mogą mieć poziom 17 a innym już na 16 kończą się zadania? to nie dotyczy oczywiście mnie ponieważ mam 15 i pół poziomu i mam jeszcze mnóóóstwo zadań ale bardzo mnie to ciekawi.
    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie mnie też.. Skończyły mi się już zadania i brakuje mi kilka punktów doświadczenia do 17 poziomu.. Zadań nie mam żadnych do robienia.. Może wcześniej były jakieś eventy które dawały punkty doświadczenia..

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ja mam 16 lvl mało mi brakuje do 17 lvl-a.
    Pozdrawiam:)
    Sonya Crazyhill

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratki Mellow ^.- I <3 you ^^ Spotkałam Cb kiedyś ^o^ Ale masz full znaj :c Nie chciałaś mnie dodać ;/ Ale i tak Cię koffam ^3^ Mi tyle brakuje do 17 lvl: ____________ ;-; Ach, te misje z łowieniem... Ma być 6000 w KWJ (Klub Wędkarski Jorvik c;) i 1500 w KWJ-Oddział Południowy D: Żal ;/ Jeszcze raz: Koffam Cię ! ^.-
    ~Pamela Purplecamp~

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam Mel w znajomych <3 I też ją kocham;)
    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach