Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

19 lutego 2015

Nowy podgląd

calendar_month 19 lutego 2015
A więc to jest ten obiecany podgląd :D


Jest to wideo. Widać na nim ruchome schody (niestety mogłam dać tylko zdjęcie), więc zgaduję, że może to będzie jakieś centrum handlowe? Już nie mogę się doczekać *-* Czas oszczędzać SC na zakupy, bo pewnie będzie tam dużo sklepów :D

39 komentarzy:

  1. Za niedługo to zrobią z Jorvik metropolię a konie... Właśnie, ciekawe co się stanie z końmi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z końmi? Wszyscy je pewnie odeślą na wyspę a tego na którym jeźdźisz będzie się dało zostawić w stajni,A TU NAJWAŻNIEJSZA WIADOMOŚĆ! CZEMU JAK CHCĘ WŁĄCZYĆ SSO TO WYSKAKUJE MI (SORY ALE..) GÓWNO Z NAPISEM ''ShellExecute'' POMOCY!
      ANTOINETTE BRAVEFALL

      Usuń
    2. Ale to jest gra o koniach a nie o modzie... Narazie nie jest tak źle ale za chwile już konie pójdą w odstawkę by zwolnić miejsce na nowe sklepy... A co do błędu nwm... Spróbuj reinstalować grę ;)

      Usuń
    3. Ja myślę że reinstalacja nie pomoże :\ A no wła..Ja tam nie mam nigdy kasy na jakieś ubrania a moje mi się podobają...I trzeba będzie mieć pewnie 17 lvl a ja mam 16. I bez urazy dla SSO ale teraz jeśli będzie galeria handlowa to każdy będzie tylko chciał kupić sc a to lekkie naciąganie...A poza tym galeria handlowa będzie sprawiała problem bo serv się przeciąży i BUM! Znowu będzie jakaś awaria. A i napewno każdy będzie sprzedawał konie dla pieniędzy i będzi mniej stajni...Można tak wymieniać na okrągło więc ja nie jestem za galerią handlową ja tylko bym chciała ulepszenie tego sklepiku w Miasteczku Srebrnej Polany.
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    4. Nie przesadzajmy, to tylko jedno centrum handlowe ^^ Konie są i tak głównym tematem tej gry. Ja sądzę, że przez sklepy i różnorodne ubrania jest ona nawet ciekawsza :)

      Usuń
    5. No ale to CAŁE WIELKIE CENTRUM będzie powodowało więcej awari bo bez przerwy były by przeciąrzenia servera. Wiem może przesadzam ale to prawda.
      A poza tym to jest NACIĄGANIE bo jak zrobią te Jorvik City każdy będzie kupował sc.
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    6. Ja się zgadzam z Mellissą,a nawet gdyby były awarie to SSO na pewno coś zrobi jako żeby na to wynagrodzić.:)
      Daphne Brichblanket

      Usuń
  2. Może sso zrobi Jorvik Citi i te centrum handlowe będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel i inni który to czytają zapraszam na mojego bloga
    Link: http://starstableonline-alla.blogspot.com/
    Mam tam na razie jeden powitalny post ale codziennie dodam ich więcej.
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel jak zrobić z tymi zakładkami tymi Melissa Seahall, Konie itp. ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że centrum handlowe :)


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, centrum handlowe hm.... Ale walnęli zagadkę :d Kurde... Jak będzie centrum handlowe wyobraźcie sobie tłok w sklepach po otworzeniu serwera :PPP XD
    Zajrzelibyście?
    http://starstableonline-martine-z-winterem.blogspot.com/
    Sasorki za reklamę :/
    Pozdrawiaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHAHAH Dobre z tym tłokiem xD ale dowaliłaś!

      Usuń
  7. O co chodzi? Jak gram 5 min w sso to wywala mnie na pulpit i pokazuje mi się błąd files i zamyka mi grę :( Internet mam dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz za dużo plików na kompie? Usuń trochę i zrób skanowanie systemu (Antywirusem) ;)
      Mam nadzieję że pomogę ^^
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
    2. Ok spróbuję.Dzięki za info ;)

      Usuń
  8. Uuu :3
    Centrum Handlowe było by zaczepiście :3
    A co wy na to żeby:
    Można byłoby kupić takie zwierzaki które się ,,ruszają" w sensie że chodzą itp.
    Gram w star stable do niedawna więc nie wiem czy te obecne mogą ,,chodzić".
    ~Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam myślę, że będzie ulepszenie tego salonu w Silverglade, niekoniecznie dotyczące centrum handlowego ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, tylko co z końmi? :p ;)) tylko że, wczoraj nie mogłam się wgl zalogować... a dzisiaj?.. dzisiaj to kompletna porażka .-. wchodzę z tego na pulpicie- nic, biała karta ;-; wchodzę z tego na stronie- "Wtyczka Star Stable uległa awarii", na to resetuje kompa, po czym odinstalowałam sso i zainstalowałam ponownie... ładuje się i ładuje; na stronę cały czas się cofa i tylko do 97% dochodzi ;__; a na tym z pulpitu "Program Star Stable przestał działać" .-. Co się dzieję? :'C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakiś błąd. Kiedyś też tak miałam najlepiej poczekać np. do jutra i wszystko powinno być ok.

      Usuń
    2. Końmi... hmmm... zostawiamy je pod centrum handlowym/jorvik city? XD

      Usuń
  11. O co z tym wszystkim chodzi? o.O Skąd jest ten obrazek? Bo ja już nie ogarniam. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star Stable ma Snapchat i obiecali udostępnić jakąś super nowinę. i oto ona ;)

      Usuń
  12. Czy to ta super nowina ze snapchata???
    Ale centrum handlowe... :S
    Głęboka myśl............ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ciekawe czy to naprawdę będzie centrum handlowe..... ale jeśli tak to omg!!!!!!!!!
      Jak będzie w środku?
      Ile będzie sklepów?
      Co w tych sklepach będzie?
      Czy wszystko będzie.za sc??????
      Jeju mam tyle pytań tylko kiedy dostaniemy na nie odpowiedz...?

      Usuń
    2. Ale super CENTRUM HANDLOWE!!! Ale pewnie wszystko będzie za sc ;(
      miło by było gdyby można kupować też za szylingi jorvik :)

      Usuń
    3. Może jeszcze oprócz sklepów będą tam jakieś kawiarnie itp.? :D

      Usuń
    4. Albo kino gdzie za obejrzenie seansu dostaje się 10-20 js (taką jakby reklamę czegoś) albo płacisz js albo sc za obejrzenie filmiku o Jorvik, koniach itp. :D
      Ale nie wyobrażam sb tego przeciążenia serverów ._.

      Usuń
  14. WOW * o *
    Pewnie szykują Jorvik City :D Nie mogę się doczekać!! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jorvik city wiem gdzie to ale ciekawe od którego lv bo ja mam dopiero 14 hmm... może ale nie powiedzieli by o tym wcześniej??????????

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli Jorvik City, to pewnie będzie on zaliczany jako nowy obszar, więc dodadzą go pewnie pod koniec 2015... A jeśli to nie City, to co? Trzeba tylko czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie moge! Super! Mam 10 lvl :'( i brak sr. Ale mam na szczęście konto z koleżanką która ma połowe 14 lvl

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam problem, pomożecie?
    Jakie zadania muszę wykonać by dojść do tego z techno psem?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach