Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

04 lutego 2015

Aktualizacje 04.02.2015

calendar_month 04 lutego 2015
Dzisiaj dodali:

  • Zadania- poszukiwanie skarbów
Pomóż Andy'emu w zorganizowaniu geocachingu w Jodłowym Gaju!

  • Nowe ubrania w sklepie niedaleko areny Stajni Jorvik
  • Eddie i Ferdinand zatrzymali się w Zachodnim Przylądku i rozstawiają swój targ
Co myślicie? :D Mi nawet spodobały się questy, lubię poszukiwania skarbów :D

29 komentarzy:

  1. Mi też się spodobały. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że dodali questy. Może uda się zdobyć 17 lvl jak skończę łowienie i porobię reputację w DUD.
    Klaudia Darkstreet

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel (Lub ktokolwiek inny :D) wiesz gdzie jest 5 podpowiedź? :) Szukam jej już ok. 30 min :/ Z góry dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś wpisać treść tej podpowiedzi? Bo nie jestem 100% pewna

      Usuń
    2. Chodzi o to z owcami i piaskownicą? Jest obok tego wybiegu z owcami koło Andy'ego :) Musisz jechać wzdłuż tej siatki po zewnętrznej stronie i wskazówka jest na piasku w cierniach :)

      Vivien Yellowheart.

      Usuń
    3. Dzięki , Dzięki , Dzięki ! <333333

      Usuń
  4. Pia Dragonfall4 lutego 2015 21:42

    Fajnie ale myślałam, że dadzą te walentynkowe rzeczy dla konia i mnie! :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tydzień nowe questy. I fajnie XD. Przynajmniej jest więcej jak się skończy na jutro :P Nawet ok są te dzisiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się questy podobają ze skarbem, co do ubrań nie wiem nie oglądałam ich jeszcze,
    pytanie do Melissy: Czy zrobiłaś wszystkie możliwe questy na tę chwilę??

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie do Melki. Gdzie jest ten zachodni przylądek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Mel! Mam pytanie czy lubisz Banshee?
    Violet Mousedotter
    PS nie chodzi mi o Banshee z Harrego Pottera tylko o youtuberke xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tylko jeden jej filmik i wydają się bardzo fajne, ale jest mi obojętna :) Niezbyt interesuję się filmikami na youtube, chyba że chodzi o te SSO-we

      Usuń
  9. Beznadziejne te aktualizacje. Myślałam, że będzie jakieś wielkie WOW, a tu nic. Ciuchy - okropne, zadania - bezsensu. Oby następny tydzień był lepszy, bo to jest okropne. Ludzie z całego świata wysyłają im propozycje, a oni biorą te "najszybsze". Pewnie tak długo im szło, bo robili tą stronę Walentynkową. Pod moim komentarzem nie chcę tych wielkich znawców SSO. Jeśli komentarze mają wyglądać tak: ,,OMG! Ale jesteś głupia! Ja mam 15 lewel i tsysta koni!!!11! Nie pisz tu jusz nigdy!!1!!!" to darujcie. Wyrażam swoje zdanie na polskim blogu. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałaś, że ostatnie aktualizacje są gorsze bo pracują nad czymś większym?

      Usuń
    2. Tiaaa... Zawsze tak jest i nic nie ma, a ogłaszali, że w tą środę co teraz była będzie coś fajnego. I co? I NIC! -,-

      Usuń
    3. Nie ogłaszali, że "będzie coś fajnego". Mówili, że muszą dokonać pewnych napraw na serwerach i zrobili to - zniknęło kilka niedawno powstałych lagów.

      Usuń
  10. Wrzuciłam wszystkie wskazówki na bloga ssodawn.blogspot.com
    Mel, czy nie wkurza cię rzesza fanek jeżdżąca za tobą i nie dająca ci spokoju?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście trochę się zawiodłam. Bo zaczełam robić te zadania no i oczywiście........ZEGAR! TRZEBA BEZSENOWNIE CZEKAĆ!
    Antoinette Bravefall.
    Przyjmuję hejty i POZDRO! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę pod koniec się zawiodłam... Żółte buty w nagrodę? ;-; Seriously?
    I co ja mam z nimi zrobić ;-;

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanko tak do wszystkich. Bo mam już 14 level i dalej nie mam Doliny Złotych Wzgórz!!Pomóżcie proszę!
    ~Nina Swordpouls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne. Niektórzy mają zadania z otwarciem GHV w połowie lub na końcu 13 lvl, a inni w połowie 14. Rób wszystkie dostępne questy i daily, a za jakiś czas na pewno odblokujesz.

      Usuń
  14. Pia Dragonfall5 lutego 2015 18:46

    Napisz do supportu, ono ci pomogą!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, wiesz gdzie jest 4 wskazówka??

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie jest 4 wskazówka plisss

    OdpowiedzUsuń
  17. Vera Catstone vel Akinorew8 lutego 2015 20:01

    Aktualizacje całkiem spoko, ale czy próbował ktoś geocachingu w realnym życiu? Ja od dwóch lat "szukam skarbów" z koleżankami, z rodziną i jest naprawdę świetnie. Te questy to tylko ułamek prawdziwego geocachingu :).

    Vera Catstone vel Akinorew

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach