Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

18 lutego 2015

Aktualizacje 18.02.2015

calendar_month 18 lutego 2015
Hej!
Co tam u Was? Przepraszam, że nie pisałam, ale chyba nauczycielki umówiły się, że przez ten tydzień wszystkie naraz dadzą nam kartkówki, sprawdziany i dużo zadań domowych xD Na szczęście jutro w szkole są jakieś konkursy, więc zaczynam o 8:00, a kończę o 12:00 :D
Ale teraz koniec o tym... Od długiego czasu chciałam nauczyć się rysować lepiej, ale udało mi się zmotywować do tego dopiero teraz, więc kupiłam sobie szkicownik oraz jakiś zestaw do szkicowania. Mam nadzieję, że nie poddam się, patrząc jak pięknie niektórzy rysują XD
Więc tak spędzałam czas kiedy nie było mnie na SSO i tutaj na blogu ^^ W międzyczasie grałam również w The Sims 2 (zawsze wolałam grać w 3, ale udało mi się stworzyć fajną rodzinę, więc jakoś tak mnie wciągnęło :D jak będziecie chcieli zdjęcia to potem dodam ^^) i czytałam książki :D

Ale teraz przejdźmy do tematu posta :D W końcu dzisiaj środa, więc były aktualizacje ^^

Dodali:

  • Przedłużone walentynki: jeśli ktoś nie miał możliwości zrobić zadań u Catherine i Donalda, nadal ma szanse je zrobić :)
  • Więcej walentynkowych zadań, ale tym razem są one z zeszłego roku, lecz dostajemy z nich całkiem nowe nagrody
Derek potrzebuje Twojej pomocy!

  • Nowe wyposażenie w sklepie w Srebrnej Polanie (niedaleko fontanny)
  • Nowe misie do kupienia w sklepach walentynkowych
Co myślicie?

P.S. Pamiętajcie o Snapie SSO :D Ponoć przygotowują się na ujawnienie super ekscytującego podglądu jeszcze w tym tygodniu :D

39 komentarzy:

  1. Super! Mi się podobają ^^
    Melisso jeśli masz Snapchata to mogłabyś dodać tu na bloga zdjęcie tego ekscytującego podglądu? Np. ja nie mam Snapa i nie znam się na tym jak zainstalować itd. A inni może też nie mają i chcieliby zobaczyć :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam czekam na double sc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie mogę teraz wejść na SSO? ;-; Mam z pulpitu, wcześniej weszłam i mnie wywaliło potem, a teraz nie mogę wejść :/
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wejść nie mogę.. nagle pokazało "Błąd sieci" i teraz nie mogę się zalogować, kiedy włączam z pulpitu cały czas mam taką białą kartę a potem mi pokazuje jakieś Error'y. A przez stronę cały czas mam jakieś "Sprawdzanie aktualizacji"... -,-

      Usuń
    2. Nom, ładuje się ładuje i potem mam Proxy :/ i znowu nie mogę wejść... Super ._. mogliby popracować nad tym i przeznaczyć jedną aktualizację TYLKO na błędy. I mogliby zrobić więcej serwerów, aby nie było przeciążeń - bo właśnie myślę, że od tego rodzą się wszystkie błędy.

      Usuń
    3. No ciągle te 'proxy coś tam'... i teraz muszę się logować przez stronę :| z tego na pulpicie wgl nie chce mi wchodzić .-.

      Usuń
  4. Mel,najbardziej urzekły mnie te nowe podglądy mrrr,nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie dziwne jest to, że zwykły miś kosztuje ponad 220 sc z tego co widziałam. Dużo, kurde. Ale ciesze się, że to nie te które na pewno kupie (niebieski, czerwony i żółty)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale nie mam sr :'c Ja i tak nie mogę grać od pn. do pt. :'c ale misie.... To już coś!! XD ^^ Ja i tak kupuje konia w piątek :^D


    Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
  7. Vera Catstone vel Akinorew18 lutego 2015 19:29

    Och, widzę, że nie tylko u mnie w szkole nauczyciele chcą wykończyć uczniów. Miałam 3 sprawdziany, 6 kartkówek, fragment "Pana Tadeusza" na pamięć, liczne prace domowe... Co to za tydzień jest? :/
    W każdym razie dobrze, że przedłużyli te walentynkowe zadania, bo kompletnie nie miałam czasu grać :D.
    Vera Catstone vel Akinorew

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę pomóżcie! Jak gram 5 min w sso to zaraz odsyła mnie do pulpitu i wyświetla mi się jakiś błąd files do zapisania o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz słaby internet :) Albo tak po prostu. Ja też mam tak często xd

      Usuń
    2. Aha ok dzięki za odp ;) Tylko,że jak gram w inne gry internetowe to tak mi się nie robi :/

      Usuń
  9. Pomożesz ? wiem że nie do tematu ale mam znaleźć ducha Pani Hill na jakimś torze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na torze wyścigu w Jodłowym Gaju, te mosty, przeszkody, płotki itp. to tam poszukaj.

      Usuń
  10. O ludzie,ja miałam 3 sprawdziany po ferich,codziennie kartkówki,pytania i opowiadanie wierszy... -.- Ale już OK xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie dopiero ferie zaczynają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja nie mogę grać w sso w tygodniu???!!! Aaaa Dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aktualizacja jest ok ale liczyłam na coś więcej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie moge grać w tygodniu! Rodzice...


    Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, byłam na sso tylko 10 min bo na stronę nie mogę wejść nawet, a z pulpitu mi nie działa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej aktualizacje są super.Miałam nadzieje że dodadzą nowe konie


    Doris Appelpai

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Mel spotkamy się w winnicy np jutro

    jestem Doris AppelPai
    nie no nie umiem napisać tego nazwiska
    jag by co jestem zawsze na frodzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam dopiero ferie. A z racji że jeszcze nie jestem w gimnazjum to mnie , ani innych nie odpytają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi rodziece mówią żebym w tygodniu nie przesadzala z kompem ale itak gram w Star Stable cały dzień z moją BFF Anne Mooseland :)




    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  19. O co w tym chodzi? Jak gram w sso 5 min to wysyła mnie potem do pulpitu i wyświetla mi się błąd do zapisania files i zamyka mi grę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooo biedny Anonim! Ja tak nigdy nie mam :D współczuje xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te nowe aktualizacje :3
    A misia sobie na stówę kupię :>
    ~Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam stary komputer i zawsze jak mam jakieś CS lub zadania to muszę wyłączyć poprzez kliknięcie znaczka Windows ponieważ wyskakuje mi " Fatal Error " i cacałe SSO się na maksa tnie. Tata mówi że SSO ma wirusy itd. ale ja tam nie wiem. Wczoraj weszłam na SSO po aktualizacjach, wszystko było ok. Robiłam Quest'y a tu nagle... " Fatal Error " i musiałam wyłączyć a potem logując się ponownie było na pisane " Twój serwer jest obecnie niedostępny ". Pozdrawiam :) P.S przepraszam za tak dłuuugi komentarz i trochę nie na temat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star Stable nie ma wirusów ;)

      Usuń
    2. Fatal error to błąd odczytu programu. To nie z wirusów, po prostu działanie programu zajmuje za dużo pamięci RAM i przeciąża. Fatal error i wyłączenie programu to takie "rozwiązanie" dla komputera. A skoro jak ujęłaś masz stary komputer to nie za bardzo coś idzie zrobić. Mała ilość tej pamięci to cecha starszych maszyn ;).

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. SSO nie ma wirusów, to może być - tak jak pisała Miduso - z powodu starego komputera.

      Usuń
  23. Melisso ! Jeżeli chcesz nauczyć się rysować i lubisz przerabiać zdjęcia np w gimbie to polecam ci tablet graficzny wacom bamboo pen&touch small fun :) Dostałam taki na święta i jestem meega zadowolona.Wiadomo myszką nie da zrobić sie cudów a z tabletem wychodzi wszystki lepiej.Taki tablet na allegro kupiłam za 287 zł ale był w świątecznej ofercie xD Mi na tablecie wychodzi eysowanie ładnej niż na kartce papieru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimpie*
      I Bamboo już wycofali teraz zastąpiły je intousy ;)

      Usuń
    2. Aha wiesz ja swój kupiłam na allegro a nie na oficjalnej str.
      Pewne wycofali lecz na allegro jest pewnie tego pełno xd

      Usuń
  24. Dziękuję za odpowiedź Anno Milosz, Ver. oraz Miduso :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach