Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 lutego 2015

Aktualizacje 25.02.2015

calendar_month 25 lutego 2015
Heej!
Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale wcześniej nie znalazłam czasu. Zaraz po otwarciu serwerów tyle osób wchodziło do gry, że przez cały czas mnie wywalało. Zdążyłam zrobić tylko zakupy w galerii, ale w końcu się poddałam i powiedziałam, że zrobię zadania później, wróciłam do czytania książki i... oderwałam się dopiero teraz xD

Dzisiaj były środowe aktualizacje :D
Dodali:

  • Więcej zadań i 5 poziom dla darmowych graczy! 
Zadania w Forcie Pinta i poziom 5 dla wszystkich!

  • Eddie i Ferdinand ustawili swój targ na arenie stajni Jorvik

NOWE MIEJSCE: CENTRUM HANDLOWE

Witajcie w Jorvik City Plaza!

  • Nowe sklepy, ciuchy i sprzęt!
Jeden z cudownych sklepów w Jorvik City Plaza!

  • Scena, na której będą odbywały się różne wydarzenia. Na otwarcie centrum rapowa megagwiazda Raptor pojawi się na scenie!
Raptor: największa gwiazda Jorvik!

  • Nowa kawiarenka

  • Oczywiście, aby dostać się do centrum najpierw musimy zrobić krótkie zadania m.in. kupić bilet
Bezpośredni autobus do Jorvik City Plaza!

Co myślicie? ^^

41 komentarzy:

  1. Jak dla mnie spoko ;) Byłam w tym centrum z 3 h xD
    Kaja Goldgarden

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Melissa to ja, Alba Waterbell, ta co zwariowała na Twój widok XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna aktualizacja. Myślałam, że będzie słaba, ale jednak ten żeński pociag do zakupów zrobił swoje. Podoba mi się, że można tam też kupować rzeczy dla koni. A całe to "hej joł joł", które śpiewa Raptor jest tak baaaardzo rapem. :')
    Szczerze mówiac troche Ci współczuję, bo nawet ja jako 17 lvl jestem oblężana i atakowana zaproszeniami do grup/znajomych, a co dopiero Ty. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Mel.Mam pytanie:jak zmieniłaś sobie serwer w grze? Ja mam ciągle komunikat, że zmiana serweru jest obecnie niemożliwa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pia Dragonfall26 lutego 2015 08:21

    Super aktualizacja!! To najlepsza aktualizacja na świecie! XD Tylko ze muszę czekać do jutra! :( (ja gram w piątek, w sobotę i w niedzielę!) D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow troche późno to wstawiłaś ale świetna aktualizacja! Nie mogę się doczekać kiedy będę grała ale nie wiem kiedy bo dostałam szlaban... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, świetne aktualizacje, najlepsze w historii jorvik! xD A najlepsze schody, na które wszyscy się uwzieli xD Świetne sklepy, ciekawe co będzie na pierwszym piętrze oprócz sklepu z kokardkami dla konia i stoiska z jedzeniem :) No i co będzie na samej górze, gdzie jest "remont" :) Ale fajnie, że zaczeli robić ukryte zadania, bo właśnie tam, gdzie remont, jest ukryte zadanie :) A Raptor świetny, wszyscy chcieli jeszcze, żeby śpiewał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ukryte zadanie? :o

      Usuń
    2. Na samej górze gdzie jest remont.Musisz szukać tam gdzie są skrzynie ;)
      Kaja Goldgarden

      Usuń
    3. (To ja zuzalena) A gdzie jest to ukryte zadanie w jakims pomieszczeniu co mel wspominala?

      Usuń
  9. Mi się naprawdę podobają aktualizacje ^^
    Tak się nakupiłam ,że wooow! :D I tak jakby sc mi przybyło xD Dziwne ;-;
    A i poznałam koleżankę z twojego klubu ^^
    Ma na imię Courtney i jest bardzo miłą osobą ;3 Możliwe ,że dojdę do SGC jak pozwolicie xD C: ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPEROWE MIEJSCE NAPRAWDĘ WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na serwerze to jak był koncert Raptora to serwer się zacinał bo tyle ludzi przyszło i prawie wszyscy krzyczeli do Raptora żeby za nic wszedł xd
    Violet Mousedotter

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel,pamiętasz mnie? :) To było wczoraj w centrum,weszłam za tobą do sklepu xD Tam weszłaś do działu dla koni,no i Cie nie było xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah mega pozytywne 😉Najlepsze schody 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah mega pozytywne 😉Najlepsze schody 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, na widok Raptora każdy szaleje jak na widok Mel xD

    Pozdrawiam Diana Archvalley ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah mi się podobają ^¬^ Świetnie zrobili te centrum i wgl. Trochę te sukienki i siodła są takie trochę 'chude' Cx
    I ta podjarka ludzi na widok Raptora XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, Raptor zdobywa nowych fanów! :D

      Usuń
    2. Fajny 50/100 xD nie zbyt mi się podoba :I

      Usuń
    3. No ładnie śpiewa xD ale jest brzydki xd

      Magdalena Dogfield

      Usuń
  17. Anie woguuule nie wywala ;D Ani 1 razu mnie nie wywaliło :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Założyłam dzisiaj konto [w końcu <3] więc zaliczę się na darmowy piąty level? <3
    Aktualizacje wydają się na pewno super, ale dopiero jak zobaczę na żywo [gra się na razie instaluje] to dopiero ocenię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zaliczysz, ale nie koniecznie w ciągu jednego dnia.

      Usuń
  19. Mam pytanie. :D
    Czy jak gra jest włączona to można kupować SC? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie byłam od początku za tą aktualizacją. Ale kiedy weszłam o raz pierwszy do centrum...Już pokochałam to miejsce. :D Nie chciałabym się reklamować, ale...Czy mogłabyś wejść na mojego bloga i ocenić go.? Jeśli nie chcesz, to oczywiście nie musisz. Nazwa bloga: starstableonline-zcandyriders.blogspot.com Byłabym wdzięczna gdybyś chociaż zerknęła i powiedziała, co o nim sądzisz. (Uprzedzam, że ja się nie reklamuję, tylko proszę Mel) Mel, masz świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy pierwszy raz byłam w centrum handlowym to bardzo mi się spodobało!!! No i Raptor XD No i można kupować za szylingi! Ale po chwili nudno się tam robi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem bardzo fajna aktualizacja. Raptor wymiata!xd Kiedy wyszedł na scenę i zaczął się,,gibać" to było akurat straszne!o.O Ale później jak śpiewał to zaśmiecałam chat tylko tym:
    ,,Raptor jesteś naj!"
    xd Tak wiem że przygięłam bo on nie słyszy :{ Tag krzyki fanów xd) No ale aktualizacje są cudne :*
    Pozdro Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
  23. sorry że nie na temat, ale czy można przesłać rzeczy na sso

    OdpowiedzUsuń
  24. Melissa!!!!!!!!!!! Widziałam cię w Jorwik City plaża obok Raptora! Pamiętasz taką Olivia Sweetland lub Anie Applebrooke? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aktualizacje są spoko ale nie ma żadnego "Wow!" Lub też "O Boże!" xD. Nie mam ogólnie SC ponieważ skończyło mi się SR a teraz nie mogę zrobić bo mam karę :/. Choć to nawet dobrze, mam przez to całkiem niezłą średnią ( 6.0 )

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi te aktualizacje nie pasują do gry.Wolałabym coś o koniach,a nie o dziewczynkach z top model

    ~Marie Lowlee~

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach