Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

11 lutego 2015

Informacje

calendar_month 11 lutego 2015
Hej!
Przepraszam, że nie pisałam, ale ciągle znajdowało się coś innego do zrobienia. Nauka, lekcje, książki do czytania itp. 
Ale przejdźmy do posta ^^
Trochę się zdziwiłam, gdy wróciłam do domu, a tam nie było nic w aktualnościach, a serwery były otwarte. Dopiero potem zespół SSO dodali jakieś informacje:

200 DARMOWYCH Star Coins od Star Stable!

Ta aktualizacja walentynkowa zajęła trochę dłużej, więc jest przełożona na później (nie mam pojęcia kiedy). Aaale po aktualizacji dostaniemy kod na 200 SC! :D

46 komentarzy:

  1. Super ^^ Może nareszcie przestaną czepiać się SSO o kody

    Jak tam Mel życie w SGC? Polecasz klub, atmosfera fajna? :)

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Zauważyłyście, że maść andaluza / fryza na obrazku nie jest dostępna w grze, a uzyskać ją można usuwając pliki? Mnie to trochę zastanawia

      P.S : Przepraszam za 2 komentarz ale zapomniałam napisać to w pierwszym :P

      Usuń
    2. Może SSO robiło czyszczenie plików i wyszła im nowa maść? XD To tylko obrazek :3

      Usuń
    3. jest taka maść andaluza -,-

      Usuń
    4. Nie ma takiej :) jest podobna ale nie taka sama ;)

      Usuń
  2. Ja też wyczekiwałam aktualizacji i uczyłam się przez ten czas i odrabiałam, a aktualizacji nie ma ;.; Nie będę czekać dłużej niż 21, bo jestem przeziębiona, a jutro sprawdziany w szkole.... i się wyspać trzeba.
    P.S. Jakie teraz czytasz książki Mel? Ja serię Spirit Animals :)
    Pozdrawiam
    Charlotte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam (czytałam): Percy'ego Jacksona, Olimpijskich Herosów, Baśniobór, Spirit Animals, Pozaświatowcy,roniki rodziny Kane, Uroczysko, Wojnę Cukierkową, Pięć królestw, ziemiomorze, Dom Tajemnic, Heartland, Ever After High,Sklepik Okamgnienie, Igrzyska Smierci, Drużynę,Strażników Historii, Kroniki Archeo, Pana Jaromir, Czarownica Piętr niżej i dużo, dużo więcej ale długo by opowiadać ;)


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytam hertland i czytałam czarownica piętro niżej aż 2 razy!!! Zarombista książka poleam i hertland też oczywiście!!

    Ps: czy to nie dziwne? Sso dawno powinno zająć się aktualizacją! Od samego rana serwery powinne być zamknięte myślę że oni specjalenie zaczeli się w to angażować dopiero wieczorem aby wzbudzić ciekawość fanów ale mnie jakoś to nie jara mogę tylko przez to chyba dostać CCS ( choroba ciągłego sprawdzania) omg ale tak się ucieszyłam gdy dowiedziałam się że będzie kod na 200 sc bo zbieram na fryza!!! Ale to nie koniec będę musiała czekać jeszcze jakieś 5 tygodni!!! Nie wytrzymam!!! Tylko mel przytrzymuje mnie przy życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na fiorda msm 504 i jeszcze dostanę 200 sc i w sobotę 100 sc i mi wystarczy :D

      Usuń
  5. Oj tak troszeczkę się rozpisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,ja wydam sc raczej na wyposażenie :) Rozumiem Cie Mel,każdy ma coś do roboty :)
    Alessia Sunvalley

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko do ciebie Mel. Dlaczego za każdym razem jak bierzesz zdjęcie z strony sso to zmieniasz jego kolor??? To pytanie dręczy mnie już od kilku dni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcecie super HACKA do STAR STABLE ? Bo znalazłam dobrego :D Jest tutaj:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd z tym hackiem - takie hacki twotzy się po to aby kraść graczom konta.

      Usuń
    2. Holly strata czasu na tłumaczenie. Mel prawdopodobnie usunie ten komentarz, więc nie ma sensu tłumaczyć takim osobom ;)

      Usuń
    3. Wiem, wiem... Ale jak widzę kogoś, kto wypisuje takie bzdury to lekko mnie ponosi XD

      Usuń
  9. Nie, nie chcemy tego hacka! Nie pisz haków, nie używaj! I sobie idź z tym hackiem!

    Ps. Yay kod na sc! Wreszcie się odpowiednio wyposarzę! ^^ I będą sklepy walentynkowe...


    Pozdrawiam Olympia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kod będzie tylko dla SR ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie kodu na sr, tylko na sc.

      Usuń
    2. Olinuś, kody są dostępne dla wszystkich użytkowników. Jeżeli pojawi się kod przeznaczony wyłącznie dla osób z wykupionym lifetime to zostanie do tego dodana odpowiednia informacja. Pozostałe kody są również dla kont darmowych :).

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa co te ,,później'' oznacza.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wczoraj prawie wszyscy w klubie pytali się "o co chodzi że, aktualizacji nie ma?!" ;_; Już myślałam że, coś się tam u nich "psuje" bo nie ma aktualizacji o.- Z tym kodem to super, bo niedługo szykuje mi się dużo wydatków związanych z kupnem nowych koni :') co mnie ciut wkurzyło bo już sama nie wiem ile mnie to będzie kosztować -,- (tak leniwa i kalkulatora wziąć do ręki mi się nie chce [a liczyć? nigdy nie liczę z własnej woli ;P ] xd )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłaś- wszystkie fjordy, rudy i któregoś z nowych, a nawet wszystkie? xDDD Powodzenia <3

      Usuń
  13. Ehum ehum Przepraszam bardzo ale dlaczego sso NIE ZROBIŁO AKTUALIZACJI!!!!!!!!!!! ▶--◀ AAAAAAAAAAAAA!!!!!!! CZEKAMY JUŻ KILKANAŚCIE GODZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Margaret, po pierwsze nie wrzeszcz, a po drugie oni chcą na Nas wywrzeć dobre wrażenie.
    W nagrodę dadzą Nam kod. Ale niektórzy chcieliby dostawać same kody -.-
    Sally Westsmith

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, że pytanie nie dotyczy posta, ale wiecie może, gdzie mogę kupić konia Fiordzkiego? (:
    Serdecznie dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go kupić w Dolinie Ukrytych Dinozaurów :) Dostępne są od poziomu reputacji "Popularna" u Kalltersów. Kiedy już zrobisz reputację możesz kupić fiordy ^^ Cena za zwykłego od 1lvl wynosi: 780SC a za fiorda który ma od razu 10lvl to 1425SC (chyba) Liczę że pomogłam ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. ja nie wrzeszczę sally tylko wstawiam wykrzykniki a to jest w ogóle co innego po prostu jestem zdenerwowana ponieważ środowe aktualizacje powinny być w środę a nie w czwartek! po kilku godzinnym czekaniu na kod i nowe żeczy jestem po prostu na końcu nerwów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile mniej więcej trwa aktualizacja? Godzinę? Dwie?

      Usuń
  17. Serwery Polskie są wyłączone coś się szykuje ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. godzine dwie??? już jakieś 10 godzin nie ma aktualizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margaret, nie denerwuj się tak. SSO spokojnie poinformowało, że aktualizacje będą PÓŹNIEJ - co dla mnie oznacza, że następnego dnia. Na pewno mają dużo roboty bo zapewne zrobili nowe zadania (pewnie walentynkowe), więc jest tego dużo. Wystarczy poczekać.

      Usuń
  19. ok wiem że mają dużo na głowie ale aktualizacja miała być w środę tak jak zawsze. a na yt nigdy nie widziałam walentynkowych zadań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już napisałam na swoim blogu posta o aktualizacjach, pospiesz się. Niedawno zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyraźnie podkreślili, że aktualizacje będą później Margaret.
    Sally Westsmith
    PS. Uważaj na ortografię

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra zauważyłam że podkreślili PÓŹNIEJ ALE PÓŹNIEJ MOGŁO ZNACZYĆ TAKŻE ZA GODZINE

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisali też, że jest przełożona, a to oznacza, że na pewno nie będzie w środę.
    Sally Westsmith

    OdpowiedzUsuń
  24. kod na 200 sc? wow! super! musisz go podać! bd miała SR na ferie (jeszcze mi sie nie zaczęły :|) i potrzebna mi kasa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Już jest na angielskiej stronie:)
    Sally Westsmith

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki zapewne valentine2015 ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajowsko! xD zapraszam na mój nowy kanał na YT:
    Blanka Hawkcake <<^
    |
    -------------------------------
    Nazwa kanału tam jak strzałka pokazuje :) zapraszam na mój kanał subskybujcie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. o mamo jest już kod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SSOHEARTU2015

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog Mel ! :D Uwielbiam Twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach