Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

08 lutego 2015

Mała przejażdżka z Ashem i 200 OBSERWATORÓW ♥

calendar_month 08 lutego 2015
Hej!
Pierwsze co to chciałam baaaaaaaaaaaaardzo podziękować za 200 OBSERWATORÓW
W poprzednim poście powiedziałam, że 'powolutku' zbliżamy się do 200, a tu taka niespodzianka i na następny dzień jak weszłam tu rano to było Was o 8 osób więcej, czyli 201 (a teraz 205) aaaa ♥
Spróbuję wykombinować jakiś konkurs, ale nie wiem kiedy mi się uda :D

Niestety jutro już kończy się weekend, który jak zawsze trwał tak krótko, że nawet nie zauważyłam. Przecież przed chwilą był piątek i wracałam zadowolona ze szkoły, że w końcu odpocznę :(
Znowu zaczną się testy, nauka i wstawanie rano, aż w końcu będzie następny piątek.. i tak w kółko XD
Żeby trochę poprawić sobie humor wybrałam się na krótką przejażdżkę z Ashem ♥





71 komentarzy:

  1. Uuuu już ponad 200? Gratki :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale oczywiście na zapytania fanów nie powiadała... Ja Cię lubię Mel, nawet bardzo, ale wytłumacz mi proszę dlaczego nigdy nie masz czasu dla fanow? Ja rozumiem, że masz duuuuuużo zadań I zajęć, ale możnaby odpisać, nie? A Ty wszystkich olewasz:( Interesujesz się tylko tymi co mają LT i czarno-biały komplet. Wszystkich hektarów tego prosta pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mam czasu dla fanów?
      Ten cały blog jest dla fanów. Staram się, piszę posty codziennie, wydaję pieniądze na konkursy, kiedy powinnam się uczyć wchodzę na SSO, aby zrobić zdjęcia chociaż na jeden post, a gdy ktoś się mnie pyta o spotkanie na FB to staram się z tą osobą spotkać, a Ty mi będziesz mówić, że nie mam czasu na fanów?
      Jak masz jeszcze takie rzeczy pisać to proszę, w ogóle nic nie pisz.

      Usuń
    2. Coom?? Melissa calkowicie poswieca sie fanom! Jest cudowna, a przecierz nie wejdzie na 7 godzin na StarStable , i bedzie odpisywac caly czas?! Pff, ona ma zycie prywatne!

      Usuń
    3. Przepraszam, ale czy ona składała jakąś przysięgę całkowitemu poświęceniu się fanom? ;_; Mel to człowiek i jak każdy ma; a czasem nie ma czasu i jeśli ktoś jest jej prawdziwym fanem to to zrozumie ;) A przynajmniej powinien...

      Usuń
    4. Mel ma dla fanów czas. Ale zrozumcie to wszyscy co myślą tak samo jak Anonim że ona masz swoje prywatne życie! Ona może żyć jak chce! A nie to co wy jej muwicie ;.; sama bym zwaaaaaaaaaariowała! lepiej pomyślcie nad swoim zachowaniem ci co myślą identycznie jak Anonim. Pozdrawiam czytelników bloga i trzymiem kciuki za tych którzy są tacy jak Anonim,ponieważ chcę zobaczyć poprawe że nie piszecie i tak nie myślicie o takich bredniach co inni wygadują ;)
      ~Blanka Hawkcake~


      (Jeżeli spodobał ci się ten komentarz napisz w komentarzu na dole: Łapka w góre Blanka H :).
      Lub co tylko chcecie,ponieważ macie swoje prywatne życie, ja napisałam tylko przykładowo :) )

      Usuń
  3. Masz pięknego fiorda *-* <3

    Pozdrawiam :)
    PS. Gdzie kupiłaś ten czaprak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Czaprak jest z doliny złotych wzgórz :D

      Usuń
  4. Ja chcę tego perłowego fiorda bo dopiero co DUD odblokowałam :D
    I tak mało fanów, bo na najlepszy na świecie PL blog o SSO powinni wchodzić i obserwować wszyscy gracze z Polski...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja żeby ci poprawić humor napisałam na swoim blogu o tobie w poście :3
    O twoim blogu dokładnie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo!
    Jestem nowa na twojej stronie, więc nie wiem za bardzo jaka jesteś, ale z tego co widzę jesteś bardzo fajna. Pamiętasz to dziewczynę na tym samym siwym Fiordzie, na którym się wybrałaś na przejażdżkę. Byłaś u Marleya. W końcu będziesz miała następnego obserwatora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel jest doświadczona. Jeśli chcesz się więcej o niej dowiedzieć, wejdź na jej youtube i instagram.

      Usuń
  7. sorry za błędy spieszyłam się

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel, nasze dzisiejsze spotkanie wykroczyło poza normy czasowe, nie? Aż 2 minuty gadania z Air Panthers. Dla ciebie skończyło się skrobaniem na blogu i wkuwaniu na jutro a dla mnie ciątaczką dziewczyn po Jarlaheim... Co jedna to lepsza była... Jeszcze nigdy nie widziałam dziewczyn z AP tak podekscytowanych jakimś spotkaniem... Sprawiłaś, że pół- nieboszczyki z AP odżyły.
    Pozdrawiam
    Zacna delegacja AP (czyt. Anna Dragonfield [tak, ta upierdliwa])

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie bardziej jako wiadomość prywatna? Bo ni z gruszki, ni z pietruszki ma to odniesienie do posta.
      Chyba, że chcesz się pochwalić spotkaniem - wtedy nie przeszkadzam ;).

      Usuń
  9. Uuuuuu to naprawde duzo OuO Duże Gratki nim się obejżysz a będzie 300 ;D ^|^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mel, jesteś otwarta na pomysły fanów jeśli chodzi o ten konkurs? Na początku wyjaśnie, że nie robię tego specjalnie abym odnalazła się w tym ale dla ciebie :) Konkurs mógłby nabrać tematykę literacką. Mało ludzi robi takie. Np. Napisz jak dotarłaś do jovrik, napisz jedną kartkę z pamiętnika z życia tu w jovrik. Jest dużo do poruszenia. Jak chcesz to wykorzystać mój pomysł, ale jak nie no to nie. Nigdy się w życiu obrażę za takie coś. Miłego grania i życzę mnóstwa obserwacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację. :o :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie gratulacje Melisso! <3
    Zycze Ci jeszcze 800 obserwatorow! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał!!! Gratuluję! Kiedyś miałam SSO,ale nie mogę się połączyć z serwerem gry :(.
    Ale mam Stajnię Marzeń i Simsy to muszę jakoś przeżyć :)

    Olympia Flowerrock

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Mel ;D Mam jeszcze pytanie, przepraszam,że nie na temat. Jak jestem teraz SR i założyłabym klub i potem mi się SR skończy to ten klub nadal będzie istnieć tylko będzie tak jakby zamrożony, że nie będę mogła nic w nim robić czy sie usunie? Z góry dzięki ^^

    PS. Jak ktoś ma ,,hejtowac" pytanie to niech zostawi swoje ,,mądre" komentarze dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pia Dragonfall9 lutego 2015 16:38

      Jak skończy ci się sr to nadal będzie klub. Myślę, że pomogłam!

      Usuń
    2. skończy Ci się sr to nic, klub będzie istnieć, ale stracisz kilku członków, bo nie będą zapewne chcieli podróżować tylko po części Moorland i Fortu Pinta...

      Usuń
    3. A skąd wiecie czy niema sr LT?!

      Usuń
    4. Ekaterina - czytanie ze zrozumieniem się kłania.

      Usuń
  15. Zostanie chyba nawet nie zamrożony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam na górze za odpowiedzi ;D

      Usuń
  16. Gratki Mel:)


    PS. Jak robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia to inaczej screenshoty (windows: przycisk prt scr wchodzisz w painta i ctrl+v)

      Usuń
    2. Dzięki����

      Usuń
  17. Gratulacje Mel :D Jak przeczytałam Twojego posta za 190 + obserwatorów było już 200 XD
    P.S. Jak można mieć 17 lvl? Ja porobiłam wszystkie zadania i go nie mam :( I czy do 17 lvl liczy się łowienie?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musisz łowić, włączać światełka...

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź Tan Sea <3 o3o Czyli wywnioskować łatwo, że do 17 lvl jeszcze mi daleko . . . . . . xd

      Usuń
  18. Mel, mam pytanko, czy stroje dla jeźdźca i wyposażenie dla konia wybierasz pod względem wyglądu czy bonusów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem wyglądu to raczej zawsze, a na bonusy patrzę tylko, gdy mam wybrać strój na wyścigi :)

      Usuń
    2. Dzięki Wielkie ze odpowiedziałaś! Mel, jestem Twoją wielką fanką! Pozdrowionka i GRATKI^^

      ~Carine Duskvakkey~

      Usuń
  19. Już 200 <3 Gratuluję Mel. Pozdrawiam

    Diana Archvalley

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog jest świetny! Bardzo mi się spodobał.
    ~Szczere pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnego masz konia. Nic dziwnego, że już 213 obserwatorów, bo twój blog jest najlepszym
    blogiem, jaki znam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Mel , który trzeba mieć poziom aby jechać do DUD ? Tam są te super fiordy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku 15 lvl'a masz zadanie od Elizabeth a jak chcesz fiorda to musisz mieć reputkę u kall coś tam xD.Ja narazie jestem lubiana u nich a mam pytanie do Mel: Jaką miałaś reputkę gdy ci pozwolili na zakup fiorda?
      Antoinette Bravefall

      Usuń
    2. Trzeba być popularna u Kalltersów.

      Usuń
  23. Już 213 obserwatorów!
    Gratulację Mel i życzę ci dalszych sukcesów;)
    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  24. Mel, bo ja mam do Ciebie pytanko. O co chodzi z tymi przyciskami w cyrku? Przed tom ''publicznościom'' jest jeszcze lewitujący kapelusz,a zastanawiam się po co są te przyciski i ten kapelusik. Odpowiesz mi ? =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - publicznością. Końcówkę "om" dodaje się do liczby mnogiej ale rzeczowników żeńskich w celowniku (taki przypadek). Taka informacja na przyszłość.
      Te przyciski uruchamiają ogniste obręcze. Możesz przez nie skakać lub zwyczajnie na nie popatrzeć. I tyle, właściwie nic więcej nie robią. A kapelusik jest do zadania u Yadris'a (chyba tak się pisało).

      Usuń
  25. Gratki ;D Widać, że się starasz i to odbija się na obserwatorach ;) Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratki Mel!!! Super blog!
    Mam problem z zadaniem z Isolde czy jak jej tam... Nie wiem jak mam odpowiadać na pytania a znalazłam wszystkie ślady, pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ash miał mieć inny czaprak :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah,pamiętam jak dziękowałaś za 30,a teraz 200! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mel gratulacje ;3 i przy okazji zapraszam na mojego bloga : star-stable-online.blogspot.com

    Pozdrawiam Natalia Swordson ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję ci. I też zapraszam na bloga: starstableonlinemonikaarchhand.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wiem że nie na temat ale dlaczego sso nie napisało jeszcze na fb o aktualizacji zaraz normalnie wybuchnę!!! Sprawdzam co 5 min! To choroba!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super <3! Gratulacje Mel :D.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam takie mini mini pytanko. Mianowicie: jest godz 17:40 a tu na SSO brak aktualizacji :( ( jest środa oczywiście )

    OdpowiedzUsuń
  34. Nom nie ma :'( szkoda xD minęły 4 minuty odkąd to napisałaś :)
    Wasza ~Blanka Hawkcake~ :€ pozdroooooo Mel!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmm dzziwne.... Na stronie SSO są informacje :). Lecz mam wrażenie że SSO w ogóle nie zrobi aktualizacji bo serwery są otwarne nie ma niedostępnych, a gdy są aktualizacje to serwery są niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! Przecież pisali już tą informacje!i sercery są zamknięte u mnie! :'( i tak mam kare na kompa xD

      Usuń
  36. Siema! Zapraszam na mój kanał YT pt.:
    Blanka Hawkcake

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach