Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

15 lutego 2015

Nowe fryzury Ashy i Asha

calendar_month 15 lutego 2015
Hej!
Co tam u Was? Ja mam jakoś zły humor, tak bez powodu :/
Dzisiaj jest taka ładna pogoda, słońce i taaak bardzo zaczęłam tęsknić za latem. Aż przypomniały mi się wakacje :D W sumie bez weekendów i świąt zostało nam trochę więcej niż 12 tygodni szkoły :D

Postanowiłam, że troszkę zmienię fryzury Ashy i Asha :D


20 komentarzy:

  1. Taaaaak,pierwsza!!:D
    Fryzury fajowe,tak sweet w nich wyglądają <3
    Co do szkoły,szykować trumnę i miejsce na cmentarzu,nie przeżyję :o

    ~Blanka Appleyard

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Mel! ^^ Piękne te fryzury! ^^ Jeszcze ja kupię se fiorda jak będe miała 90 lat xDDDDD



    ~Olympia Ponylake~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają. Szkoda że nie mogę kupować sc i z oszczędzaniem też słabo mi idzie bo też kupiłabym sobie fiorda. Zawsze jak mam więcej sc to nie mogę się powstrzymać i kupuję jakiegoś taniego konia. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Kupuję jakiegoś taniego konia'' A na profilowym jeden z najdroższych na Star Stable ;__;

      Usuń
  4. Ale posta odwaliłaś! Współczuję ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, Taka sobie ja, słuchaj. Jak Ci sie jej blog nie podoba to nie wchodźna niego. Masz lepszego? To daj linka z chęcią zajrzę ;-) Oj, pewnie go nie masz, lub masz wszystko jedno, ale jak blog Mel ci się nie podoba to, DOWIDZENIA!
      ;3

      Usuń
    2. Jej bardziej chodzilo o to, ze napisala mimo tego post..

      Usuń
    3. Jej bardziej chodzilo o to, ze napisala mimo tego post..

      Usuń
    4. Taka sobie ja, wiesz co to blog? Nie? To się nie wypowiadaj. Blog JEST DO PISANIA O WYDARZENIACH Z ŻYCIA/GRY/FILMU/SERIALU/KSIĄŻKI/DO PISANIA OPOWIADAŃ NP. FANTASY/PORADNIK-BLOG a nie tylko do pisania o prawdziwym życiu. Got that? Nie? To pisz własnego a jak Ci się nie podoba to najlepiej nie pisz nic. Nie, nie jestem ,,psychofanką" Melissy. Po prostu czytam te twoje posty i nie zawierają one żadnej konstruktywnej krytyki. Poczytaj w internecie o konstruktywnej krytyce a potem pisz wypowiedzi (niekoniecznie pozytywne) na poziomie. Have a nice day :3

      Usuń
    5. Mam bloga. http://ameliasleepycakeirosestone.blogspot.com/ ale tacy ludzie jak ty, nie zrozumieją nawet o co tam chodzi. :) Trzeba jej zwracać uwagę, żeby napisała chociaż jedno zdanie, a to jest słabe, żeby czytelnik zwracał autorowi uwagę.

      Usuń
    6. Taka sobie ja, lepiej zajmij się swoim blogiem, a nie hejtowaniem lepszych od twojego

      Usuń
  5. No, teraz to fajnie wyglądają :D Chociaż nie mówię, że wcześniej brzydko wyglądały x3 I tak i tak jest ładnie :D
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniuśkie :3 Mój Dark ma takie,hmm...fale?! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fryzurki :3
    Masz styl xdd
    ~Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) moim zdaniem lepsze są te takie z trójkątnymi czy coś

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dowiedzieć się na jakim serwerze jestem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mel mogłabyś polecić mojego bloga? Nazywa się konikisso.blogspot.com. Z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel, blog jest wspaniały też mam bloga http://starstable-zwierzaki.blog.onet.pl/ mam 13 level a gram od stycznia:-) koniki piękne gdzie je kupiłaś

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach