Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 lutego 2015

Nowy kod

calendar_month 12 lutego 2015

SSOHEARTU2015

Kod daje 200 walentynkowych Star Coinsów od SSO :D Jest on ważny do końca tego weekendu.

13 komentarzy:

  1. Super! Pierwsza? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio warto poczekać na np taki kod

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    Pytanie trochę nie na temat. Ale zapytam się:
    ,,Czy jak skończy mi się SR i nie będę wchodzić do gry przez miesiąc.To stracę wszystko?"
    Pozdrawiam
    ~Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Skończy Ci się SR i będziesz miała darmową grę.(darmowy dostęp go gry-ograniczony teren itp.) Jak nie wejdziesz przez miesiąc to nic Ci się nie stanie z Twoim kontem. Tylko konikowi pogorszy się humor. ;)

      Pozdrawiam ;**
      Natalia Bluewatcher

      Usuń
    2. Dziękuje!
      Bo akurat 30 marca urodzinki mam i wtedy LT dostanę ^-^
      No i bałam się że będę od początku grać. A czy SR marnuje się jak np. Nie będę wchodziła na SSO przez 3 dni to będzie mi się marnować?
      Pozdro
      ~Laila Kittenknight

      Usuń
    3. niestety tak ;c

      Usuń
  4. Ja już wpisałam hihi ale super są te żeczy ze sklepu walentynkowego.
    ♥○♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że trochę nie na temat, ale obiecałam zdjęcia na blogu: co mam nacisnąć, żeby zrobić zrzut ekranu? Bo już próbowałam i mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę dziś kupie konia i zestaw walentynkowy . W grze
    Cherletta Herthy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel grasz jeszcze w StarStable? Byś mi coś doradziła w tej grze bo mam dopiero 6 lvl :/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach