Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 lutego 2015

Nowy koń: Summerkiss ♥

calendar_month 12 lutego 2015



87 komentarzy:

  1. Jeżeli zostało to wstawione o 21:54, to ja to pierwsza widziałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam cię przy (zapewne) kupowaniu. >:D XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupię tego Selle z Vale i nazwę Goldmane <3 Jest cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój starter się nazywa Goldmane xd

      Usuń
  5. Wiedziałam że zakupisz jakiegoś z tych koni Mel XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zdjęcie z Mel i Summerkiss :D


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm gratki :D
    Ja wciąż się zastanawiam jakiego kupić :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm gratki :D
    Ja wciąż się zastanawiam jakiego kupić :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Co mam zrobić ten selle francise jest przepiękny ale ja zbieram na fryza aaa Dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe! !!!!!!!!!!!!!!!! ;"(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny teń koń, gratuluje :) Ja mam nadzieje, że kiedyś on pojawi się i u mnie, ale narazie planuje kupno araba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konik! Ja narazie zostaję przy moim kucyku <3
    Chociaż? Stać mnie na tego konia :p Ale i tak jak kupować to tylko najsłodsze kucyczki na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarabiam na fiorda :v
    Chciałam też kupić jakiegoś morgana :'v

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzydki trzymam kciuki żeby ci go ukradli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak hejtować z anonima... napewno masz lepsze konie. Jej się podoba tobie nie musi.

      Usuń
    2. Wreszcie znalazłam osobę która sądzi to samo co ja <3

      Usuń
    3. O, kolejna osoba, która boi się hejtować z konta ^.^ Nie ma to jak zazdrość.

      Usuń
    4. Hmm.. To niezbyt miłe z Twojej strony, to tak jakbym Ci powiedziała: " O fuuuj
      ale masz brzydkiego konia, fajnie jakby Ci go ukradli." :\

      Usuń
    5. Nie ma to jak hejt z anonima. >.>

      Usuń
    6. A ja trzymam kciuki żebyś anonimku zaczął hejtować z konta -,-
      Melisso cudny koniś!Niestety ja LT dostanę na urodziny 30 marca ;(
      Pozdrawiam
      ~Laila Kittenknight

      Usuń
    7. Hej ANONIM ;.; żal mi cie!!!! Wiesz co? Fajnie by było gdy by ci tak ktoś powiedział? Lub najlepiej: eeee Anonim niech najlepiej CI CAŁE KONTO UKRADZĄ -,-

      Usuń
    8. The MagiSchelich mamy razem urodzinki ^^

      Usuń
    9. ^-^
      30 marca przebojowa data!:3

      Usuń
  14. mam pytanie widziałam , że parę dziewczyn ma ten komplet walentynkowy fioletowy siodło i wodze z tej tapety mówią że kupiły w sklepie walentynkowym ale ja mam tylko do wyboru to czerwono białe siodło ktoś coś wie na ten temat ????

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupię chyba tego siwego xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można wiedzieć, jaki koń poszedł w 'odstawkę' na wyspę koni, aby ustąpić miejsca dla nowego przybysza? xd
    ~Isla xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh gratki, ja też go kupuję, ale jutro. Fajne imię mu wybrałaś. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Stałam z 20 minut i myślałam nad imieniem XD

      Usuń
  18. Piękny koniś *-* Też bym chciała, tyle że nie mam sr, co dopiero sc. ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ^^ Ja odkładam na jakiegośtam konia , albo pintoska (biało-kaszatanowego) , albo arabka( siwego) ^^ Ale on cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. hej mam duży problem !!! a mianowicie nie mogę robić zadań u donalda , w pierwszym dniu zrobiłam wszytkie czyli dostarczyłam barwniki i wełne a na drugi dzień czyli dziś nie ukazuje mi się wykrzyknik nad baranową ani pania holdsword i londonem co mam poradzić ? jak to zresetować ktoś też tak ma ? zadania u catherine zrobiłam do końca a tutaj u donalda nie moge dokonać wymiany bo nie mam tych wykrzyknków nad postaciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to błąd gry może. Ja nie miałam takiego problemu lecz na twoim miejscu zgłosiłabym to na fb w prywatnych wiadomościach lub napisała do supottu :3

      Usuń
    2. Ja mam taki błąd że jak biorę te zadanie z goleniem owiec to nie mam tejmaszynki :c

      Usuń
    3. Mam to samo co Magichorse :(

      Usuń
  21. Hej, zauważyłam że masz ładny szablon. sama go zrobiłaś? jeśli tak mogłabyś mi zrobić szablon na bloga (o sso) "SSO według Kblam i Shil" a jeśli nie to podałabyś mi osobę która mogła by zrobić szablon? z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam takiego tylko tego z Valedale. :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha! Jak tylko zobaczyłam tego konia w aktualnościach, od razu naszło mnie przeczucie, że go wybierzesz! xD Gratulacje z nowym koniem, I powodzenia w żmudnym trenowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Słuchajcie, bo mam problem xD
    Zadanie od Andy'ego "Czy paczka została dostarczona"? Mam dojechać do pani Packard (o ile pamiętam), która na nieszczęście mieszka wysoko w górach i za nic nie mogę się tam dostać. Znaleźliście może jakiś poradnik, filmik? Albo wiecie jak tam dojechać?

    Dziękuję za pomoc :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam, ale poczekałam chyba z 2 dni i miałam zadanie "witaj w jodłowym gaju" czy coś takiego i było okej :)

      Usuń
    2. Ja mam to zadanie już z tydzień i nie mam żadnego zadania w Jodłowym Gaju :c

      Usuń
  25. Ta pani mieszka w jodłowym gaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też go mam ^^ Śliczności oraz cudo wcielone xD ♥ Od razu jak go zobaczyłam zakochałam się w nim ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kari kupiłaś go dziś to ja z klubu w którym jesteś.

      Usuń
    2. Mi się bardziej podoba ten szpakowaty :D
      Dina Mcbrooke

      Usuń
    3. Nom przecież data koma; 14.02.2015. data kupienia konia; 14.02.2015. (chyba że, znowu źle zrozumiałam xD.

      Usuń
  27. Fajny konik :)
    PS. Czy tylko ja mam takie problemy:
    1. Po wyścigu koń mi się zatrzymuję i nie mogę się ruszyć
    2. Widzialam już 3 fryzy z białą grzywą (błąd?)
    3. Tam gdzie jest zamknię ta część Firgrove (koło sadu z jabłkami) leży u mnie śnieg Oo
    4. U Landona króliki mi lewitują podczas wyścigu
    5. Mam zadanie w winnicy z restauracja ale nie mogę go wziąć bo jakiś głupi walentynkowy sklep tam stoi -.- (to u każdego stoi ale nie moge kliknąć na Karla)
    6. Jak oporzadzam konie i poję w Moor to musze czekać az ta pani stajenna się przesunie bo nie moge jej oddać zadań (głupi sklep z żarciem -.-)
    7. Do tego wszedzie sa te głupie lawki -.- Mój koń ciągle w nie wpada. Fakt, kiedyś było ich za mało ale teraz niektore stoją na środku -.-
    8. Dziś mam podwójne zadanie ze strzyżeniem owiec i jednego nie moge zrobic bo dostaje 1 golark do owiec. Zrobiłam to 1 a tego drugiego dalej ne mgę chociaż wzięłam je od nowa a tamto oddałam....
    9. Z listy questów znikaja mi zadania i niektore zawody do zrobienia oraz dzienne.
    Zamiast wprowadzać jakieś głupie nowosci mogliby kiedyś naprawić te błedy i przemyśleć żeby postaci nie nachodziły na sklepy albo ustawiać te sklepy w innych m iejscach. no i przestawic te lawki na bok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z punktami 2, 4 i 7, reszty nie miałam. Zgadzam się z Twoją wypowiedzią na końcu. Mogliby przeznaczyć choć jedną aktualizację na same błędy, a nie nowości... W tej grze są tuziny błędów, a oni ich nie naprawiają ;-;
      ~Ania Greenstar

      Usuń
    2. 9 i 8,strasznie mnie wkurzają :(

      Usuń
  28. Ja dziś miałam taki dziwny i nietypowy błąd :/
    Jak weszłam do gry,zaczęłam robić wyścig (trenowanie) w sumie nic wielkiego,ale gdy poszłam po nagrodę zamiast koniu,PD dodało mi! xDJupi cieszyłam się,bo dzięki temu mam już coraz więcej 17 levelu :) Te przecudne aktualizacje pomogły mi zdobyć poziom już w czwartek! XD
    P.S-Śliczny konik Mel,zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam błąd ale taki że jak CS sie skonczył to nie pokazało się to końcowe odliczanie jak sie dotrze do mety tylko od razu mnie wywaliło i byłam w grupie z dziewczynami z mojej grupy SC xD Mogłysmy w 10 jeździc po Jorvik xD

      Usuń
  29. WIEDZIAŁAM! WIEDZIAŁAM! Wiedziałam że się skusisz! xD
    Dina Mcbrooke

    OdpowiedzUsuń
  30. A no i zapomniałabym. Do mojej listy skarg;
    Zamiast ciągle robić ten głupi koński targ w innym miejscu mogliby go zrobić na stałe w Forcie Pinta (tam koło kucyków) i dodawać tylko zadania. Każdy miałby dostep do tych koni czy jest SR czy nie a SR nie robiłoby to różnicy. Mogliby też ,,wyremontować' stajnie na Zapomnianych Polach i tam dodawać nowe konie a nie ciągle przestawiać ter stare -.- I nie mówcie, że nie moga. Zamiast pojedynczych zadanek u tych samych ludzi mogliby dodać ciąg zadań (tak jak było np. z zadaniami z Lisa) na wyremontowanie stajni na Zapomnianych Polach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest powiedziane, że nie będzie zadań z Zapomnianymi Polami? Wszystko przed nami, dopiero zaczął się rok. A co do targu - o to właśnie chodzi, żeby się przemieszczał. Targ to taki event - czasem pojawią się tam nowe konie a czasem powrócą z nim te stare, przeniesione z różnych stajni. I jest tydzień (lub dwa) na decyzję, czy kupujesz. I tak często bywał w FP. Targ jest po to, aby "skakał" po mapie :).

      Usuń
    2. No ten aspekt to niby tak. Co nie zmienia faktu, że wyżej wymienione błędy (ta długa lista) mogliby naprawić.

      Usuń
    3. Właśnie fajnie że ten targ się przemieszcza. Co do ciągu zadań to się zgodzę, chociaż czasami jak są długie to czasami czasu zabraknie. No i zgadzam się z Miduso.

      Usuń
  31. http://pony-stable.blogspot.com

    Melissa, czy jest możliwość zawarcia sojuszu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam takie jedno pytanie... Czy aby kupić Star Rider'a muszę mieć kartę kredytową? Mam PayPal'a i przez niego chcę kupić. Proszę o szybką odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz telefonem, ale jak chcesz LT to musisz kartą

      Usuń
  33. Fajny koń, ale wydaje mi się, że Mel za bardzo szpanuje swoją zamożnością. I to mnie denerwuje...Koń i tak jest z początku wolny, więc czym się chwalić? Nie mam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel sie nie chwali " Patrzcie, ale mam kasy a Wy nie". To blog, po prostu kupiła sobie nowego rumaka i zamieszcza to na blogu bo on przecież po to jest :3
      Nie zauważyłam nigdy zeby się przechwalała, ot, pisze posta ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z anonimowym :)
      Nie piszę tych postów, aby się 'chwalić'. Na tym blogu piszę informacje o SSO, ale również o swoim życiu na SSO

      Usuń
    3. Moim zdaniem się chwalisz. Zrobiłaś dosłownie 3 zdjęcia, i to ma być post? I ponad 60 komentarzy? Cóż...Kiedyś ten blog był ciekawszy, a dziś społeczność robi się coraz bardziej głupsza i naiwna że popisuje się przed innymi. Szkoda.

      Usuń
    4. Nie wiem co ludzie widzą w Twoim blogu. Gdy jeszcze byłam początkująca, Twój blog był pierwszy na liście, więc weszłam w poszukiwaniu porad. A TU NIC. Żadnych poradników! Dla mnie to jest nonsens. Dziewczyna napisze, a raczej zrobi posta o ''nowym koniku'' jakiego sobie kupiła i to jej cały blog. Albo posty typu: ''Dziękuję za 200 obserwatorów'',''Snapchat SSO'' czy ''17 level''. Co to za posty? Dosłownie 2 zdania, no może 3 i na tym koniec. To nie jest żadna łaska napisać takiego posta...-.- Wszystko robisz dla ''sławy'', no uważaj żebyś czasem się nie uzależniła od komputera.

      Usuń
    5. To nie jest blog-poradnik, to jest bardziej blog o prywatnym życiu na sso. A to, że masz z tym problem to już twoja sprawa. Co widzą ludzie w jej blogu?- odpowiedzi jest wiele, spytaj się jednego fana. Jak chcesz jakieś poradniki to se poszukaj na YT i poproś wujka Google aby ci podał linki.

      Usuń
    6. Aha, o życiu powiadasz? To marne jej to komputerowe życie. To, co dzieje się za ekranem nigdy nie jest życiem. I ja tu nie widzę żadnych odpowiedzi, dlaczego ludzie lubią tego bloga, chociaż blogiem tego nie nazwę. Ja nie widzę tutaj nic specjalnego. Śmieszą mnie ludzie co mówią że jej blog jest super. Co z tego że ona napisze jakiegoś posta, że kupiła dla swoich koników nowe grzywki, albo jej fiordzik osiągnął nowy 15 poziomik, co mnie to obchodzi? To jest jej ''życie'', więc niech to zostawi dla siebie, bo to nie jest żadna sensacja. I nie będę ''se'' szukać w google, bo tam nie ma. I jak już wspomniałam, porównywanie gry do prawdziwego życia jest groźne,więc powiem wam BAYE BAYE.

      Usuń
    7. I te komentarze piszesz bo? XD Jeśli Ci się nie podoba ten mój 'nie blog' to nie wchodź :) Nie będziesz mi mówiła jak mam prowadzić stronę nad którą pracuję już od ponad 2 lat :D

      Usuń
    8. Mów se co chcesz, dla mnie i innych zapewne takie zachowanie jest żałosne i irytujące :^)

      Usuń
    9. O.O Jak ona prowadzi bloga jak pisać nie umie? :D Tak samo Majka, jej wierna fanka. Haha. ;P

      Usuń
    10. Weź się ogarnij, bo jesteś już nudna ;3 Nie podoba się to nie czytaj dziecko (niektóre pięciolatki są mądrzejsze niż Ty).

      Usuń
    11. PS. Czyżby Sara Kręt z Facebooka to było Twoje konto? Bo jakoś te hejty mi pasują :} No i nie, to nie konstruktywna krytyka. tez nie uważam bloga Mel za jakieś cudo ale przynajmniej użyj argumentów dziecinkoxD

      Usuń
    12. 1. Nie mam na imię Sara. Na FB jestem Amelia Sso.
      2. Ty też jesteś dzieckiem skoro grasz w SSO i czytasz takie blogi jak ten.
      3. Ty również powinnaś nauczyć się poprawnej pisowni, a dopiero później wytykać błędy innym.

      Usuń
  34. Hej,mam pytanie.Kupiłam Lifetime z Karty Podarunkowej i jeszcze go nie mam.Ile to będzie trwać? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy może też kod przyjdzie z kartą walentynkową?Proszę o odpowiedź.

      Usuń
    2. Przyjdzie na email, przynajmniej powinno.

      Usuń
    3. A kiedy?Ja jeszcze nic nie mam :(

      Usuń
    4. Ja nwm kiedy, ja nie mogę kupić ;-;

      Usuń
  35. A ja kupiłam sobie tego samego konia, Goldheart <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba mogę powiedzieć że kupiłam tego samego konika? (a ja rzadko kupuję bo nie mam sc)

      Usuń
  36. Jaki śliczny!!! Szkoda,że go nie mam :(


    Olympia Flowerrock

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach