niedziela, 22 lutego 2015

Nowy podgląd: centrum handlowe!

Hej!
Godzinę temu SSO dodali nowy podgląd! Tym razem można go obejrzeć na instagramie! :D Trzymajcie link:

Tutaj macie kilka zdjęć z filmiku:











Gdy tak patrzę na to wideo to nawet troszeczkę przypomina mi to centrum handlowe z gry Akademia Gwiazd :D


Mega nie mogę się doczekać *-* Ciekawe gdzie to będzie się znajdowało :D Może w Jorvik City?

50 komentarzy:

  1. Mi się wydaje że coś zaczepistego sie szykuje! A tak po za tym... Mogłabym prosić o pomoc? Także potrzebuję osoby która zrobiłaby nagłówek i tło. http://white-diamond-rose.blogspot.com/2015/02/witam-i-prosze-o-pomoc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wy sie tak szczycicie ze jestescie drudzy....... a tak do tematu to pomysl ok tylko co z konmi to gra o koniach a nie no troche to dziwne,.....

      Usuń
    2. Nie wiesz jakie to fajne uczucie kiedy wiesz że pierwszy widzisz post podziwianej osoby :^)

      Usuń
  3. Nie wiem... jak dla mnie średni pomysł. lepiej by było dodać coś bardziej związanego z końmi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba oderwać się od głównego wątku, nie?

      Usuń
    2. A kto mówi że to będą jakieś sukienki buciki czy inne błyszczące błyskotki?! Ja liczę na końską modę! :D

      Usuń
    3. Zuza słuchaj tak jak mówiła Martine Orangeland,to może być końska moda,jakieś bejzboluwki NOWE :D nowe fajne ciuchy,może i tam będzie takie miejsce jak ,KAWIARNIA FORT PINTA i tam będą iprezy? Kto wie :).
      Też liczę na końską modę! :D

      Usuń
    4. Masz rację Majka :D
      Amelia Bunnybell

      Usuń
  4. Fajnie, tylko że to gra o koniach, a nie o modzie. Dawno nie było Story Quests a oni już centrum handlowe dodają. Tylko, że koń teraz to tylko środek transportu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że otwąrzą targ? Na arenie jorvik. Chyba bo był ale bez koni

      Usuń
    2. Story quest z Anne chyba będzie w tym roku ;)

      Usuń
  5. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to będzie w Jarlehiem,tam na przeciwko fontanny? O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Aa,no cóż mówicie,że to gra o koniach...Jak sami wiecie Star Stable jest tez tworca Akademi Gwiazd,więc dobrzy w te klocki.Moim zdaniem to świetny pomysł,bo jakie duże miasto nie ma centrum handlowego?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Coto by było!!!!??? Trzeba jakieś nowe ciuchy pokupywać! :D i różne inne żeczy!

      Usuń
    2. Ja to od razu lecę do Jorvik City Plaza!
      Amelia Bunnybell

      Usuń
  8. według mnie to bardzo dobry pomysł i Amelia, nie zmieściłoby się przy tamtej fontannie.
    co do Story questów też uważam że powinni robić coś z tą historią która zakończyła się w Jarlaheim.


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem jedno: WOW-WOW-WOW!
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszeczkę przypomina ? :D Toż to jest dokładnie takie samo jak z tej gry Akademia Gwiazd :P Ciekawe kiedy to dodadzą.. czyżby w tą środę ?
    ~ Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, że będą nowe czapki? Takie krasnale jakby, czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się ten pomysł bardzo podoba. Niby, że gra o koniach. Ale jaka dziewczyna nie lubi chodzić po centrum handlowym! :D

    Beatrice Rivernest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. Tylko żeby nie przesadzili, żeby konie nie stały się jedynie środkiem transportu :P

      Usuń
    2. Ja lubie kupować róóóóżne ciuchy :)

      Usuń
    3. Ja nie lubię chodzić po centrum handlowym :P

      Usuń
    4. Ja nawet w ralnym życiu chodzę po centrum handlowym a teraz normalnie moja ,,Victoria'' (bo tak nazywa się galeria handlowa do której jeżdżę) będzie w SSO *o* nie mogę się doczekać.

      Usuń
  13. Pewnie będzie zadanie żeby naprawić ruchome schody xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie by było xD. Ja bym chciała aby były ruchome schody :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju i to jeszcze bez toczków tam można chodzić ! Łuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG!
    Jak tam pięknie!!!!!
    Oby konie nie stały się tylko środkiem transportu bo wtedy moim zdaniem będzie to jakaś gra o modzie a nie Star Stable.
    Pozdrawiam,
    Alanis Beegirl

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!!! Mam nadzieję że nie wszystko będzie za star coinsy, bo zbieram na fiorda i trudno będzie się oprzeć pokusie by nie wydać kasy w centrum handlowym!!! Skoro się reklamują to może już w tą środę je dodadzą :) Może będą tam kawiarnie i dyskoteki ^^
    No chyba, że będzie to w jakiejś nowej lokalizacji, która znowu będzie dostępna od nie wiadomo jakiego levelu -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to zajawka to niekoniecznie w środę. Może chcą dodać to razem z nowym terenem? Wtedy pojawią się kolejne zapowiedzi.
      A co do "nie wiadomo jakiego levelu" - coś za coś, graj i zdobywaj poziomy a w zamian odkryjesz całe Jorvik ;).

      Usuń
    2. Miduso, to jest podgląd środowej aktualizacji czyli w tą środe

      Usuń
    3. Pisałam to kiedy jeszcze nie ujawnili daty. Ale i tak obstaję, że do centrum będą coś dodawać. Więc kompletne w tą środę nie będzie :).

      Usuń
  18. Mel jak ty namawiasz rodziców do tego aby ci pozwolili włączyć komputer w nocy i grać ? Odpowiedz proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, pewnie Melissa sama ma swojego laptopa i sama tam wchodzi, a rodzice jej nie kontrolują.

      Usuń
    2. Może kiedy jej rodzice idą spać to wchodzi? Kto wie :) Ja tam zawsze czekam aż rodzice pójdą spać, idę np. Na strych i gram ^^ Wiele jest sposobów

      Usuń
  19. Star Stable zaczyna sie zamieniac na szajskie MovieStarPlanet. Mimo moich "sztucznych" ekscytacji ba blogu musza przyznac, ze zygam juz ta gra. Ciuchy, konie, bezsensoewne misje. Kon to juz tylko srodek transportu. Gdzie derki, kantary, wieksza stajnia, padok, nowe tereny, ujezdzanie, cross itd. Nie mam pojecia co oni chca przez to zyskac. Ja zdecydowalam, ze robie przerwe do czasu az dodadza cos konkretnego- dalsze misje z fabula gry, nowe tereny, dodatki dla koni (derki, myjka, kantary..), polepsza grafike.. Duzo tu wymieniac.

    Sorry za bledy ale rb 3 rzeczy na raz i wiesz.. Zero skupienia nad slowami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częściowo masz rację, ale poczekajmy. Może SSO w końcu naprawi błędy albo doda coś z końmi :P Miejmy nadzieję, że przeczytają niektóre opinie graczy...

      Usuń
    2. "Szajskie" MSP? To, że nie grasz albo nie przypadła Ci do gustu nie daje praw do wyśmiewania tej gry.
      A te sztuczne ekscytacje - po co? Napisz normalnie co myślisz - co da pisanie "fajne" jak tak nie uważasz?
      A misje fabularne dodają tak rzadko, żeby gracze się nie znudzili od razu :). Gra ma DOPIERO 3 lata. To co jest teraz, to nie ostateczna wersja. A skoro obiecali aktualizacje co środę, to czasem muszą dodać takie "zapychacze" jak to centrum. Twoje nastawienie jest zrozumiałe, ale oni tworzą tą grę także dla zarobku. Nic nie zyskają, jak rzucą nam wszystkie zadania i wszelkie rodzaje wyścigów. Gra się znudzi i ludzie odejdą. Dodatkowo - wszelkie pomysły muszą przejść przez ocenę tych "z góry". Jak zdecydują, że jest to niezbędne i przydatne to każą to wprowadzić. W innym wypadku albo pomysł porzucą albo odstawią.
      Teraz takie P.S.
      O co chodzi z polepszeniem grafiki? Radzę sprawdzić silnik, na jakim utworzono grę i dopiero ocenić poziom grafiki. Ja gram cały czas na wysokich ustawieniach i gra idzie płynnie. Ale innym zacina lub zatrzymuje wyświetlanie. Gdyby tą grafikę jeszcze podkręcili, to wiele osób nie dałoby rady grać. A obrazki na grafikach, są tworzone w zupełnie innym programie, który pozwala na gładkie krawędzie itp. Ale z takiego programu nie da się zrobić całej gry. Polecam trochę poprojektować w 3D. Po podstawowym modelu konia przejdzie ochota na cokolwiek (to teraz jeszcze całe dziesiątki tych modeli i tekstury domków i ziemi).
      Miłego :).

      Usuń
  20. SSO to gra o koniach,ale pomyślcie gdyby nie było sklepów z ubraniami ciągle miałabyś to samo ubranie i nie powiękzałabyś sb jazdy a gdyby nie było sklepów ze sprzętem dla konia nie zwiększałabyś jego szybkości i nie zmiwniła wyglągu ;3. Moim zdanie SSO jest fajne takie jakie jest sklepy,konie,wyścigi a to Centrum handlowe to dla mnie świetny pomysł :D. ~Ruby Catbrooke

    OdpowiedzUsuń
  21. Średnio..
    StarStable to raczej gra o koniach a nie o nastolatkach które łażą po centrum handlowym. Tak ja wiem że w SSO gramy nastolatką,lecz naszym głównym środkiem transportu jest koń. Pewnie niedługo zamienią konia na jakiegoś pudla albo jeszcze gorzej..No ale pożyjemy zobaczymy :3
    Pozdro
    Laila Kittenknight

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi Akademia Gwiazd przypomina zwyczajną podróbę SSO!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomocy!
    Gdy klikne na pulpicie sso to sie mi wyświetla 'shell execute' nw co robic


    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia