Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

05 lutego 2015

Snapchat SSO

calendar_month 05 lutego 2015

Hej! :D
SSO założyli dzisiaj... Snapchata! Ich nazwa to:
StarStableSnap

Aby zobaczyć więcej informacji kliknij na zdjęcie!

16 komentarzy:

  1. Co to jest Snapchat?
    ~Nina Swordpouls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś podobnego do Instagrama.

      Usuń
    2. " Snapchat to komunikator dostępny na urządzenia mobilne z systemem Android oraz na iPhone. Umożliwia on wysyłanie zdjęć, filmów wideo oraz rysunków do pojedynczych kontaktów lub wielu osób jednocześnie. Odbiorca widzi wiadomość maksymalnie przez 10 sekund, następnie wiadomość ta ulega samozniszczeniu.". Wzięłam z internetu, a dokładnie stąd: http://www.rightclick.pl/nowoczesna-edukacja/net-trendy/item/143-co-to-jest-snapchat-10-sekundowe-wiadomo%C5%9Bci-robi%C4%85-furor%C4%99.html

      Usuń
  2. Mam pytanko znasz jakieś oryginalne imiona dla koni albo ładne najlepiej na B albo na G? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam, ale dla konia na żywo :D : Bajka, Bryza, Bacugan ( Bakugan ) , a na G: Gloria, Gama, Gracja,

      Usuń
  3. Już widzę sweet focie od SSO xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mel, pomożesz? Mam zadanie od Andy'ego, żeby pójść do pani Packard. Wszytko ok, tylko, że zielonego wykrzykniku nad panią Packard nie ma, za to widać na mapie, że jest na nieodkrytym obszarze i nie mogę tam jechać. Co mam zrobić? Odrzucałam zadanie, myślać, że to tylko chwilowy błąd, ale mam tak od wczoraj. Napisać do supportu, czy jeszcze czekać? :/
    Sophia Wolffoot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem o co chodzi, ale moja koleżanka ma ten sam problem, co jest dziwne, bo ja tak nie miałam

      Usuń
  5. Pia Dragonfall6 lutego 2015 04:54

    Ale fajnie! Już ich zaprosiłem na snapa! Gdyby ktoś chce to nazywam się werx (chyba tak XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pia Dragonfall6 lutego 2015 04:57

      Zaprosiłam *
      Chciał *
      Pisze na tel

      Usuń
    2. Pia Dragonfall7 lutego 2015 13:42

      Jednak nazywam sięwerx3112 ;) Zapraszam!!!

      Usuń
  6. Jak pobrać i na co pobrać SNAPCHAT? pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego Bloga jest nowy więc nie jest za piękny.Tutaj Link http://starstablelily.blogspot.com/p/blog-page_63.html
    Serdecznie zapraszam. Nie mam tak fajnego bloga co Melissa, ale też blog:)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach