Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 lutego 2015

Trailer: Jorvik City Plaza!

calendar_month 23 lutego 2015
Hej :D
Dzisiaj zobaczyliśmy więcej zapowiedzi z nowego obszaru, czyli centrum handlowego, gdyż SSO dodali trailer! Miejsce będzie dostępne już w tą środę ^^



81 komentarzy:

  1. Pierwsza! ale super!


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie mogę się doczekać.. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pia Dragonfall23 lutego 2015 16:47

    Coś mi się zdaje, że ten sklep będzie w Fort Pinta... Bo widziałam ten busik i to miejsce jest bardzo podobne do miejsca koło drogi do Fort Pinta! I jestem DRUGA! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaalee to nie znaczy ,że tym autobusem będzie się jechać do Miasta Jorvik♥

      Usuń
    2. Owszem to właśnie znaczy. Nie wiem czy zauważyłaś, drogi Anonimie wyżej. W pierwszej scenie podglądu, widzimy że autobus jedzie w stronę przystanku, na którym jest napisane ,,Jorvik City". Za tem możliwe jest by prowadził on do tego obszaru. Za błędy ortograficzne, przepraszam, jestem na tel ;)
      Dina Mcbrooke

      Usuń
  4. Druga :p Kurde.. wprowadzili by derki ,ośrodki jeździeckie, prowadzenie konia a nie jakieś centrum gdzie pewnie i tak bez konia tylko można.. Takie moje zdanie ;-;
    /ATHL (wcześniej AAMS czyli Agata Skylord :p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może by derki i kantary były w tym centrum? myślałaś o tym? :)

      Usuń
    2. Ale wymyślasz Agata. Dodaja centrum handlowe , a ta jeszcze ma wąty ;___:
      Mel Mc

      Usuń
  5. Fajny prezent na moje urodziny bo mam w piątek ^o^ <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tam będzie wszystko za sc:(
    Tak jak w sklepie w miasteczku Srebnej Polany...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że konie nie staną się tylko środkiem transportu...
    Alba Waterbell ( podoba Wam się imię Alba? xD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę środę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać aktualizacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom, fajnie, tylko... Mogliby popracować nad BŁĘDAMI :/ Chociaż jedna aktualizacja poświęcona błędom nikomu nie zaszkodzi. I oby konie nie były środkiem transportu. No, ale dziękujmy SSO, że tak się stara :D
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, te bugi są denerwujące...
      Aleee centrum handlowe też super ^^

      Usuń
    2. Chociaż jedna? O ile mnie pamięć nie myli było coś takiego. I płacz, spam na ich skrzynce mailowej oraz stronie. A o co? Bo długo trwa :"D.
      Z takim podejściem większości graczy, nie dziwię się, że ekipie się nie chce. Po co mają być zdenerwowani? Gra działa, jak przestanie to te "pytajniki" wreszcie się pogodzą z potrzebą długiej naprawy.

      Usuń
    3. Zgadzam sie z Miduso... Moim zdaniem, to lepiej ze dodaja ciagle coś nowego:) mi te drobne bugi nie przeszkadzają. Poza tym, pomyślcie chwilę, SSO musi jakoś zachecic nowych graczy do kontynuowania przygody z ta grą, a kto by chciał grać jak w kazda śtode byłoby tylko naprawianie bledow? Jest jeszcze jeden argument przeciwko aktualizacjom przeznaczonym na bugi, otoz nie wszyscy sa szczesliwymi posiadaczami SR LT a wiec chcą cieszyc sie nowosciami, a nie caly czas tym samym, tylko DELIKATNIE, podkreślam DELIKATNIE ulepszonymi czy poprawionymi bledami. Skoro już jestem przy tym temacie, to chetnie poznalabym zdanie Mel na ten temat. Jakby co, przepraszam wszystkich bardzo, bardzo mocno za bledy ortograficzne itp. ale pisze na telefonie i tak jakoś mi nie wychodzi xD

      ~Carine Duskvalley~

      Usuń
    4. Wy może macie drobne bugi, ale ja do końca mojego konta nie będę mogła zrobić wyścigu w FP aby dostać PD dla konia, bo miałam buga. A akurat internet i inne pierdoły mi dobrze chodziły więc... Akurat jakby zrobili cały dzień aktualizacji na poprawienie błędów a później wszyscy gracze dostaliby sr na 1 dzień to co, byłoby dobrze. Ale nie, wy musicie grać nawet jak są te drobne bugi, was nie obchodzi to że inni mają poważniejsze bugi a mają nawet lepsze połączenie z internetem itd ;-; I wgl, gdy są aktualizacje to zawsze krzyk i płacz: Niech zrobią szybciej te aktualizacje!, Jezu, dlaczego to tak długo trwa? Dlaczego się nie pośpieszą? Kiedy w końcu zrozumiecie, że oni chcieliby żeby tak było, ale samo wczytywanie się aktualizacji już trwa bo wy wymagacie więcej, więcej i więcej. Jakbyście żyli gdyby robili rzadziej te aktualizacje? Jakbyście sobie poradzili bez co tygodniowych aktualizacji? Mówię teraz tak samo jak mama gdy jem Nutelle, eh...

      A wgl, odinstalujcie sso i zainstalujcie. Dłużej trwa i jest tego więcej, nieprawdaż?
      ~ Maja Zebradotter nic więcej nie doda, bo będę się jarać jak Ayato ofiarą [DL]~

      Usuń
    5. Ty nie masz wyścigu w FP a mi ostatnio zniknął ten wyścig, na tym niedokończonym torze Baronowej. Nie mam go od kilku dni. ://

      Beatrice Rivernest

      Usuń
    6. Hmm... Wszyscy macie rację, chociaż mogliby najpierw OSTRZEC graczy przed taką aktualizacją, a potem by im powiedzieli, że dadzą im 1 dzień sr. Może i byłoby trudno, bo wiele graczek byłoby zdenerwowanych, ale przecież zawsze możemy ich pocieszać pisząc w mailu :)

      Jednak takie "delikatne" naprawianie błędów - jak to ujął Anonim - nie zaszkodzi. Tylko byłabym zadowolona, gdyby przy aktualizacji pisali zawsze, jakie błędy zostały naprawione (gdyby w ogóle je naprawiali). Obecnie to jakoś przyzwyczaiłam się do niektórych błędów, ale lepiej aby SSO postarało się te poważniejsze naprawić.

      Usuń
    7. Anonimku [Beatrice Rivernest]
      Ja tego toru nie mam od 2 tygodni (wliczając dzisiaj) bo jeden dzień po kupieniu sr miałam tego buga. I prawie bym straciła dużo sc bo podczas kupowania konia wywaliło z serwa, i gdy weszłam nie miałam konia ale sc zabrało ale gdy wylogowałam się i godzinę później weszłam to miałam.

      Usuń
    8. Anno, jednak nawet te ostrzeżenia, informacje i zapowiedzi aktualizacji nic nie dają. Widziałaś ich profil na fb? Nie tak dawno była długa aktualizacja. Dodali informację o tym, że gra będzie dłużej niedostępna i proszą o cierpliwość.
      I co z tego wyszło? Jeszcze więcej pytań i pogróżek od "wiernych uzależnionych" (mieli więcej czasu na pisanie tego). I aż zabawne jest, co piszą co jakiś czas - dziękujemy za wyrozumiałość i miłe słowa. Taak, wyrozumiałych osób jest zazwyczaj mały procent. Ale te fale krytyki też musza odczytać i na pewno nie jest im przyjemnie. Nawet przestali odpowiadać na większość pytań bo są aż banalne. Zazdroszczę im tej anielskiej cierpliwości :).

      Usuń
    9. Ech... No tak, mówi się i mówi, a one i tak swoje. Niestety, tacy są już ludzie. Zapewne nie czytają informacji, albo nie czytają ze zrozumieniem. W SSO jest już coraz mniej graczy 13+ z różnych powodów.

      Usuń
    10. Majka myślisz,że tylko ty masz te błędy?Ja też je mam,ale nie ,,kręcę" się i ,,wiercę" jak ty to robisz.Moim zdaniem super,że mogą nam sprawić taką przyjemność :) Robienie gry nie jest takie łatwe,jak niektórzy myślą.Nawet taki malusieńki błąd jak brak wyścigu,może sprawić trud SSO.Pomyślcie o nich,a nie o sobie :/

      Usuń
    11. Ja cieszę się, że dodadzą te centrum, ale martwię się szczególnie o młodszych graczy. Mogą pomyśleć, że konie to tylko środek transportu :/ Miejmy nadzieję, że tak się nie stanie.

      Usuń
    12. Zawsze są ludzie, którzy zwierzęta traktują jak przedmiot albo przydatne narzędzie. Ale nawet za czasów wielkich armii byli ludzie, którzy kochali swoje konie i traktowali jako przyjaciela. To z czym ma się styczność nie powinno mieć na to wpływu :). Jeśli już mają podejście "to przyjaciel" to nie sposób tego zmienić :3.

      Usuń
    13. Ale konie to główni bohaterzy tej gry :D Nie martwcie się :) Star Stable Team kocha konie,tak jak my,nie zmienią tego dla paru miejsc :)

      Usuń
  11. Patrząc na ten filmik wnioskuje że może to być ciekawa aktualizacja... I te błądzenie po sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej w końcu się doczekałam!!! Ciekawe od którego lv będzie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że centrum będzie w FP, bo zawsze gdy dodają jakieś miejsce, jest ono tylko dla sr. To niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo sprawiedliwe!! Znowu apeluje o chwile myślenia... xD Kto wyklada pieniądze na grę? Kto placi regu, albo nieregularnie? No chyba nie osoby, ktore posiadaja konti bez SR. Ci ktorzy zaplacili muszą miec "przewage" nad tymi co tego nie zrobili, bo inaczej kto by chcial wydawac kase, jezeliby nie mial zadnych profitów? Anonimku, serdecznie Cie pozdrawiam i mam nadzieje ze zrozumiesz, jesli nie teraz to po przemysleniu kilku kwestii.

      ~Carine Duskvalley~

      Usuń
    2. Gdzie ty zmieścisz takie wielkie coś w takim małym czymś?! JEZU, na logikę!
      A wgl, oni robią aktualizacje dla sr bo te osoby sobie na to zasłużyły, one pomagają i dofinansowują je więc nie jęczeć że to jest niesprawiedliwe.

      Wasze zachowanie jest żałosne i irytujące.

      Usuń
    3. Święta prawda! Ja za lifietima zapłaciłam 130 zł i mi się należy!
      Inni którzy płacą za sr to płacą za ich pracę włożoną w wykonanie np. Nowego terenu itp. Itd. :D

      Usuń
    4. Drogi Anonimie, a pomyśl, co by było, gdyby robili wszystko dla wszystkich graczy. I potem jęki "Łeee nie ma SSO D:". Wtedy musieliby zakończyć z produkcją gry, bo nie mieliby finansów. Wiesz, ile to KOSZTUJE? Trzeba płacić pracownikom, płacić do serwerowni gdzie wykupili serwery (bo sądząc po takiej fajnej grze, to pewnie wykupili), utrzymanie gry... Tego jest masa.
      Oni robią dla sr, bo sr na to zasłużyli. Robiąc aktualizacje, tak jakby nam "dziękują" za pieniądze, dzięki którym gra dalej może funkcjonować.
      ~Ania Greenstar

      Usuń
    5. Fakt, gdyby to było dla dla wszystkich użytkowników SSO posiadanie SR byłoby bez sensu. Nie wydawałam 220 zł na LT tylko po to aby mieć takie same przywileje jak zwykli gracze.
      To nie hejt tylko mała uwaga ;)

      Usuń
    6. Moim zdaniem to najsprawiedliwsze wienc...........

      Usuń
    7. Kto cię wychował??!! Pisze się, UWAGA ODMIENIAM TWOJE ŻYCIE, więc, a nie "wienc", jak to zechciałaś nam zaprezentować... To takie trudne ładnie pisać??? Jakoś większość osób daje sobie radę. Kultury!!!!! A, no i news z ostatniej chwili:
      "Słownik ortograficzny... on... NIE GRYZIE!!!!!!" Wiem, wiem krzyk, płacz i niedowierzanie, ale tak właśnie jest, wiec Aninimku, anonimeczku, że tak Cię pieszczotliwie nazwę, wypróbój go:)

      Usuń
    8. Warto zajrzeć do słownika anomimku powyżej ;) Gdybyś zajrzała tobyś wiedziała, że w poprawnej polszczyźnie nie można użyć więcej niż 3 znaki interpunkcyjne. ;)

      Usuń
  14. Wiecie gdzie kupić białe owijki? Cały czas myślę że je widziałam i cały czas szukam i nie wiem gdzie je kupić :) Byłabym naprawdę wdzięczna :) A co do tego że Jorvik City powinno być w fp to głupota :) To że niektórzy nie mają kasy na kupienie sr to wasza sprawa ale naprawdę sr nie jest drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owijki można kupić w FP. Wiem bo sama mam 2 pary :3

      Usuń
    2. Owijki, tak mi się wydaje, że znajdziesz w Miasteczku Srebrnej Polany :)

      Usuń
  15. Mel wejdziesz na mojego bloga? pliss chociaz zobacz :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. od którego lvl będzie

    OdpowiedzUsuń
  17. od którego lvl będzie

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli Miasto Jorvik już w tą środę będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tak :DDD już jutro.Pozdrawiam Rosalie Appledawn:D

      Usuń
    2. Nie Jorvik City, tylko CENTRUM HANDLOWE. Jorvik City to całkowicie nowy obszar. Ale może za kilka miesięcy pojawi się właśnie Jorvik City.

      Usuń
  19. Wiecie może kiedy skończy się ta aktualka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nikt nie wie, ale jeśli trzeba byłoby czekać dłużej, to zawsze lepiej być cierpliwym i nie pisać ciągle na facebooku "Kiedy aktualizacja???".

      Usuń
  20. Super, Sr kończy mi się właśnie dziś :')

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny! Mam super wieści dla miłośników akademii gwiazd! Ponieważ paczyłam w youtobe na 3 części która była z 2014 roku i być może pojawi się za niedługo w sklepach ! :D i jeszcze coś nie mogę się doczekać a wy?
    co o tym myślicie no bo wiecie od wydania 2 pierszych części minęło około 7 lat!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. a tak po za tym gdzie poprać akademie gwiazd 1 plose niech ktoś pomoże :( :)?

    OdpowiedzUsuń
  23. DODALI! DODALI JORVIK CITY PLAZA! NAPISALI ŻE JEST DLA SR I DLA NIE SR!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest środa 25.02 A mi się nie aktualizuje :c

    OdpowiedzUsuń
  25. No, jest 16 godzina i nadal nie ma Jorvik City Plaza. A i w ogóle to dziś mi się powinien sr skończyć. Szkoda.
    Amelia Bunnybell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co taka niecierpliwość? Przecież centrum handlowe jest duże, więc trzeba się spodziewać dłuższych aktualizacji. Mi to tam nie przeszkadza.

      Usuń
  26. Nie mogę w ogóle wejść do gry.Tyle osób się rzuciło na tą nową misję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakiś tam error... Miejmy nadzieję, że to naprawią. Jak dzisiaj nie, to najwyżej jutro wejdę xd Mniej osób będzie.

      Usuń
    2. Ja jestem chora,więc chyba nic mi nie pozostaje innego,jak wejść jutro o 7:00 na SSO. :D

      Usuń
  27. Ciągle mnie wywala jak tylko wejdę pogram 5 minut i jest Fatal Program Error :(
    Co zrobić? To może być przez to że serwery są przeciążone? pomóżcie proszę...


    Ida Darklund

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ty jedna masz taki problem :/ za dużo ludzi :/

      Usuń
  28. Hej,mam pytanie.Chciałam zmienić sobie serwer w grze,ale od kilku miesięcy ciągle mam komunikat,że zmiana serweru jest obecnie niemożliwa.Czy tylko ja tak mam? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszyscy tak mają. Może w jakiejś aktualizacji SSO doda opcję zmiany serwera na jakikolwiek.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  29. Osobiście twierdzę, że ta aktualizacja jest nie fair! :( Centrum dostępne jest dla wszystkich, a są tam do kupienia rzeczy za zadania dla sr:( Poza tym nie-sr mają kolejne zadania, do poziomu 5 -.- Jest to nie fair, bo tak właściwie my (sr) zapłaciliśmy za to, by mieć te zadania, a oni teraz dostają je za darmo :( Czyli wychodzi na to, że wydaliśmy kasę nie potrzebnie -.- Powinni pomyśleć o tym, zanim dodali aktualizację :(
    OK, rozumiem, że nie-sr też się coś należy, ale tak właściwie my powinniśmy dostawać, no tak jakby więcej, z racji tego, że za to tak naprawdę płacimy... I jak teraz nie-sr dostają za DARMO to za co my zapłaciliśmy, to jest to nie sprawiedliwe i wredne >.< Może jeszcze niedługo nie-sr będą mogli skakać, jeździć do Jarlaheim, Doliny ukrytych dinozaurów itd, !? Albo może niech w ogóle zrobią całą grę darmową, i niech będzie można zarabiać star coins w codziennych zadaniach! >.<
    Sorki, trochę mnie poniosło... .-. To jest tylko moje zdanie, każdy ma swoje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się częściowo. To trochę nie fair. Ale SSO na pewno nie zrobi większości rzeczy dla nie-sr. Przecież muszą zarabiać.

      Usuń
    2. A po za tym, oni mają dostęp do zadań tylko do 5 lvl, a sr mogą (z tego co słyszałam) mieć aktualnie do 20 lvl, sr mają codziennie zadania itp. Ja sama jestem sr, i mam trochę za złe to, że nie zrobili tego wcześniej, ale z drugiej strony dla osób, które nie mają sr też się coś należy.

      Usuń
    3. Pia Dragonfall25 lutego 2015 20:53

      (do Appalosa) Coco??!!! Do 20 lv????!!! Chyba to jakiś żart... Naprawdę? No to sr Lt mają szczęście ja mam na razie 13lv i narazie będę robić cyrk, ale raczej do końca nie będę mieć cyrku bo mi się juz kończy w sobotę! :((( DD:
      P. S. Mel zrób może filmik i może chociaż dodać post na temat tej Plazy? Bardzo bym chciała, ale jeśli nie możesz to rozumiem! :)

      Usuń
    4. Ludzie serio? Jaki znowu 20 lvl? Maksymalny lvl to aktualnie 17.

      Usuń
    5. Z resztą zadania dostali wszyscy, tak jak wszyscy dostali chociażby plażę w FP. No-SR nie otrzymali zadań, które były wcześniej przeznaczone dla graczy płacących, więc nie wiem po co ta spina. c:

      Usuń
  30. Jej dzisiaj już można wejść :D nawet nie sr! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. 77 ^^ (Dobrze że nie 100 :O) Pozdro Mel <33

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli chodzi o wywalanie to napisałam do supportu i powiedzieli że jest obciążenie.AAle radziłabym odinstalować i zainstalować SSO.Ja tego próbowałam i podziałałoTykko w pierwszej chwili miałam dwa razy błąd sieci:). (Sorka za błędy ale jesyen na tele)

    OdpowiedzUsuń
  33. A i to znów ja Jak by co na SSO nazywam sie Kate SwiftSwiftnest.Pls Mel zaproś di znaj postaram sie wejsć na SSO gdzieć o godz.15:00 (sorka za błędy też jestem na tel xDDD)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach