Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

02 lutego 2015

Walentynki!

calendar_month 02 lutego 2015
Hej!
Może już zauważyliście, ale strona SSO troszeczkę się zmieniła na walentynki!















Z tej okazji powstał również gift shop :D
Udanych walentynek wraz ze specjalną ofertą Gift Shop od Star Stable!
Kliknij na zdjęcie, aby dowiedzieć się więcej

A tak wygląda kartka:





















Ale dużo tego różu XD

40 komentarzy:

  1. Mi się podoba stronka xD

    Melissa , pomożesz mi ? Mam bloga na którego nikt nie wchodzi , dodaje wpisy na nic ... pomożesz mi ? Co mam zrobić by ktoś go czytał ?! Jest do kitu ! :(

    http://valentinawolfweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile to kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie powinni dać jakiś kod na 300 sc lub 200 sc z okazji walentynek a nie jakiś głupi gift shop -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gift shop to opcja kupienia SC za naprawdę śmiesznie niskie ceny.
      Kody są na specjalne okazje i święta. Walentynki nie zaliczają się do nich ;).
      Na 3 Maja też mają dać kod?

      Usuń
  4. Chciałabym coś takiego dostać... Może jako prezent na urodzinki? Mam w sobotę i fajnie by było dostać coś SSO-wego. Zgadzam się z Anonimem. Fajnie by było gdyby dodali kod na sc.
    Stronka moim zdaniem ślicznie wyglada :)
    Gniady andaluz? Może dodadzą takiego w aktualizacjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje już taki. Ten jest tylko trochę rozjaśniony na potrzeby zdjęcia xd

      Usuń
    2. Masz na myśli tego z winnicy?
      Szkoda bo ten mi się straszliwie podoba...

      Usuń
    3. Ten andaluz z aktualności walentynkowych wygląda moim zdaniem nie naturalnie, jakby ktoś go chlapnął brązową farbą na całą sierść i pomalował na czarno grzywę i ogon.

      Usuń
  5. Mel wiesz gdzie są sekretne lokalizacje:
    1. "Nie wszystko jest ukryte w kościach"
    2. " Możesz usłyszeć hałas dochodzący z tunelu, który budują w górach. Może są za nim?"

    Błagam odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To " Możesz usłyszeć hałas dochodzący z tunelu, który budują w górach ". Jest to labirynt w górach Firgrove znajdziesz tą ścieżkę na YT pt. Andy Fastgirl Lisa Quest i powinno wyskoczyć a 1. to nie eiem :)

      Usuń
    2. Byłam tam i nic dalej mam nie odkryte :'C

      Usuń
  6. Oglądałam komentarze na Facebooku. Wszyscy chcą w prezencie na walentynki kod na 200 albo 300 sc. Z resztą ja też chcę kupić araba albo andaluza którego? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam araba z valedale, andaluza z Centrum jeździeckiego w SP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli arab to najładniejszy ( i najlepszy do cs ) jest ten z winnicy i fp.
      Andki na cs są do niczego. Chyba że zawsze jesteś w 10 gr.

      Usuń
    2. Nie zgadzam się, mam andaluza i dwa razy zdobyłam złoto w fp cs, a byłam w 2.

      Usuń
    3. ^2 grupie

      Usuń
    4. Ta jasne.... na andku to chyba pierwsza od końca

      Usuń
  8. Witam.
    Potrzebuję rady - nie mogę dostać się na e-maila na którwgo jestem zaarejestrowana nw sso - najprawdopodobniej ktoś mi się włqmał i zmienił hasło a ja nie mogę go odzyskać bo od czasu założenia konta zmieniłam numer telefonu. Boję się o moje konto na SSO.. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci nie pomoge D:




      [Olympia Ponylake :)]

      Usuń
    2. A wpisywałaś hasło poprawnie? bo czasem się tak zdarza, że np. Pamiętasz dobrze hasło tylko piszesz z włączonym klawiszem "CapsLk" (ja często tak mam xD). Bo może się zdarzyć również że, kiedyś zmieniłaś to hasło. Albo ktoś Ci się faktycznie włamał... spróbuj sobie przypomnieć czy nie podawałaś komuś swojego hasła, @-maila i tp. A na koncie na sso nikt nie zmienił Tobie hasła?

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. Piękna tapeta z tym ,,miłość od pierwszego wejrzenia''
    Zakochałam się w niej!!!
    Ciekawe czy będzie w grze ten sprzęt dla konia i ta sukienka. ;)
    Alanis Beegirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba to zdjęcie *-*. W sumie na zdjęciu jest mnóstwo nowości :D.
    1.Andek nowej maści.
    2.Zestaw walentynkowy dla konie (BOSKI *-*).
    3.Również zestaw dla dziewczyny <3.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 14 lutego urodzinki ♥ Mel zrobisz mi prezent i spotkamy się?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga : http://star-stable-online.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybacz Mel, że tak spytam z górki xD
    Czemu nie włączysz reklam na Twoim blogu, a z zarobionych pieniędzy nie zrobisz jakiegoś większego konkursu na blogu? :)
    Zarobki mogą być naprawdę duże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To zdjecie jest sweet. Fajnie, by bylo gdyby dodali tego andka i ten stroj. Kazdy by wygladal prze XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel yyy... Waletynki są różowe !!>< xD ciekawe co dodacą może zadania z Anną :) :D pozdrawiam Veronika *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to działa tylko w Walentynki, czy wcześniej tez?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nwm czemu ale te ochraniacze/owijki walentynkowe są zajefajne xD Ciekawe jakie dziś dodadzą nowości..

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam czekam czekam i czekam i doczekać sie nie moge xD
    Sso szybko róbcie te fajne aktualizacje,
    Ja maże o strojach walentynkowycj dla konia i dla mnie,by było super <3
    Kto sie ze mną zgadza? :D
    Pozdrawiam wszystkich widzów tego bloga :*
    Blanka Hawkcake
    ------------------------

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już się doczekać nie mogę kiedy będzie można grać na sso :P
      Nom, fajnie by było gdyby te stroje dodali :D

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  19. NIEWYTRZYMAM! (Sory za capsa,) nie mam żadnej gry na pulpicie a przecież sso nie działa D: Mam pytanie, czy teraz można grać z ikonki na pulpicie w sso? Jestem tego ciekawa. Właśnie dziś miał być 10 lvl mojego Andka -,-





    ~Olympia Ponylake~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie można grać ani z ikonki ani ze strony. SSO poinformuje na Facebooku kiedy skończy, poza tym wcześniej mówili, że aktualizacje będą dłuższe.

      Usuń
  20. Aha... Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mel,proszę obczaj ;) ;D xD
    http://ameliastarstablepl.blogspot.com/2015/02/swiateczny-edit-d.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czemu początki są takie trudne..? ;( Mam bloga od przedwczoraj i tylko 6 osób mnie obserwuje :c
    Za dużo tego różu tam jest xDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajrzysz?? plisss http://www.starstableonline-nellie.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Mel może nie aż "poleć" może tylko wejdź na niego. Proszę to dla mnie wiele znaczy i jak byś mogła dać koma to bym była w niebie:D.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach