czwartek, 5 marca 2015

Konkurs na Insta

Hej! ♥
SSO wczoraj ogłosili konkurs na Instagramie. Tym razem trzeba... zaprojektować tatuaż!


Aby wziąć udział trzeba zaprojektować tatuaż na kartce, zrobić zdjęcie i opublikować je na instagramie z hashtagiem #SSOink
Nagrodą dla zwycięzcy jest tatuaż (taki na chwilę, 'tymczasowy' xD), którego sam zaprojektował. Konkurs trwa do niedzieli :D

Bierzecie udział? ^^ Ja nad tym myślałam, ale nie wiem czy przyjdzie mi do głowy coś oryginalnego XD

18 komentarzy:

  1. Pierwsza, pozdrawiam siebie ;-; Co do konkursu, to pewnie wezmę udział, co nie zmienia faktu, że nie mam talentu do takich rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie, nie mam czasu. Mam pytanka:
    1. Mam 3/4 15 lvl, a cały czas nie dostałam zadania od Starshine, a zeobiłam już zad z DC
    2.Nie wiem tez w ogóle o co chodzi z Pandorycznymi Szczelinami, kiedy coś takiego dostanę? Sorki za orto:)

    Carine Duskvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz misje ze Starshine , jak będziesz "Lubiana" w kręgu słońca ( zajęło mi to 4 miesiące) , ja to zadanie dostałam na początku 16 , ale nie jestem pewna

      Usuń
    2. Popularna. ;)

      Usuń
    3. ja mam pół 16 poziomu i nic o Starshine

      Usuń
    4. takich "Aideenowskich" jak ja to mówię misji od treningu na jeźdźca dusz nie będziesz miała dopóki nie osiągniesz statusu "lubiana" ale sama tego nie osiągnęłam jeszcze więc nie wiem czy jóż po tym jest już Starshine :(

      Usuń
  3. Moim zdaniem to SSO nie wybrało fajnego konkursu,teraz to wydziwiają.Tatuaż?Serio?! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs raczej dziwny, ale cóż może będzie konek na kartki na wielkanoc <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeee... Nie wiem czy wezmę udział trochę to nudne no i nagroga też za specjalna nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie chcemy tego haka! Sama se go weź i zużyj, na nauczkę!
    Nie, nie startóję w tym konkursie, bo przez to że SSO zablokowało GC (Google Chrome) Nie mam jak grać w SSO, mogę tylko grać w howrse, ale howrse nie wiem czy mnie nie ukażą, bo chyba nie wysłałam właściwej skargi :(( No cóż, człowiek uczy się na błędach... Muszę żyć, ale nie wiem czy chce mi się żyć.
    1. Nie mam gry na pulpicie, SSO i żadnej.
    2. Nie mam na pulpiceie bo gram na kompie mamy, a mama nie ma anty wirósa, i jak coś jej zciągnę, to laptop się rozwali :// i tak sie strassnnniie muli i chętnie ja i mama byśmy go wywaliła za okno.
    3. Na własego laptopa muszę czekać aż do przejęcia czyli do maja.
    4. Nie mam co robić przez SSO! Życie starciło sens.


    ~Olympia Ponylake~

    OdpowiedzUsuń
  7. Olimpia po pierwsze orto, a po drugie to możesz chyba sobie ściągnąć antywirusa...
    Pozdro Mel

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Sally, ale ja NIE mam własnego laptopa, gram na lapku mamy, a ona nie umie zciągnąć anty wirusa...
    Dzięki za uwagę z tym orto. bo pisałam na tel. ;33



    Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż tak trudno spytać wujka Google, skoro nikt nie ma pojęcia o pobraniu anty wirusa? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ! Wujek Google jest najlepszy ! :P Kiedyś napisałam " Kantar " i były na grafice same ryby Xd

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia