poniedziałek, 20 kwietnia 2015

15 level Arii ♥

Hej ♥
Czo tam u Was? Bardzo nie mogę się doczekać rajdu, a zarazem boję się, że nie damy rady tego ogarnąć albo że serwery padną przez dużą ilość osób. I myślę, że ta liczba osób, które planują przyjść wzrosła po tym jak informacja o rajdzie została udostępniona na SSO-wym FB XD ♥


Mam nadzieję, że nam troszkę pomożecie i będziecie nas w miarę słuchać... Jakby się nam wszystkim udało ustawić w długaśną linię, by zrobić zdjęcie to by było w ogóle super :D
Kto wie, może byśmy pobiły rekord długości linii na SSO haha

P.S. W sobotę, przed rajdem odbędzie się czat na żywo z polską częścią SSO, więcej informacji o tym wkrótce :D

Wczoraj wieczorem, choć w sumie to można już nazwać nocą (wcześniej nie mogłam wejść) zrobiłam kilka wyścigów i wytrenowałam do końca Arię :D

W poprzednim tygodniu trochę mi przybyło koni do trenowania, ale mam nadzieję, że szybko pójdzie ^^

Ogólnie to życzę powodzenia wszystkim gimnazjalistom, którzy piszą jutro, w środę i czwartek egzamin gimnazjalny ♥♥

32 komentarze:

  1. Pierwsza :3
    Może pojawię się na rajdzie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albuś? XD Ja też będę :3 Może namówimy AC by przyszło? ^^

      Usuń
  2. Gratuluję. :3
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i też życzę powodzenia gimnazjalistom :) Tak w ogóle, jeśli oczywiście można wiedzieć, to w której Ty jesteś klasie Mel?
    Cristina Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 100% będę na rajdzie... boję się, że mi laptop padnie przez tyle osób D:
    Mogłabym Cię Mel prosić o opinię na temat mojego bloga? :3
    http://kerstincloudhill-sso.blogspot.com/

    Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam :*
    (sorki za spaaaam D: xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie,ale mój lapek pewnie będzie zacinał się jak nie wiem -_- Na sso dawno nie byłam,od tego zamulanie odechciało mi się grać ;-; Ale na rajdzie będę,nie mogę tego przegapić ^^ Moim zdaniem dasz sobie radę,bo jesteś bardzo doświadczona i raczej nerwy masz ze stali! ^*^ Powodzenia,mam nadzieję,że wszystko wypadnie super,a twój blog stanie się o wielee sławniejszy dzięki temu spotkaniu :) Takie życzonka XD Jesteś moją ulubioną blogerką,i dziękuję,że zawsze starasz się odpowiadać na moje durne wiadomości XD
    P.S-Jak tam u twojej kotki? ;) Moja będzie miała młode! *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Mel za wsparcie w związku z tymi testami ;w;
    Najgorsze jest uczucie kiedy się uczysz całe dnie, a później okazuje się, że nic nie umiesz :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki c;
    Ja na rajdzie nie będę, niestety, gdyż mam nienajlepszy internet, a co dopiero kiedy będzie tyle osób... Dlatego wolę nie ryzykować że serwer padnie a ja wywalę laptopa przez okno :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam świetnego internetu wszystko muli.
      Jak będzie ten rajd to ciągle będzie wywalało i muliło :,(

      Usuń
  8. Ja na pewno, pewno, pewno będę, będę i BĘDĘ!!!
    Sorry za ten entuzjazm ale nie mogę się doczekać ^^
    a i przed chwilą zjadłam całą czekoladę więc mi troszkę odwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się doczekać nie mogę ^^
    Nie ma szans żebym to przegapiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki^^ Zajrzysz na mojego bloga? Proszę...http://star-stable-carine.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Na SSO nie mam transportera obok ujeżdżalni i toru Baronowej. Czemu? ;;
    PS, mam 13 lvl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jakie, jeżeli można wiedzieć ;;

      Usuń
  12. Jeszcze będziesz miała musisz zczrobic specjalne zadania. Ja tez czekam na zadanie z transtransporterem przy cyrku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bym chciała być na rajdzie ale nie mogę ;cc

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche się boje ;( Ostatnio nie mogę się połączyć z SSO nawet przez ikone pulpitu ;-; Mam nadzieje że mój laptop się zlituje będzie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. będe na pewno!
    - nellie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel będę na pewno nie mogę w to uwierzyć ,że Cię spotkam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat miałam napisać że będzie czat na żywo xd A Pani Aleksandra mówiła że dokładnie to będzie gdzieś tak koło 13.Mam nadzieję że mnie nie wywali C: /PatriciaDiamondwater

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam stresa.A jeśli wszystkich wywali?A jeśli zapomnę?Nie mogę uwierzyć,że Cię spotkam Mel ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że cię spotkam? Myślicie że pani Ola przyjdzie ? XD ^.^

    OdpowiedzUsuń
  20. Melissa Papavalley21 kwietnia 2015 20:28

    Gratki Mel ;*/ Och pewnie będzie wylogowywało :C No ale cuż... Postaram się :) Życzę powodzenia na rajdzie :DDD A i jeszcze jedno Pani Ola będzię??? xDDD
    Jejku trenuje konika :) A jak będziecie się ustawiać to od szybkości czy jak?
    Jeju ale ja mam już w sobie energi :/ Mam nadzieję że mi laptop nie padnie :(,Albo net ;)
    Och czy pod koniec rajdu będziesz mogła obok mnie stanąc żebym mogła sobie zrobić z tobą zrobic zdjęcia telefonem? Plisss... :))))
    PS:Sorki za błędy bo piszę na szybko, a poza tym właśnie wypiłam kilka szklanek sprite a więc wiesz C:,Jestem chętna aby ktoś mnie prosił do znaj :)))
    Dozobaczeni na rajdzie
    Pozdrawiam Meliska

    OdpowiedzUsuń
  21. Moze będe ;)
    Wznowiony blog ----> starstableivictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melissa Papavalley21 kwietnia 2015 22:16

      Fajny Blog Vica :)))
      Będziesz na paradzie ?
      PS:Jeśli tak to zaprosisz plisska ♥
      Pozdrawiam Meliska

      Usuń
  22. Mel, masz chęci do trenowania , ja nie xd (mam 5 koni z 1 levelem xd)
    Na rajdzie mam nadzieję,że pojawię się z całym klubem Day Girls Club ;) , a na pewno jeśli będę miała taką możliwość to wezmę udział w czacie z załogą SSO
    Powodzenia gimnazjalistą <3
    http://www.sso-sylvie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Melissa Papavalley21 kwietnia 2015 22:33

    Super blog Sylvia :)))
    PS:Polecam C;

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Mel, czy mogłabyś mi odpowiedzieć, jak zrobic takie ładne zdjęcia jakie ty masz? Mi zawsze wychodzą z białym tłem :( Czy robisz to na jakimś programie? Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog mel pozdrawiam Nikolett Queenhall

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii