Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

03 kwietnia 2015

15 level Cassino

calendar_month 03 kwietnia 2015
Heej ♥
Wczoraj w końcu wbiłam 15 level Cassino i zaczęłam trenować Autumndream :D
























Ostatnio nabrałam ochoty do trenowania koni i robię to z przyjemnością. Co się ze mną dzieje... XD

P.S. Wczoraj znowu pobiliście rekord wejść na dzień i jest to 6357 wejść. Jeszcze raz dziękuję i postaram się jak najszybciej zrobić jakiś konkurs ♥

17 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio nabrałam takiej ochoty do trenowania koni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Później( koło 17) będę trenować andaluza do 15 poziomu. Nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpie trenować koni xD!!!!!Gratki za tyle wejść i zdobycie 15 lvl konika ^.^
    PS.Zapraszam na mojego bloga: przygodyJulki-Blanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to przypadek, że w moim poprzednim poście na blogu również napisałam, że trenuję konie z przyjemnością...? hahah
    Gratuluję Ci tylu wejść, Melisko. :D
    /Tovek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej haha :D Fajnie, że znowu blogujesz ^^
      Dziękuję :D

      Usuń
  5. Gratki za ogromną liczbę wyświetleń i wytrenowanie konia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Melissa Papavalley4 kwietnia 2015 09:54

    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio nabrałam ochoty do trenowania mojego araba... ale to tylko dlatego że wyścigi są nawet fajne xDDD

    Courtney Bluetree

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki Mel.
    Oby i mnie nabrała taka ochota na trenowanie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Troche nie na temat ale... Nie moge otworzysc Star Stable :( Moge sie zalogowac i wgl ale jak klikam "Graj" to zamyka to okienko i nic. Wiesz czemu tak jest ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do supportu, bo tu chyba nikt nie zna odpowiedzi.

      Ania Greenstar

      Usuń
    2. Jak ? Jestem od niedawana na SSO i nie wiem :(

      Usuń
  10. Gratulacje tylu wejść ;)

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki 15 lvl:)
    Ps.Widziałam cię wczoraj w GHV:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam cię dzisiaj w DuD
    ja jestem Ylva Dragonrock

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam trenować <3 <3 No ale wszystkie 26 koni wytrenowanych, nie ma kogo i dlatego mi simę nudzi na sso xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez planuje konkurs, ale na 10k wyswietlen. Potem na 50+ obserwatorow, a dalej to nwm XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach