środa, 29 kwietnia 2015

Aktualizacje 29.04.2015

Hej!
Dzisiaj środa, więc były aktualizacje ^^

Dodali:

  • Ujawnienie nowego loga w całości!


Całkowicie nowe logo Star Stable!


Niedługo zostanie ono użyte na oficjalnej stronie Star Stable :D

  • Ed Field potrzebuje pomocy

Ed Field, najbardziej szalony kucharz na wyspie!

  • Nowe ubrania i wyposażenie w centrum handlowym 
  • Eddie i Ferdinand rozkładają swój targ w Forcie Pinta
Co myślicie? ^^ Ja uważam, że nowe logo wygląda super *-*


26 komentarzy:

  1. pierwsza i te aktu są super ^^
    Pozdrawiam Doris Appelpie

    OdpowiedzUsuń
  2. supeer! najgorsze jest to że nie mam star ridera ;( ale aktualizacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna aktualizacja! Na szczęście kupiłam wczoraj SR idę zaraz obczajać zadania i ogólnie SSO

    Pozdrawiam ;)
    Zsuzanna Pupystorm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory... Powinno być Puppystorm :/

      Usuń
  4. Serio? .-. Nudy... Logo niezłe, niech sobie robią loga jakie chcą, mi to wszystko jedno :P
    A z zadań to pewnie tylko bardzo krótkie i typu "weź, przynieś, pozamiataj"...

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel. Czytam......i spotkamy się napisz kiedy i gdzie ..... Elvira Sharkcamp

    OdpowiedzUsuń
  6. To logo niebezpieczne przypomina logo Barbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam

      Usuń
    2. Też tak pomyślałam

      Usuń
  7. SSO to gra dla dziewczynek (małych). One lubią lalki - logo przypominające w jakiś sposób Barbie. Też mi problem, gra się nie dla loga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o kim tu mówisz 'małe' dziewczynki? Niektórzy tu mają 15-16 lat, jak nie więcej. Jak dla mnie logo jest bardzo miłe i przyjemne dla oka. Nie rozumiem w czym problem.

      Usuń
    2. Wypraszam sobie - mam 19 hahah :D

      Vivien Y.

      Usuń
    3. To w takim razie po co w to grasz, skoro to dla małych dziewczynek?

      Usuń
    4. Charlotte chyba jej nie zrozumiałaś -.- 15-16 lat owszem ale graja też małe dziewczynki 8-10 lat jak i starsze niz 16 lat. Każdy może grać jeśli chce ;P

      Usuń
  8. Logo według mnie śliczne, ale zbyt w stylu Barbie. Podoba mi się pewnie dlatego że jest tam koń xD.
    Pozdrawiam
    Cadence Queenforest

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zadanie z Kamerdynerem problem w tym że w między czasie robiłam też inne zadania i ten cały Godfrey odjechał ... można go gdzieś znaleźć czy może pojawi się jeszcze w tym samym miejscu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ed Fielda dostaniemy brązowe buty

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie misji jest za mało a logo... takie 6/10 bo kojarzy mi się z Barbie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel, Ja nie mam targu , misji , ubrań w centrum tych NEW!, A logo mi się nie zmieniło!
    PS:Nie mam sr

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu te same nudne misje. Mogliby poprawić błędy w grze zamiast dodawać ciągle te durnowate mini-zadanka... No i przesunąć niektóre ławki bo mój koń ciągle w nie wjeżdża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardziej podobało stare logo bo to nowe rzeczywiście przypomina barbie

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia