środa, 22 kwietnia 2015

Wyremontowane Moorland- zdjęcia

Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem mile zaskoczona tym jak wygląda teraz Moorland :D Jak to ja- postanowiłam porobić parę zdjęć i pokazać Wam ^^





































Podoba Wam się nowe Moorland? :D

P.S. Widzieliście zamkniętą wiewiórkę na wyspie padok?

38 komentarzy:

  1. Ta gra u Ciebie taka piękna czy tak bosko edytujesz?
    Muszę obczaić tego wiewióra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co robię to kadruję i troszeczkę rozjaśniam ^^

      Usuń
    2. Jakiego programu używasz?? Bo w Paint się nie da! 😥
      Lilah Northgirl
      Ps. Który AQH lepszy: kary czy izabelowaty?

      Usuń
  2. jakie super zdjęcia! Obrabiasz zdjęcia?? A wiewiór to może do nowych jakichś zadań? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozmieniali także awatary postaci! Ta Loretta taka cudowna ♥ XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie zmienili postacie z Bob Car Girls bo przecież jest nowa frakcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba ^^
    Wiewiórkę? ... Nie... Biedna, w klatce musi siedzieć! ;_;

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie juz obczajiłam to wszystko i przez 2 godziny szukałam wiewiórki ;-;

    Pozdro ^^

    ~Rebecca Opalbaker (PS.będe w SGC ^-^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgubie w nowym moro o.O
    Wchdze dopiero jutro
    Caitlin

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie po remontach jest super. Tyle te postacie "odnowione" są OKROPNE. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, może nie takie okropne, co stare xD Postarzyli Jennę xD Już wiemy, ile ma lat! Koło 30-40!

      Ania Greenstar

      Usuń
  9. Remont Ekstra postacie ble tyle narazie powiem :)
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogulnie to na jakim koniu będziesz grać ja na Sunqueen :D
    Kurcze jak tak patrzę na twego kuca to mówię twój ładniejszy pomyliły mi się te kucyki :C
    No ale cuż moja Daizy nie Daisy i tak odpoczywa bo ja trenuję Bakalię czyli Sunqueen :)
    Aaaaaa... Niemogę się doczekać!
    Ej gdzie dokładnie na opuszczonej farmie będzie zbiórka???
    Proszę o odp. Do piątku 19!
    Jakby coś proszę mnie informować jakie błędy wiecie ja mam 10 lat (za 2 miechy)a więc tak.
    Kochana Mellow Co tam u cb?
    Niewidziałam żeby ktoś Cię o to spytał a więc czekam na odp :) Czy mogłam bym Cię spotkać np. jutro o 11:30 Na wspólne fotki proszę i Pozdrawiam Mega fanka Meliska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak na wspólne fotki jutro o 11:00, może być zamiast 30?

      Usuń
    2. Ok,ale jeszcze Mellow Musi się zgodzić (Takie Spotkanie z Widzami)

      Usuń
    3. Widać to na pierwszy rzut oka, że jesteś fanką.

      Wyobraź sobie, że ja w wieku 10 lat założyłam to konto, aktualnie mam 12. :) Grałam trochę w wieku 10 lat, nie znając dobrze angielskiego. Paru ludzi było tylko z Polski, a reszta Czechy... Nie wiedziałam o co chodzi z czatem, dopiero po 3 dniach wiedziałam że on istnieje... Pozdro, żadne człowiek nie zaczepił mnie o orto D:

      Usuń
    4. PS: Pisałaś test 3 - klasisty? :)

      Usuń
    5. Ja moje pierwsze konto założyłam 3 miechy temu a najnowsze czyli moja Meliska 1-2 miesiące temu :D
      P.S:Też mam 12 lvl ale niemogę znaleźć Sonji w głuchyc lasach :'C

      Usuń
    6. Dopiero co wróciłam ze szkółki :)

      Usuń
    7. Melisso Papavalley, to wkońcu ile masz lat? Najpierw piszesz, że za 2 miesiące 10 lat, a następnie, że 12.Jak w wieku 12 lat możesz pisać test 3 - klasistów?

      Usuń
  11. Mel odpowiesz mi-nam na te 1 moje pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy weszłaś, że było jasno i mało ludzi :DDD?

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper! ♥ Wspaniale! A te postacie... 80 lat xD Doceniam sso ♥ i ciekawe czy naprawili bug z Tan c; jestem mile zaskoczona ♥ A w tym nowym sklepie muszą być piękne ciuszki :3 Wspaniała aktualizacja!...♥


    Olympia Ponylake ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bug z Tan był dziwny ale śmieszny i słodki :3

      Usuń
  14. ZgadzamSięZ,OlimpiąPostacieMająPo80Lat
    .
    Claire Catbrooke

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel co mam zrobic jesli zapomnialam hasla do sso a z poczty nie korzystam juz ze 3-4 lata ? :'( ( support nie odpisuje , na fb to samo :'( )

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten wygląd... Tylko te nowe postacie mi się nie podobają nie wiem jak wam xD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lissa umówimy się np. o 17:30 dziśaj?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, mam pytanie. Czy tylko ja mam tak, że w Moorland, w tych dwóch większych sklepach naprzeciwko siebie, mam te same rzeczy? ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam.. ostatnio chciałam znaleźć brązowy czaprak z Moor i nie mogłam go zlokalizować :(

      ~ Layla Greengarden

      Usuń
  19. Mam pytanie, ponieważ mi nie wyświetlają się te nowe środowe zadania, ani wczoraj ani dziś nic mi nie pokazuje w dzienniku zadań i wiem, że trzeba mieć ukończoną budowę toru wyścigowego kucyków, ale czy też trzeba mieć zrobiony ten test kucykowy ? Czy z tego powodu nie mam tych zadań :( z góry dziękuję za odpowiedź, bo nie chce na marne kupować kucyka.

    ~Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń
  20. Sso się zdradzilo, pewnie ta wiewiorka bedzie z zadan.
    /Melissa Fogbridge

    OdpowiedzUsuń
  21. Sso się zdradzilo, pewnie ta wiewiorka bedzie z zadan.
    /Melissa Fogbridge

    OdpowiedzUsuń
  22. Melissa!!!!!
    Kocham cię normalnie ale jak jesteś w StarStableOnline to jak cię zapraszam do znajomych to masz pełno ale ja cie baaaaardzo chce mniec w znaj...
    Boziuniu jaki Stres.. xD
    Pierwszy komek na blogu Mel :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się nazywam Ruby Catforce... i chciałabym cię mieć w znaj... :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosze weź coś usuń ze znaj wiesz jak bardzo chce? :C

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii