środa, 27 maja 2015

Aktualizacje 27.05.2015

Hej! ♥
Przepraszam za brak postów, ale wiecie... wakacje się zbliżają i zaczął się czas poprawiania ocen :D
Anyway, dzisiaj środa iiii były akutalizacjeee :D

Dodali:
  • Zadanie: Baronowa potrzebuje pomocy!
Znajdź perły Baronowej!

Aby mieć dostęp do tego zadania, trzeba ukończyć zadanie, w którym spotykamy Baronową po raz pierwszy i pomagamy jej z uszkodzonymi rurami w Winiarni.
  • Nowe wyposażenie jest dostępne w centrum handlowym (mam nadzieję, że sfotografowałam te dobre wyposażenie :D jak coś to mówcie) 



Myślę, że z tymi numerkami to dobry pomysł. Jak ktoś chce się pobawić z klubem lub koleżankami w jakieś wyścigi z numerkami :D

  • Zajawka: nowe konie Pinto!
Nowe konie Pinto już wkrótce w SSO!

Superr *-*
Ponadto stare Pinto będą kosztowały 680SC :D

  • Eddie i Ferdinand zmierzają do Wioski Rybackiej Zachodniego Przylądka
Co myślicie? ^^


19 komentarzy:

  1. Mel przenosisz się na ten nowy polski serwer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki nowy polski serwer?

      Usuń
    2. Jaki nowy polski serwer? Cookie Valley? Jeśli tak, to już się przeniosła :P

      Usuń
  2. Ten na środku będzie MÓJ!!!!Zajrzysz na mojego bloga??Zaczynam dopiero*-*A to wyposażenie jest normalnie AFGHD!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcem Niebieskie wyposażenie i ten Pinto na środku...To wspaniałe połączenie*-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcem tego po lewej *-* Śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary i czarny najlepsze!! Chcę szarego ale zobaczymy co życie przyniesie😄😄

      Usuń
  5. Gdzie można będziekupić te Pinto i ile będą kosztować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz (chyba) tego nie wiadomo. :)
      Ale SSO napisało, że pojawia się dosyć szybko. C:

      Usuń
  6. Najbardziej podobają mi się te po bokach *-*. Przynajmniej jeden z nich znajdzie się u mnie w stajni. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto kuuje tego nowego suodziaka ? *-* piszcie w komentarzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na 99% znajdzie się jeden z tych słodziaków. :D Tylko dylemat - którego wybrać? :/

      Usuń
  8. Nie ma to jak kupić pinto w sobotę, a w środę dowiedzieć się, że spadły ceny aktualnych i dodadzą nowe.
    Ten "myszato srokaty" wygląda interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba ten po prawej taki inny owow
    Nareszcie nowe konie i mam na co wydac sc *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rachel Mysteryvalley29 maja 2015 21:24

    Choć moją ukochaną rasą na SSO są AQH, ten po lewej jest cudowny *-*
    Hm, te pinto są nawet podobne do AQH na tej grafice... Oby nie miały takiego samego "modelu" ciała ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się ten zestaw spodobał i kupiłam czerwony do tego koszulka z 1 no i spodnie i buty :3 skystar był zadowolony ze zmiany :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii