środa, 24 czerwca 2015

Aktualizacje 24.06.2015

Hej ♥

Dzisiaj środa, więc były aktualizacje!
Dodali:

  • Małe zadanie: Tan zgubiła swoją opaskę do włosów
Problem z włosami Tan!

Aby mieć dostęp do tego zadania, trzeba ukończyć zadanie, gdzie Loretta zaprasza nas do Bobcats.

  • Sobótka zostaje przedłużona o jeden tydzień!
  • Targ koni rozkłada się właśnie w Forcie Pinta
  • Nowe ubrania i sprzęt w centrum handlowym
Co myślicie? ^^
Ja bardzo się cieszę, że sobótka została przedłużona :D

30 komentarzy:

  1. Pierwsza!Fajna aktu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejoo ja sie przeniose na miodek zaraz... Fajna Aktualizacja POZDRO =D
    Laila Lowgren

    OdpowiedzUsuń
  3. Gówniana ta aktualizacja! Jedno małe zadanko... pff...
    Dobrze, że chociaż sobótka została przedłużona, ale to było oczywiste!
    Zawsze tak robią.

    OdpowiedzUsuń
  4. poprosiłam, żebyś dodała bloga do poleconych, ale zapomniałaś ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz warto zaktualizować listę, bo widzę, że niektórzy wgl nie piszą, a niektórzy usunęli :/

      Usuń
    2. Helooo pomyśl ja też prosiłam ją ale ona nie dodaje do tej listy na zamówienie rozumiesz? Nie zapomniała tylko po prostu nie chciała ja mam ja w obserwatorach a nie ma mojego bloga w polecanych. Nic nie zdziałasz na błaganiu sławnych ludzi (bez urazy dla Mel ;) ).

      Usuń
  5. Mam takie małe pytanie : czy długo będę jeszcze czekać na zadanie z Techno ? Bo na razie robię to ,, Czujesz dym ? '' , czy jakoś tak , oraz to z wyścigiem z beczkami .

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko przedłużenie sobótki mi się podoba... No może ciuchy będą fajne, ale jeszcze ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Help, Mel..Skąd ty bierzesz te cudne tła na bloga ?
    Ja znajduje same małe :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam stronę Star Stable Online Backgrounds na Facebooku :)

      Usuń
  8. Też się cieszę, że przedłużyli. A właśnie skąd bierzesz te tła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo zrobić takie tło samemu :)
      Wystarczy pojechać w miejsce które chcesz mieć na tle, wylogowujesz się, a potem jak masz:
      - na pulpicie wpisany email i hasło, a napis "graj" będzie w zielonym okienku
      - na stronie stajnię i załadowany świat ( że jak naciśniesz "graj" to włącza sie SSO )
      to nic nie ruszasz na stronie/pulpicie tylko wchodzisz w "komputer" -> dysk lokalny ( u mnie jest na C) -> Użytkownicy -> Publiczny -> StarStableOnline -> data
      Usuwasz wszystkie pliki o nazwie:
      - Pants
      - HorseBody

      Klikasz "graj", a jak wejdziesz dajesz telefon (obok mapki z prawej strony) -> opcje -> Ukryj interfejs
      A teraz zrób zdjęcie :)

      Usuń
  9. I Mel wzięłam twoje tło na mojego bloga może być? Napisałam w poście, że z twojego bloga tło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ni to fajne ubrania, misja nie taka (czego można było się spodziewać po jednym zadniu?). Tylko z przedłużenia sobótki się cieszę, ponieważ dopiero w poniedziałek ogarnęłam, że są te poszukiwania itp. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA ;3 - http://rogsana.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne tło i też się ciesze, że przedłużyli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie.Raz miałam skarb,Feliks mówi że jest w srebrnym budynku.Sprawdzałam w zamku ale tam nie ma .Gdzie to jest?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocne 2/10, tylko za przedłużenie sobótki XDD.
    Ps. Super wygląd *-*
    http://star-stable-online-dzulson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. POMOCY! Czy mógł by się ktoś z mną umówić by pomóc w misjach mam połowe 13 lvl-a
    Kto by mógł bo ma np. 14, 15, 16, 17 lvl i umie to bardzo bym prosiła. Jestem na Honeyu
    Pozdrawiam Melissa Papavalley♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melissa, mogę ją ci pomóc! Mam 15lv ale nie mam sr... Może będziemy rozmawiać na znaj.
      Kremówka

      Usuń
    2. Melisso jeżeli potrzebujesz pomocy w konkretnym queście to zapraszam na forum, tam zawsze możesz zadać pytanie lub poprosić o radę graczy z wyższym levelem ;)

      Trochę nawalili z tymi włosami ;-; Chociaż przynajmniej coś się dzieje w Bobcats xD

      Usuń
  16. Hejka, Mel! Wejdziesz na mojego bloga ? http://starstableonline-leah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że sobótka taka króciutka. :/ W tamtym roku była megaa długa. Trwała do 23 lipca, a teraz tylko dwa tygodnie. :c
    ~ Applewater

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia