środa, 15 lipca 2015

Aktualizacje 15.07.2015

Hej ♥

Ubzdurałam sobie, że dzisiaj jest wtorek, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak zobaczyłam, że są aktualizacje

Dodali:

  • Nowa funkcja: Porównywanie ubrań i wyposażenia
Dzięki prostemu skrótowi możemy porównywać rzeczy, które mamy na sobie między ubraniami/wyposażeniem, który chcemy założyć lub zakupić. Bardzo ułatwia to sprawdzanie różnic
Wystarczy najechać na jakąś rzecz w sklepie, inwentarzu lub szafie i nacisnąć Shift


  • Nowe ubranie i wyposażenie w Jorvik City Plaza. Może wypróbujcie nową opcję na nich? :D
  • Zadanie: Elizabeth zgubiła swoją ulubioną kosę
Elizabeth potrzebuje Twojej pomocy!

Za to zadanie można dostać taki prześliczny płaszczyk. Jeśli ktoś nie ma pomysłu do czego go założyć to służę pomocą ^^


Czapka: Miasteczko srebrnej polany
Płaszcz: Nowe zadanie u Elizabeth w Valedale
Rękawiczki: Miasteczko srebrnej polany
Spodnie: Miasteczko srebrnej polany
Buty: Jarlaheim

Siodło: Farma Marleya
Czaprak: Jarlaheim
Ogłowie: Fort Pinta
Owijki: Fort Pinta

P.S. Chcielibyście, abym np. raz na tydzień wstawiała pomysł na jakiś strój? ^^
  • Jeszcze jeden tydzień sobótki
  • Eddie i Ferdinand otworzyli swój biznes w Srebrnej Polanie
  • Ważna informacja dla graczy z Europy: 
Cały region europejski otrzymał nowe serwery w chmurze, co oznacza, że dostęp do gry powinien być łatwiejszy i bardziej stabilny. Oznacza to, że wszyscy będą przenoszeni do naszego nowego systemu dzisiaj.

Co myślicie? :D

16 komentarzy:

  1. Taak! Wstawiaj to super pomysł Mel! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel, gdzieś usłyszałam, że opuściłaś SGC. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep. Ale nie ma co wypytywać o przyczyny. Mimo wszystko, to jej prywatna sprawa. :)

      Usuń
  3. Z tym wstawianiem stroju co tydzień to świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam zastosowanie tego płaszczyka i to nawet bardzo podobne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam prowadzić coś typu komplet tygodnia, ale zrezygnowałam, bo nie zawsze mam czas wejść na sso, a poza tym nie zawsze mam sr. Ty masz LT, więc masz jeden problem z głowy (w moor i fp nie ma zbyt wielu fajnych ciuchów nadających się na komplet). Jak masz więcej czasu to pewnie, że rób :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + też już mam świetny komplet do tego płaszcza! :3 Brakowało mi bluzki/płaszcza o takim kolorze ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Tak !!!!♥
    \ Mariana Slowweb

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram pomysł. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z cotygodniowymi stylówami super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za. Zawsze miałam problem z dobieraniem ciuchów.
    Carla Queenbard

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! :D Również mam taki problem jak moja poprzedniczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały! gdy przeniesienie się stanie? sorry used sweedish

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii