Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

07 lipca 2015

Od czytelników

calendar_month 07 lipca 2015
I'm baaack ♥
Cieszę się, że w końcu jestem w domu, nie było aż tak super fajnie, chyba po prostu towarzystwo mi nie przypasowało. W sumie i tak jestem takim domatorem, więc nie dziwię się, że tak bardzo cieszę się z powrotu. I do tego w domku czekały na mnie książki, które zamówiłam *-*

A wracając do posta... nie sprawdzałam poczty od bodajże... kwietnia? 
Zawsze mówię sobie 'O! A teraz będę sprawdzała pocztę regularnie!'
No i kończy się to tak. Może tym razem mi się uda? :D
Anyway, dzisiaj w końcu na nią weszłam i znalazłam tam dużo suuuuper obrazków, kilka osób przesłało mi linki do blogów (które odwiedziłam ^^) no i dużo pytań (najwięcej pytań było o szablon na blogu: rozwijane menu, zakładki i inne. Więc postanowiłam, że zrobię o tym poradnik w najbliższym czasie)
Jak zawsze wstawiam rysunki, obrazki oraz zdjęcia,które otrzymałam od czytelników ^^


Ekaterina Duskroad ♥


Courtney Waterwood ♥



Crystal Silentroad ♥



Margaux Silverdawn ♥





Melissa Papavalley ♥


Ruby Catforce ♥


Claudine Winternight ♥

Elvira Sharkcamp ♥


Kerstin Mist ♥

Margaret Archwood ♥

Olivia Pinecamp ♥

Violeta Mightyvalley ♥

Otrzymywanie 'fanartów', czyli to co Meliska lubi najbardziej hihi :D

Bardzo wszystkim dziękuję ♥ Serio nie wiem jak dziękować, jestem bardzo wdzięczna, że poświęcacie swój czas, by robić i wysyłać dla mnie takie świetne edycje, zdjęcia, a nawet filmiki :D

34 komentarze:

  1. Pierwszaaa! XD Może Ci wyślę coś? Postaram sięzzrobić coś ładnego, ale nie teraz, bo nie mam kompa (piszę na tel). Wszystkie prace są PRZEŚLICZNEEE! Pozdrawiam
    Kremówka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na Twoją pracę :D

      Usuń
    2. Oki, zrobię coś ale musisz trochę poczekać, bo laptop jest w naprawie. Może dziś dostanę? Miejmy nadzieję! ^^ O i też zrób ten poradnik jak się robi na blogu te zakładki (wiesz, o co mi chodzi ;)). Potrzebuję to na swój blog! XD Pozdrawiam
      Kremówka ^^

      Usuń
  2. Drugaaa! XD Pamiętasz mnie z prochów, co nie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie da się zapomnieć XD

      Usuń
    2. Nie da, nie da. Dzięki nim Twoje konie są zdrowe! :D

      Usuń
  3. Piękne te obrazki. *o*
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak cię nikt nie lubi hihi :*

    Verson Applewater (tja ta ciota z SGC mhm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nikt jej nie lubi, to skąd Ci fani? Te obrazki? Ciebie nikt nie lubi i wyżalasz się na innych. :*

      Usuń
    2. Amelia to był sarkazm :)

      Usuń
    3. Ale bulwers. O.o

      Apylłoter nie hejtuj Melizgi, bo Sulejman Cię zje.

      Usuń
    4. Sulejman hahahahahaha xd

      Usuń
    5. Nyx,albo Hiurem,czy jak to tam się piszę :D

      Usuń
    6. Nie, lepiej żeby Ibrachim albo Mustafa ^.^ Ale Sulejman mega ^^

      Usuń
    7. Jezu ludzie plz :'D Nie rozumiecie żartu? XD Jakbym jej nie lubiła to bym nie pisała o sobie ciota XD Plz

      Usuń
    8. Weronika,na szczęście jakieś 90% raczej zrozumiało sarkazm :D

      Usuń
  5. Super post Mellow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Część Meel :) wiem,ze nie na temat ale ile ty masz cm wzrostu ^^ <<<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, muszę Ci coś wysłać! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też coś dla Ciebie zrobię ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jaki e-mail moge wysłać ? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włącz zakładkę "Melissa Seahall"
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Ładne obrazki ;)
    P.S.Zajrzysz na bloga?
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba też ci coś wyślę, akurat mi się nudzi, znalazłam sobie zajęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jest tam odemnie to serce super Elvira Sharkcamp

    OdpowiedzUsuń
  13. Nudzi mi się chyba zrobię jeszcze jedną pracę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka Mel!
    Wiem, że nie o SSO, ale jakie książki zamówiłaś? Może jakąś znam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. To od Ekat najlepsze XD I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL
    I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL I LOVE MEL
    itd XD ale super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesio Czy bawiłaś się kiedyś schleich"ami na Placu zabaw z kol?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach