wtorek, 14 lipca 2015

QAB

Hej ♥

Co tam u Was? Tyyle mam na głowie, a jeszcze do tego dochodzi...co...? :D 
Moja 3 rocznica blogowania o Star Stable! Już coś dla Was szykuję, więc bądźcie w gotowości ^^
Dzisiaj taki niedługi post, bo mam dużo do zrobienia jeśli chodzi o bloga

Zostałam nominowana przez Drzewko, czyli Veronikę Goldmountain do QAB. Ogólnie to choć byłam nominowana wiele razy do LAB to miałam zamiar nie brać udziału w takich rzeczach, ale jakoś tak postanowiłam spróbować



1. Jeśli mogłabyś wyczarować jakieś zwierze to co to by było za stworzenie? 

Niech pomyślę... Może pegaz żebym mogła wszędzie latać za darmo?

2. Masz jakieś ulubione miejsce (w realu) gdzie się relaksujesz? Opisz je lub daj zdjęcie

Myślę, że tym miejscem jest mój pokój. Zdjęcia dawać nie będę, ale mogę krótko opisać.  Są w nim czerwone ściany, ciemne panele, fioletowy dywan no i oczywiście meble. Na każdej półce są jakieś dekoracje, bo lubię zdobić swój pokój. A najważniejsze, wszędzie są książki :D

3. Twój ulubiony serial?

Teen Wolf, Zaklinacze Koni, Świat Według Kiepskich XD Niedługo ma się też rozpocząć serial Shadowhunters, który będzie na podstawie jednej z moich ulubionych serii książek Dary Anioła, więc przewiduję, że go bardzo polubię :D

4. "Prawdziwego przyjaciela ma się tylko jednego" - popierasz czy nie? 

Nie, mam więcej niż jednego prawdziwego przyjaciela, któremu naprawdę mogę zaufać

5. Wstaw najładniejsze zdjęcie jakie znajdziesz na google grafika w ciągu minuty ;) 


Wedlug mnie piekne

6. Twój ulubiony komplet na sso? 

Powiem szczerze, że nie mam ulubionego kompletu

7. Jak nazwałabyś swoją córkę, a jak syna? XD

Nie wiem, nie myślałam o tym XD


1. Kto jest Twoim idolem? Dlaczego?
2. Czy uważasz, że gracze powinni szanować swoje konie startowe?
3. Książki vs. Filmy? Uzasadnij
4. Jeśli mogłabyś wybrać jedną funkcję jaką SSO by dodało, to co by to było?
5. Wiesz już co chciałabyś robić w przyszłości? Co to jest?
6. Czy zmieniłabyś swoje imię i nazwisko na SSO, gdybyś mogła?
7. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?

33 komentarze:

  1. Jej pierwsza!
    To już 3 lata! Wow!
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, żeby miał kolejne 3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza sory pisałam że jestem PIERWSZA a ty w tym czasie to samo napisałaś:)XD

      Astrid

      Usuń
    2. A potem kolejne? :D Bardzo dziękuję ^^

      Usuń
  2. PIERWSZA Gratuluję ci Mel! Czytam twojego bloga od kilku miesięcy i zawsze były ciekawe posty.Mam pytanie,jeśli będzie rajd to na ciastku czy na miodku?

    Pozdrowionka Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Cieszę się, że podobają Ci się posty na moim blogu ^^
      Myślę, że Ciastko :)

      Usuń
  3. Teen Wolf! Też oglądam TW ^^ <3 Mam nawet plakat taki supi na ściane zamówiony XD Będzie się ładnie komponować z plakatek smoka którego również zamówiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Mel! ;3 Też oglądam Świat Według Kiepskich XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Wysłałam Ci zdjęcie, mam nadzieję, że je wstawisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna mandy xDD
    Ona jest zasypana tymi nominacjami xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratujuję tych trzech lat.I że miałaś motywację, żeby pisać.

    Pozdro :D ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Graty :)
    Też czasem sobie obejrzę Kiepskich XD
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, bo jesteś świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej moja zabawa doszła aż do Mel !!! <3
    Alexiś Kittenburg

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. ;)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki i dzięki za nominacje <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. POMOCY NIE MOGĘ WŁĄCZYĆ SSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie pytanie:Jeśli chodzi o sobótkę to o co chodzi z tymi poszukiwaniami?Zbiera się jakieś rzeczy i wymienia na nagrody?Jeśli tak to jak one wyglądają i gdzie je można znaleźć?Czy to dla wszystkich graczy,czy tylko sr?I najważniejsze-Czy ten festiwal w ogóle jeszcze trwa?BŁAGAM POMÓŻCIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Felix, którego znajdziesz w miasteczku srebrna polana codziennie ma nową wskazówkę. Prowadzi ona do miejsca, do którego musisz pojechać i znaleźć skarb. Gdy już to zrobisz trzeba wrócić do Felixa, da Ci on nagrodę, którą może być sprzęt, ubranie lub jedzenie ^^ Nagrody za skarb są przydzielane losowo, więc czasem może się trafić to samo

      Usuń
  14. Hey:) Ja nazywam się Holly Duskhome w Star stable czy mogłabyś mnie nominować do QAB? Proszę ...moj blog to: hollyduskhome.crazylife.pl lub jest zapisany jaki SSO oczami Holly Duskhome
    Plisia

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Mel, gratuluję trzech lat blogowania. Mam pytanie, czy doszedł do Ciebie email z naszym wspólnym zdjęciem?

    Gratki, Carla Queenbard

    OdpowiedzUsuń
  16. Scott McCall, wiadomo o co chodzi ;)
    Dina Mcbrooke

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnie ! Życzę dalej sukcesów w prowadzeniu bloga! \Mariana Slowweb ♥

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii