poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Blogowa maskotka Meliska

Hej ♥

Byłam dzisiaj w sklepie (wiem, fascynujące ;D) i zakupiłam roślinkę, a dokładnie melisę. Niby nic bardzo niezwykłego, nic bardzo ciekawego, ale miałam pewien pomysł.
Co powiecie na taką niby roślinko-maskotkę bloga? ^^

A więc poznajcie Meliskę van Planten albo po prostu Meliskę! Próbowałam wymyślić coś ciekawszego, jeśli chodzi o imię, no aleee nie udało mi się haha

 


Jak widzicie nasza Meliska zamieszkała w kubku, który wygrałam w ekologicznym konkursie
Mówi, że bardzo podoba jej się pomysł na bycie naszą roślinko-maskotką :D Dbajmy o nią, aby rosła duża i zdrowa!

Tak przy okazji. Zaglądajcie na bloga, bo mam pewne ogłoszenie ^^

19 komentarzy:

  1. Powitajmy Meliskę brawami :P.
    Ej... Szybko dawaj to ogłoszenie bo nie wyczymam :P.
    Pozdrowionka

    PS; Mel wybierasz się gdzieś jeszcze na wakacje? Jak nie chceż to nie odpowiadaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że Ty nie jesteś jedyna? Zaraz zwariuje jak szybko nie będzie tego ogłoszenia! ;-; Może Mel da jakieś wskazówki? ^^
      ~Kremówka
      P.S Fajnie, że Melisa jest maskotką bloga! ^.^

      Usuń
    2. Wskazowka jest taka: Dotyczy ona i jej i mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mam nadzieje, ze ta wskazowka zaspokoila twoja ciekawosc XD

      Usuń
  2. Witam innych nocnych marków XD bardzo fajny pomysł z tą maskotką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam jej podlewanie!
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że maskotką bloga jest roślinka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nazwałabym ją słodką ale za to bardzo ładną roślinką.
    PS: Ma bardzo ładne↓imię xD
    Pozdrawiam ~Melissa Pavalley

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z przypadkiem, aby maskotką jakiegoś bloga była roślinka xD
    Ale to oznacza, że Meliska jest oryginalna. :D
    Tylko Paula dbaj o nią dobrze! :)
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  7. Podaj to ogłoszenie :D A Meliska, jak w komie wyżej, nie nazwałabym ją słodką ale bardzo mi się podoba xD To jakiś gatunek :3?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinna się Nazywać Mirabelka pls kochanie ty moje ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ogolem bardzo fajny pomysl z ta maskotka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEM ZA MIRABELKĄ, bo Meliska brzmi trochę.. egocentrycznie... e.e

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  9. Fajna roślinka. ;D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  10. Milutka roślinka ^-^ Podlewaj ją aby nam tu nie padła z pragnienia C;

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, good idea! A może mojego bloga maskotka to będzie cukierek? XD
    Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolisz grafikę komputerową czy jazdę konną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja VanA to napisała x3

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

1. Szanuj innych ludzi
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
4. Nie spamuj
5. Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii