piątek, 21 sierpnia 2015

Funny Friday 3

Hej ♥

Wow, odkąd wróciłam do blogowania po mojej jakże długiej przerwie nie miałam żadnej, nawet jednodniowej przerwy od pisania postów :o Niedługo gdzieś wyjeżdżam, lecz nie będzie to trwało długo :D 
 Przy okazji, nie wiem czy mówiłam Wam, ale jak blog był zawieszony przez ten krótki czas wybiło nam milion wyświetleń! Nigdy bym nie powiedziała, że uda mi się osiągnąć takie coś! Dziękuję ♥
Ale! Dzisiaj jest piąteczek, czyli czas na Funny Friday. W tym tygodniu również dostałam jakieś memy od czytelników :D

Karoline Flowerblanket


Francesca Candleson










Pamiętajcie, że możecie wysyłać memy na mój adres e-mail: mel-sea@wp.pl
Wstawię je tutaj! :D

41 komentarzy:

  1. To ostatnie takie brutalne XD Może zrobię jakiegoś mema z Pepe :D
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że tylko ja tak mam jak na tym ostatnim xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym promem to racja :D
    Ps. Zapraszam na mojego bloga o koniach ;)
    http://koniepasjajezdziectwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. voldemort,mel oglądasz HP dzisiaj? :D Ff,to chyba moje ulubione posty ^^
    Alessia Sunvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam! :D Teraz reklama ;-; Nienawidzę reklam! Ff to też mój ulubiony post. Jej coś wyślę? :D
      ~Kremówka :3

      Usuń
    2. Może coś wyślę? * Pomyliłam XD Kto zajrzy na bloga? (staram się nie reklamować ;3)
      ~Kremówka

      Usuń
    3. To się cieszę, że lubicie FF :D Niestety nie oglądałam HP, gdyż byłam w kinie na Sinister 2 ^^

      Usuń
    4. Hah,nie wiedziałam,że tyle osób odpowie a mój komentarz xD Super,poczytam sobie o tym filmie =D
      Alessia Sunvalley

      Usuń
  5. Jejku mel juz 3 tygodnie są ff?? Ja się czuje jakbyś dopiero wróciła po przerwie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah gupua melisa sralisa ma ochydne konie i samanjest gupimni ochydnym noobem z 2 lv ja mam o wiele wiecej koni jladniej sie ubieram a ja nie stac hahaha guoj nob z 2 lv hahahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś na tyle odważny że piszesz z anonima :)) brawo

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jezu ale masz ból dupy :")
      Ty masz na pewno 1 lvl i 1 konia i nie masz sr, a poza tym Mel ma 18 lvl i więcej koni od cb ty nobie :") Widać że zazdrościsz.
      Nie pozdrawiam,
      Anita

      Usuń
  7. Pisze z anonima , bo nie chce mi sie logowac na konto google bo jestem na tableie , a w grze nazywam sie virginie winterborn i jestem od tej gupier srelisy o wiele lepsza i bogatsza i mam 67 koni albo wiecej a ty noobku z 1 lv lepiej idx sobie ron te swoje zadania bo nie bedziesz miala za co siano dla konka kupic hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy komentarz. Ortografia i interpunkcja na niskim poziomie, jakość pisania również. 67 koni? Sporo. Ja mam tylko 50+, ale raczej 67 nie przebiję. Pierwszy lvl jest po rejestracji, jeżeli nie nabijesz następnego to znaczy, że porzuciłeś grę, więc nie sądzę, że Melissa ma 1. Tym bardziej, że zwykle ma 17 :) Siano dla koni ważna rzecz, w sumie ja kupuję stajenną bo nie chce mi się oporządzać koni, ale dobrze jest czasami zaoszczędzić 7 sc. No cóż, bywa...

      Usuń
    2. Ja pisze z tableta i nie mam normalnych polskich liter i wiem ze jestem od tej wqszej srelisy lepsza a ta melisa jest gupia jest nobem tak i jara sie tym ze ma 1 lv ii brzydko sie ubiera hahaha bo ja nie stac na lepsze ciuchy bo jest biedna i ma za maly poziom hahaha na dodatek zadnych cs nie wygrala bo nie hmie przejsc hahahahaha ja jestem od nkej o wiele lepsza nawet nie bede sie z takim nibem jak ona porownywac bo jestem dla niej za dobra i mam wysoki poziom i ladne konie a nie takiege gowniane habety jak ta wasza srelisa ma hahahah na dodatek jara sie jakims chwastem ktory kupila w biedronce za 2 zl i nazwala jom meliskahahahah meljsa sralisa i meliska sraliska hahahahahaha


      Usuń
    3. Dzięki Anonimie, to było świetne :D xD Niezły komentarz na początek dnia, naprawdę, dzięki ;)

      Ale zazdrościsz tej Melissie, prawda? ^.^

      Ania Greenstar

      Usuń
    4. Nie ma to jak zazdrość z Anonima! :D Kiedy będziesz na sso Anominie? Chętnie będę twoją kol. :) Zobaczę jakie masz 'piękne' konie! I Zapewne masz 20 lv! :D Zobaczę też piękne ubrania oraz sprzęt! Można ci tylko zazdrościć! XD
      ~Kremówka ^.^

      Usuń
    5. Haha,takie komentarze powinno się ignorować,bo to zwykłe trolle,które mają satysfakcj z obrażania innych,a tym bardziej,gdy są w centrum zainteresowania.Ale anonimi,dlaczego nie napiszesz ze swojego konta,jak jest ono takie sławne,najlepsze i wgl 'ą i ę' :'D Wkurza Cie,że ktos jest lepszy i po prostu dłużej pracował na swoją rangę,że tak powiem?Dobrze,że za tydzień szkoła,może Cie nauczycielki nauczą przegrywać,chętnie bym Ci zperentowała książkę ,,Jak nie być pępkiem Świata",ale niestety już ją chyba wyprzedali,na twoje nieszczęście :'(
      Haha,pozdrawiam ;)

      Usuń
    6. Tak się składa, że masz bloga, którego już skomentowałam :) Koni masz mało, nawet 20 nie przekracza ich liczba. Melissa zwykle nie chodzi na cs, ale na jej kanale jest sporo filmów właśnie z cs. Niestety, muszę Cię zmartwić, ponieważ Melissa ma 17 lvl. No chyba, że gra jest zbugowana od jakiś 2-3 miesięcy.

      Usuń
    7. Gó*no nas obchodzi że masz "67 koni" (spoks, wiemy że kłamiesz) ;)

      Usuń
  8. Nie mam czego jej zazdroscic ! Tych bezm beznadziejnych koni ? Tego ze ubiera sie jak noob bo jest noobem ? Tego ze jara sie ze ma 2 lv ? Czy moze tego , ze nie ma sc i zadnych rozet z cs ? Ja wyzej napisalam jak sie na sso nazywam . Jestem Virginie Winterborn , mam 67 koni , 17 poziom , bo 20 poziomu nie da sie na razie , isabel -,- i wygrywam prawie wszystkie cs w jakich startuje a nie jak ta wasza srelisa. Jaknchcecie to mnie zaproscir do znaj i zobaczycie hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhh... Piszesz o sobie tak? Głupio się pytam oczywiście że piszesz o sobie ;) Masz 17 lv? Przez przypadek dodałaś 7 ;) Po co mamy cię zapraszać do znay? My takich zazdrosnych dzieci nie dodajemy ;) Beznadziejnych koni? xD Pewnie masz Morgana tego co ona i mówisz że beznadziejne? A sorki przecież cię nie stać na nowe morgany..
      Sorki za błędy i interpunkcję ale pisze z telefonu :)
      Madzia

      Usuń
    2. Ej... anonimie... ale ty wiesz, że można i tak Cię zgłosić i wtedy nie blokują Ci konta, tylko gorzej - adres IP. B)

      I Mel - wszystkie memy genialne. XD

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    3. Kolejna zjebka która myśli, że dzięki kłamstwa stanie się lepsza. Zakładam, że masz jakiś 6-11 lvl, max 10 koni i wielki ból dupy, że ktoś ma coś więcej. Pamietaj tylko, że nie każdy się chwali swoim sso'sowym "bogactwem". Poza tym, dziewczyno, to jest TYLKO gra, real jest ważniejszy. W porównaniu do innych Mel nie stawia Star Coins na pierwszym miejscu. A to ile masz ciuchów i, że wygrywasz ileś tam cs NIKOGO nie obchodzi. Możesz mi wiezyć, że blog zajmuje bardzo dużo czasu. A jeszcze ma jednak te konto którym też się zajmuje i one zajmuje czas również ;) A real? Czyżbyś była noł lajfem? Bk

      Usuń
    4. Jeb się Anonimie :)

      Usuń
    5. Hah, Anonimie śmieszny jesteś xD

      Usuń
    6. Dobrze, że niedługo szkoła! Może nauczyciele nauczą cię Anonimie (do pierwszego) ortografii. :) Imię pisze się WIELKĄ literą! isabel? Raczej Isabel!
      Pozdrawiam serdecznie wszystkich hejterów!
      ~Kremówka

      Usuń
    7. Haha Może trzeba się złożyć na dobry słownik dla naszego anonimka który pisze z. ,, tableie " jak to sam napisał.
      Miłej pracy w szkole ;-)

      Usuń
    8. Veronika, ona ma na pewno 1 lvl i 1 koń ;)

      Usuń
  9. Pierwsze z tymi cs mam prawie cały czas xD Drugie też , tego z zadaniem i mapka raczej nie , bo zawsze można wziąść podwózke xD Następne z tym lampartem tez mi się zdarza często , to z kotem nie , następne tez nie xD , to z tym wkurzjącym graczem też mam czasami , z DUD raczej nie , bo sama jeżdże w DUD w krótkim rękawku xD A to ostatnie takie...straszne O.o xD
    A tak wgl wszystkie memy są super :D Czekam na następne w następny piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje mel za wstawienie moich obrazków :)
    Francesca Candleson

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! ♥ A memy jak zwykle takie szczere xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. - Mamo, mamo kup mi SC!
    To już ostatni raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Ja kupuję w tajemnicy sc lub sr... przez tel (swój mam). Nikt nie wie! Heuheuheuheu! :D
      ~Kremówka

      Usuń
  14. Hyyhyhyhyhyhy nikt nie wie że ja kupujem starkojnsy >:)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia