piątek, 7 sierpnia 2015

Funny Friday 1

Hej ♥
Oto kolejna seria na blogu. W piątki (postaram się co tydzień) będę wstawiała różne memy, śmieszne filmiki itp. zrobione przez graczy SSO. Nazwałam ją Funny Friday ^^ Oczywiście jak skończy mi się materiał i całkiem nic nie będę mogła znaleźć to będę musiała skończyć tą serię, zresztą tak jak i wszystkie inne. Czasem postaram się coś sama wymyślić :D

Na początek 5 memów!

Ja pracująca nad poprzednim postem :D





Źródło: Star Stable Memes
Tłumaczenie: starstableonline-mel.blogspot.com

Jeśli macie jakieś rzeczy, które mogłabym wstawić tutaj w takiej serii to wysyłajcie na 
mel-sea@wp.pl ^^

30 komentarzy:

  1. Hahahh > najlepsze 1 i 2 :D

    Wpadnij na mój blog http://starstable-kiwi.blogspot.com/ pozdro > J.Winterpoulos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę odwiedzała :D Gratki rocznicy ^^

      Usuń
    2. Ekstra Mel
      P.S. Zajrzysz? julettebravelake.blogspot.com

      Usuń
  2. ^^ Fajna seria ^^
    Postaram się znaleźć śmieszne memy bądź obrazki :)
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah! Dokładnie TAK SAMO wyglądam! :D Już skończyłam pierwszy rozdziałam opowiadania. Zapraszam! Link: isa3112icylanawao.blogspot.com
    ZAPRASZAM!!
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Dobrze, że WRÓCIŁAŚ! <3 Myślę, że skomentujesz moje opowiadanie :D
      ~Isa

      Usuń
    2. Sorry nie Isa tylko Kremówka xD

      Usuń
  4. Um... skoro powróciłaś Melisso... to ja mam propozycje do encyklopedii - spis możliwości imion dla konia(nazwy klubu już widziałam chyba na blogu Weroniki Goldmountain... ;v).
    Pozdrawiam. ^.^

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak jak na trzecim zdjęciu od góry :"D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę Funny :D Ja się modliłam, abyś wróciła. Tak jak z Ciastka i Lukrecji: Moje życie straciło sens XD
    ♥ Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 2,3, 5 są naj XDDD
    Savananananananananah Mysiedrzewo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej słuchajcie wiem, że to takieg głupie i to nie jest blog o normalnej jezdzie ale...

    Czy jak ma sie kobiece co miesięczne wiecie co to można jeździć konno?

    Wiem, że głupie ale wstydzę się zapytać instruktorA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można,tylko przed jazdą dobrze się zabezpiecz ;)

      Usuń
    2. Polecam takie korki (wiecie o co mi chodzi xD), one lepiej chronią niż "naklejki"

      Usuń
    3. hah, dzięki za odpowiedź :P

      Usuń
    4. Jesli nie boli cie brzuch, a nie masz obfitej miesiaczki to mozesz. Jesli masz taka mozliwosc to umawiaj sie na trening 45 min. Jesli masz taki 2 godzinny to polecam sobie odpuscic te kilka dni, bo mozesz zaliczyc niezla wtope. Generalnie z tamponem w srodku jezdzi sie okropnie XD Ale jak juz bardzo chcesz pojezdzic to tampon i podpaska, szczegolnie w 1 i 2 dniu (najbardziej obfite dni). Zawsze w trakcie jazdy mozesz zglosic instruktorowi, ze sie zle czujesz i musisz zejsc (mozesz wymyslec, ze jest ci slabo jak sie wstydzisz). Powiesz, ze nie dasz rady juz dzisiaj jezdzic i do domu.. :D

      Usuń
  9. Najlepsze 2 i 3 XD
    Zapraszam na mojego bloga
    Ania Sunroad

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha xD Najlepsze 2 i 3 XDDD



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co ze środową stylówą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamienia się w poniedziałkową :D

      Usuń
    2. XD mam tak samo jak w 3

      Zapraszam również na mojego bloga 😊 ssomagdalenadogfield.blogspot.com

      Pozdrawiam i przepraszam za błędy piszę z telefonu 😊 Doggi

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia