Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

18 sierpnia 2015

Jesienny galop w stajni marzeń

calendar_month 18 sierpnia 2015
Hej ♥

Dzisiaj czuję się już o wiele lepiej i mam lepszy humor ;D Tak jak obiecywałam czas na post o jednej z moich ukochanych gier Stajni Marzeń! A dokładnie o jesiennej części tej gry. Prawdę mówiąc bardzo długo w to nie grałam i fajnie było do tego wrócić. Dzisiaj zaczęłam całkiem od nowa z nową postacią. Co powiecie na takie posty co jakiś czas, w których będę opisywała postępy właśnie na tym koncie, aż do końca skończę tą część?!
Przy okazji chciałam też polecić fanom Stajni Marzeń fajnego bloga o tej grze LINK

Tak więc zaczynajmy!

Każda część SM jak i SSO zaczyna się od tego, że widzimy obszar, w którym będziemy grać oraz od wprowadzenia nas do fabuły gry. Mianowicie gramy tam dziewczyną, która kocha konie.  Nigdy wcześniej nie miała z nimi styczności, gdyż mieszka w mieście pełnym samochodów, wielkich budowli oraz zabieganych ludzi. W końcu spełniło się jej marzenie i mogła pojechać na wyspę, by spędzić czas z ukochanymi końmi
Zaczynamy w Stajni Jorvik. Pewnie poznajecie to miejsce tak samo jak Hermana :D Ta stajnia nie pojawia się tylko w SSO i SM, ale także w Starshine i Akademii Gwiazd.
Moja postać nazywa się Melissa, a jakżeby inaczej :D Potem planuję zarobić na konia i właśnie zastanawiam się jak go nazwać... Superstar czy Cylana? ^^
Na początku trzeba oczywiście zrobić zadania, przywitać się z Hermanem i po raz pierwszy dosiąść swojego wierzchowca. W przypadku części jesiennej jest to koń siwy jabłkowity. 
Ja osobiście mam tak, że jak pojawia się możliwość zdobywania medali to od razu zdobywam wszystkie, aby mi nie zostało na potem. Tak też było i tym razem





Po treningu trzeba było oczywiście się zająć koniem i go napoić. Przez przypadek ustawiłam kamerę tak, że widziałam twarz naszej postaci z bliska. Powiem szczerze, że nigdy jakoś ona mi się nie podobała, ale te realistyczne usta mnie zadziwiły :D W sumie brwi i rzęsty też niczego sobie



Odwiedziłam jeszcze sklep i kilka razy zmieniałam ciuchy, jak to ja. Gdy wszystko w stajni miałam już zrobione wyruszyłam w świat! Na początku miałam za zadanie poznać pewną dziewczynę. Była nią... Linda! Tak, tą którą znacie ze Starshine oraz także z SSO. Jak wiecie jej specjalizacją są skoki. Tego właśnie uczyła naszej postaci w stajni marzeń 



Jak widzicie spędziłam tam trochę czasu, bo nawet pora trochę się zmieniła. Pozbierałam Lindzie marchewki i ruszyłam dalej. W międzyczasie zrobiło się jeszcze ciemniej. Zdążyłam poznać leśniczego, a następnie położyłam naszą postać spać


 Gdy tylko zastał nas ranek wyruszyłam w drogę. Zrobiłam parę zadań, ale niestety trochę mnie to znudziło. Dla mnie trochę za dużo jeżdżenia :D Na drugi koniec mapy i z powrotem oraz przynieś, zanieś, pozamiataj. Tak więc robię te wszystkie zadania stopniowo. Dojechałam do jakiejś górskiej miejscowości, niestety nie pamiętam nazwy. Ale szybko stamtąd wyjechałam, by zaraz spotkać Lisę, także ze Starshine, Akademii Gwiazd i SSO!

Na tym moje dzisiejsze przygody ze Stajnią Marzeń się kończą

36 komentarzy:

  1. Też w to gram <3 Jest super ta gra ^^

    P.S. Mam wszystkie części ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post no i jeszcze drugi kom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam podpisać Sara Gladenest

      Usuń
    2. jak to pobrać?

      Usuń
    3. melissa prosze powiedz jak to pobrać...:(

      Usuń
    4. tojest na płycie albo zneta

      Usuń
  3. Mwl chyba jesteś najaktywniejszą blogerką jaką znam. :D
    Dostałaś power'a kochana! ❤❤❤
    Pozdrawiam, Ali~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak pisze posty o niczym to się nie dziwię :p

      Usuń
    2. Ale się jarasz, nie? Ale taka prawda, pisze posty o niczym

      Usuń
  4. Super :D Czekam na kolejne posty o SM!
    ~Margaret Archwood <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! ^^ Mam tylko zimową część. Ona jest darmowa (mi chodzi o to, że można w nią zagrać bez kupna płyty...). Po prostu ją ściągnęłam! xD :D
    ~Kremówka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do ust to bomba! <3 Są extra! :D Szkoda, że takich nie dadzą w SSO...

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia *_* Melow , zapraszam cię na rajd który organizuję z Jamie Zebralee
    Jak byś miała czas i ochotę to przyjedź :) Wiecej info na moim blogu!
    ssomagdalenadogfield.blogspot.com
    :D Zapraszam wszystkich!
    Magdalena Dogfield.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tedy kiedy ty dodałaś ten post to właśnie zagrałam w tą część xD I też do końca te medale zdobywam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz podobne upodobania w tej grze jak ja xD ;) Fajna by była seria o twoich przygodach w tej grze, taka odmiana :) Dziękuję za polecenie bloga, obiecuję zrobić to samo. Pozdrów ode mnie Meliskę Mirabelkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, Mel :) Byłabyś może zainteresowana jakąś współpracą typu grafika, czy coś? Chcę założyć bloga o SSO, i mimo tego, że mam 14 lat i już długo gram i długo bloguję, za cholercię nie potrafię zrobić takiego "obrazkowego menu", czy odnośników jako obrazy. Nie wiem, czy przeczytasz, nie wiem, czy chcesz mi pomóc, ale bardzo chętnie ową przyjmę c:
    Pozdrawiam, Hortense Winterstar

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, chcemy, żebyś nam pisała o postępach w tej grze aż do końca części <3
    Pozdrawiam Meliskę i Mel xD :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog super-fajowy, posty cudowne , wygląd bloga też super, bardzo aktywny i w ogóle cały cudowny, jak chcesz to wpadnij do mnie ssogame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak mówienie jaki blog jest cudowny a na końcu reklama swojego :)

      Usuń
    2. Propozycja jak propozycja, ale zawsze reklama.

      Usuń
    3. Mi nie przeszkadza, że się zareklamowała :) Ty też tak raz zrobiłaś Amelio. Może niektórym to pomoże w znalezieniu nowych blogów do czytania, a komuś uda się znaleźć nowych czytelników.

      Usuń
  12. Zapraszam na mojego nowego bloga! starstable-lilyshystorm.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można kupić Jesienny Galop?
    Isabella Lightbard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Empiku, ale to było kilka lat temu i nie wiem, czy teraz też się ją tam dostanie. Jak nie to można spróbować na allegro :)

      Usuń
    2. Ja mam z gazetki W siodle. Poszukaj na internecie, bo w sklepach to mała szansa, że będzie do kupienia :/

      Usuń
    3. Potwierdzam zdanie poprzedniczek. Większość kupowała z gazetki "W siodle", ale obecnie gra już jest trudniej dostępna. Trzeba polować na Allegro.

      Usuń
  14. JEDNAK WYBRAŁAŚ JESIEŃ! *-*
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ona jest stara! XD też mam tą grę i też jest tam stara XD
    ~Hannah Opalrock

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie: Skąd kupić / pobrać starshine legacy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też w to grałam, ale mi się znudziło bo jest się samemu na świecie. A postacie się nie ruszają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Post dodany w dniu, w którym zaczęłam grać w Star Stable 😊 Wow

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach