Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

28 sierpnia 2015

Jestem!

calendar_month 28 sierpnia 2015
Hej ♥

A więc tak jak mówiłam wczoraj wróciłam, ale niestety nie miałam już siły, aby napisać. Podczas wyjazdu wchodziłam na SSO i nawet moja koleżanka próbowała po raz pierwszy grać i wszystko odkrywała na moim koncie (jak tak na to patrzyłam to fajnie byłoby odkrywać wszystko od nowa!), więc przepraszam jak komuś nie odpisałam w grze. Teraz postanowiłam nadrobić wszystko, gdyż na SSO działo się trochę rzeczy!

Aktualizacje

W tym tygodniu zawitały w Jorvik nowe maści Morganów, które można znaleźć w Jodłowym Gaju. Kosztują one 790 SC. Do tego został dodany nowy sprzęt, który znajdziecie w Jorvik City Plaza oraz w Forcie Pinta Eddie i Ferdinand czekają na Was ze swoim targiem koni.

Nowe maści są bardzo ładne, ale najbardziej przypadły mi do gustu kary i siwy! *-*


Jeśli chodzi o nowe wyposażenie to jak zawsze niestety za bardzo nie ogarniam jaki sprzęt został dodany, ale skorzystałam z pomocy Alicii Starnight i mam nadzieję, że to właśnie to :D





Sprzęt podoba mi się i pasuje do bluzki, którą można było nabyć na górze lodowej!

Instagram

Na instagramie miało miejsce pewne wydarzenie... a dokładnie... na koncie SSO jest już 50,000 obserwatorów! Z tej okazji mają dla nas 3 niespodzianki

Niespodzianka 1


Konkurs

1. Polub to zdjęcie na instagramie


2. Dodaj to zdjęcie na swoje konto insta i napisz dlaczego kochasz obserwować SSO na mediach społecznościowych
3. Przed wstawieniem zdjęcia dodaj hashtag #ssofollow i upewnij się, że Twoje konto nie jest prywatne, by SSO mogli zobaczyć Twój post

10 najlepszych wygra goodie bag widoczną na zdjęciu, w której znajdziecie fajne rzeczy związane ze Star Stable! Wyniki będą podane w następną środę

Niespodzianka 2

Jest to zajawka! Czyż nie wygląda pięknie? *-*




Niespodzianki 3 jeszcze nie poznaliśmy, ale sprawdzajcie dzisiaj swoje skrzynki e-mail!


Jeszcze dzisiaj do Was napiszę, gdyż jest piątek! Chyba wiecie na co czas ;D
Ja już lecę, bo szykuję coś na urodziny mojej mamy

16 komentarzy:

  1. Jej, pierwsza. Super że dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam zbyt przekonana do Morganów,ale jak zobaczyłam tego ze zdjęcia Alicci,to chyha sobie kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. TE MORGONY SA SWETT *-* nie mam sc :P ^.^ nie dlugo cala grafika sie zmieni na SSO mam nadziejeze na lepsza....
    Felicja Mousfall- Rebullek
    pozdrawam 3>
    PS. sorry za bledy artograficzne ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam wszystkie 3 :) Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy!
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzam i nic T^T

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, dlaczego nigdy mi nie starczy SC na jakiegoś ładnego konia?! ;___;

    OdpowiedzUsuń
  7. w szkszynce nic a nic nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Także w swojej skrzynce nic nie znalazłam.
    A co do aktualizacji najbardziej podoba mi się karusek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dalej nic ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest też nowy kod na 100 sc - MAYBELLE
    Nowe konie takie sobie, myślałam, że będą miały lepsze te maści no ale cóż :)
    Cieszę się, że wyremontują ten zamek (?) w Forcie Pinta ^^ Jeśli to to :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma xD Ale na pewno dodadzą :3 Mi się podoba ten pośrodku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowe morgany są cuudne! *o*
    Mel,powiedz skąd ty bierzesz tyle SC na te konie? x3

    OdpowiedzUsuń
  13. A mam to napisać po angielsku ? i jakie mam zdjęcie dodać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz napisać to po angielsku na instagramie i zrepostować to zdjęcie ^-^ Zrób skrina i przytnij na insta i gotowe :D

      Usuń
  14. Mel mam pytanko?Kiedy mają wyremontować FP?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach