Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

07 sierpnia 2015

Najdłuższe zawieszenie bloga

calendar_month 07 sierpnia 2015
A co jakbym powiedziała Wam, że wracam? xD
Surprajs... albo i nie?
Może można się było tego spodziewać :D

W sumie i tak potrzebowałam przerwy, lecz szczerze mówiąc przez ten krótki czas bardzo mi tego wszystkiego brakowało. Nie mogłam się na niczym skupić i myślami ciągle błądziłam. Może jednak jeszcze nie czas na koniec?
Wiecie co zrozumiałam? Jak bardzo lubię blogować i jak bardzo mi na tym wszystkim zależy. Na blogu i na Was, czytelnikach. Chyba po prostu nie umiem tak nagle przestać
Chciałabym Was bardzo przeprosić za całe zamieszanie. Dostałam od Was wiele cudownych wiadomości i jest mi najzwyczajniej bardzo głupio aaaaaaaa :'D
Przepraszam ♥
Naprawdę myślałam, że czas to już skończyć. Nawet weny już mi brakowało i miałam pustkę, jeśli chodzi o posty


Chciałam zająć się swoim życiem realnym, lecz bez bloga było mi jeszcze gorzej. Ale pamiętajcie, że będę stawiała naukę i to wszystko na pierwszym miejscu :)

No, więc podsumowując baardzo długo wytrzymałam .-.
Próba pierwsza zakończenia blogowania- nieudana. Oby następnej nie było w najbliższym czasie

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jej ! wróciłaś :)
      Ps: Odwiedzisz mojego bloga ? Proszeee !!!
      http://starstableonline-aniasunroad.blogspot.com

      Usuń
  2. Fajnie, że wracasz :) Dobrze,że ta próba zakończenia blogowania się nie udała :D
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz? Ja się prawie popłakałam jak napisałaś że koniec bloga a dzis weszłam i nowe posty :) A i tak super, bo oglądam Cię na YT i czytam bloga od początku gry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się przestraszyłam, nie rób tego więcej! Bo zjem ;-;
    ~Klaudia Seatree

    OdpowiedzUsuń
  5. JAK DOBRZE, ŻE WRÓCIŁAŚ! ♥♥♥ Nigdy więcej tego nie rób xD Jeśli znów będzie to, to ja zemdleje ;-; W sumie nwm co się stało w łazience... Brałam krem, aż nagle coś zamykam oczy i... leżę na podłodze.. Na szczęście nic mi się nie stało! :D
    ~Kremówka ^^
    P.S. Nawet nie wiem czemu mówię o tym zdarzeniu xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i zapraszam na mojego bloga o Alicia Online. Piszę właśnie opowiadanie ^^ Myślę, że ktoś przeczyta i skomentuje! :D
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Oj, Mellow, nawet jeśli napiszesz jeden post na miesiąc, pliz nie zamykaj bloga, ( nie licz na moje zrozumienie z powodu zamknięcia bloga bo szkoła, jak człowiek zdaje do 5 klasy z paskiem na świadectwie to nie wie jak może być inaczej )

      Usuń
  6. Świetnie, ze jesteś Mel :D A hejterów miej w czterech literach xD To po prostu niedowartościowane łajzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak napisałaś że to już koniec tego bloga,to poleciałam do łazienki i beczałam ;-; Bo to jedyny blog który czytam.Według mnie żaden blog nie jest tak fajny jak twój :D Nawet nie wiesz jak się ciesze że wróciłaś C:


    Twoja fanka Rosalie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel, to przez Twój blog zaczęłam grać i nawet nie wiesz jak mi było przykro gdy chciałaś skończyć... Ufff... <3
    - Savannah Mousetree

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za błąd ortograficzny :) *wróciłaś :D Ale strasznie się cieszę, ze Mel powróciła do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mell przez twój blog zaczęłam grać i zainspirowałam się tobą i zaczęłam też blogować , kocham twój blog <3 i twoją osobowość , jesteś super
    Ylva Dragonrock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh dziękuję <3 Cieszę się, że Cię zainspirowałam :D

      Usuń
  11. Mel ;)
    Ulżyło mi :P
    Strasznie tęskniłam za blogiem i dziwnie mi było jak nie było postów :P bo i tak z przyzwyczajenia wchodziłam :)
    Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty. Mi również było bardzo dziwnie no i tęskniłam
      Ale już jestem :D

      Usuń
  12. A już myślałam, że nie wrócisz. :'D
    Rose Queenhall

    PS: Wystraszyłaś mnie tym. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, postaram się nie robić więcej takich numerów :D

      Usuń
  13. Oja, supi! <3
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam, że wrócisz :) Hehe, to co, następne 3 lata przed Tobą, nie? :D
    Margaret Archwood *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. wasza suczka powróciła ale macie powód do podjarki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim... boisz się bana? X"D
      Zali, nie umiecie zamilknąć, hejterzy?

      ~Samantha Eveningstone
      PS. Powo Mel. ;p

      Usuń
    2. Anonimie.... Dlaczego obrażasz Mel i jej czytelników? Po co w ogóle tutaj wpadłeś. Jeżeli Ci się nie spodobał blog to z niego wyjdź. Nie pisz takich obrzydliwych komentarzy. Moim zdaniem jesteś po prostu zazdrosny/zazdrosna. :)

      Rose Queenhall

      Usuń
    3. i tak mój blog o kotach ma więcej wyświetleń :p

      Usuń
    4. To wypierdalaj do swoich kotow. Nie jestes tu potrzebna. Na prawde powinnas zainwestowac w masc na bol dupy. Masz ze soba wielki problem dziewczyno. Pamietaj, ze gmail ma to do siebie, ze kazdy moze namierzyc twoje IP (nie wysilajac sie wgl) ;)

      Usuń
    5. Ja nie mogę! XDD To troll ;'D Mel jest supcio <3
      Suczką to może być...Hm...Suczka xD

      Usuń
    6. Get the fuck out, nie jestes smieszna, ale ZALOSNA.

      Usuń
    7. Dobra, a więc odpowiedź mi: Dlaczego miałabym obrażać moją idolkę? .-.
      Jak ja jestem ''zalosna'' to ty żałosna. :)

      Usuń
    8. Ryje z twojego koma juz 5 min, Mel z pewnoscia tez :'DD Nie rob z siebie debila i wyjdz.

      Usuń
  16. Meluś jestem teraz najszczęśliwszą osobą pod słońcem xD A już z Addison Youngside szykowałyśmy filmik pożegnalny... Mamy Ci go wysłać?
    ~Alba Waterbell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, mimo iż nigdzie się nie wybieram to możecie mi wysłać :D

      Usuń
  17. Super, że wróciłaś. Bardzo się cieszę. :D <3
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! Tak się cieszę że jednak postanowiłaś wrócić. Taka zdolna dziewczyna na pewno dobrze połączy obowiązki gimnazjalne z blogiem. Oczywiście dałaś mi powód do uśmiechu tego wieczoru i może też jutra <3 :)
    Rozpoczynając pisanie bloga trzeba się godzić z tym że wierniejsi czytelnicy nigdy nie pozwolą ci odejść od tego, więc owszem, można się było tego spodziewać :)
    I teraz tylko nadal śledzić twoje posty, tym razem już... no dobra, nie będę już incognito xD Bo się zdradziłam Tobie na e-mailu... więc teraz będę aktywna *u*

    ~ Maja Sharklake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za Twój przemiły komentarz! <3
      Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko pogodzić :D Muszę się wziąć za naukę
      Cieszę się, że będziesz tu aktywna. Ja również będę odwiedzała Twojego bloga, miło jest zobaczyć coś o stajni marzeń, kocham tą grę!

      Usuń
  19. Cieszę się, że wracasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka kochana! Już myślałam, że nie wrócisz, tak się ciesze!!! Z ciekawości wchodzę na bloga a tu tyle nowych postów! Loffciam cię!!!!!!!!!!!!! Najlepsza jesteś! Nie przejmuj się hejterami, po prostu ci zazdroszczą, przecież to wiesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤ To miałaś dzisiaj lekturę z moich nowych postów :D Ja również się bardzo cieszę, brakowało mi Was przez te kilka dni!

      Usuń
    2. A mi ciebie, nawet nie wiesz jak bardzo! <3

      PS:
      Najlepsza lektura jaką czytałam, fajnie by było mieć taką w szkole :P

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach