Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

14 sierpnia 2015

Podwójne Star Coins

calendar_month 14 sierpnia 2015
Hej ♥

Bardzo się cieszę, że nowy wygląd przypadł Wam do gustu :D Ciekawe ile osób weszło i wyszło z mojego bloga myśląc, że pomylili link ahaha
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! ^^


W tym miesiącu podwójne star coins zaskoczyło nas wyjątkowo wcześnie :D

Podwójne Star Coins

Oznacza to, że np.:
-jeśli kupimy 100SC to dostaniemy 200 SC
-jeśli kupimy 200 SC dostaniemy 400 SC
i tak dalej ^^

Double nie łączy się z ofertą z Gift Shopu oraz nie podwaja cotygodniowych 100SC, które dostają Star Riders

Tylko kupione SC są podwajane- dni SR już nie

Promocja kończy się 19 sierpnia o godzinie 13:00. Aby dowiedzieć się więcej kliknij na zdjęcie :D

Kupujecie coś? ^^

20 komentarzy:

  1. Jasne, że kupuję! :3 Nawet już kupiłam. Jedynie czekam do jutro to może kupię juz moją Perełkę, czyli nowego Morgana. Już wybrałam konia, kupię białego! <3
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Jednak aakę zmieniam na Shanti, bo na będzie częścią opowiadania na moim blogu. Będzie dopiero jesienią! ^-^
      ~Kremówka

      Usuń
  2. ja nigdy nie kupuję sc >.< ale morze będę... przynajmniej dostałam z Gift Shopu dziesięć tysięcy sc! :D pozdrawiam ;)

    P.S zaskoczyłaś mnie tym postem XD wchodze na bloga pacze i nowy post :
    Felicja Mousefall <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy przypadkiem nie kończy się o 11:00? XD Chociaż, może ja źle zobaczyłam ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. xD hyba źle zobaczyłaś ;P

    Felicja Mousefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, w aktualizacjach jest napisane do 11:00 :D

      Usuń
    2. 11:00 czasu GMT, w Polsce to godzina 13 :)

      Usuń
    3. Serio? Ja pamiętam, że chciałam kupić w double po 12 (na pewno przed 13) i dodały mi się normalnie. Całe życie w kłamstwie ;_;

      Usuń
  5. Ja kupiłam dzisiaj Lifetime ^^ (+2400 SC do funduszy :D)
    Alla Moonborn (Cookie Valley)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam morgana ^^ jest taki śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Ja już miałam wychodzić ale zobaczyłam link xD napracowałaś się widzę, szacuneczek :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ją zrobiła dokładnie tak jak napisałaś na początku

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuję Morgana! Ale dopiero w niedzielę xd już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Kupuję LT :"D
    Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam nowego Morgana <3 Nazywa się NightShadow
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jak wiele osób kupuję nowego Morgana :D Aczkolwiek jeszcze nie wiem, który do mnie najbardziej pasuje.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach