Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

20 sierpnia 2015

Podziwiana z Bobcats

calendar_month 20 sierpnia 2015
Choć zawsze codziennie robiłam zadania na reputację to zdarzyło mi się, że przez dość długi czas w ogóle o nich nie myślałam. W końcu niedawno wzięłam się w garść i oto przyszedł dzień, w którym wbiłam podziwianą w Bobcats :D Teraz muszę się wziąć za trening koni, gdyż Cosmo ma 11 level już od kilku tygodni! 



Zaraz po wykonaniu tego drugiego zdjęcia powyżej złapało mnie parę osób, z którymi świetnie spędziłam czas! Dziękuję ♥
Wybraliśmy się na pikniki, pojeździliśmy trochę i pobawiłyśmy się w naszą 'zabawę' xD



Teraz lecę na trening Cosmo, kiedyś trzeba w końcu zacząć! ;D



Jak spędziłyście swój dzień w SSO? :D
Miłego wieczorku ♥

32 komentarze:

  1. Ja spedzilam na ubolewaniu ze nie mogę grac w sso haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko się uspokoi i będziesz mogła wrócić :( Na pewno będzie Ciebie brakować

      Usuń
    2. Tez mam nadzieje ze uda mi się wrócić. Póki co to będę wchodzić kiedy rodzice nie będą wiedzieć. W piątek zostaje sama wiec może odwiedze ciastko ❤

      Usuń
  2. Ja dziś z kilkoma znajomymi z sso przebraliśmy się za nooby i straszyliśmy w DUD xD
    Było świetnie xd
    ~ Savannah Mousetree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie xD też chcę takie coś robić :3 Przebieranie się za noobów jest fajne :P

      Usuń
  3. Gratki ;) Ja spędziłam dzień w sso nad myśleniem jakie włosy kupić (wybrałam czarne <3) i nad martwieniem się że na mój sobotni rajd nikt nie przyjdzie :( ( Bi na blogu zorganizowałam rajd na koniec wakacji )
    Madzia ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy będzie? :D Chętnie przyjdę! :3
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Jutro o 13 :3
      Więcej info na moim blogu :
      http://ssomagdalenadogfield.blogspot.com/

      Zachęcam do przyjścia! <3

      Usuń
    3. W sumie i tak nie mam nic o roboty, więc może przyjdę :)
      -Klaudia Northgirl

      Usuń
  4. No brawo, ja chyba jeszcze lubianą mam x) Rajdzik był świetny, dziękujemy i czekamy z siostrzyczką na następny. Poza tym, mina mojego konia na czwartym zdjęciu od góry jest doprawdy bezcenna ^-^ Poza tym SSO-wy dzień mi minął na podmienianiu innym drogich rzeczy w kawiarni na wodę. Fajna zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym poza tym poza tym nie mogę znaleźć mojej płyty do SM Letnie Zawody xD :c

      Usuń
  5. Mój piękny kucyk, ahhhhhh. Sama słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Mel! :3 Ja spędziłam dzień w większości na trenowaniu konia c:

    ~Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio moje dni na SSO wyglądają tak:
    1.Robienie reputacji
    2.Trening konia
    3.Szukanie gwiazdek
    I tak w kółko
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sara Sleepyheart21 sierpnia 2015 15:01

    Kogo to obchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sara Sleepyheart21 sierpnia 2015 15:02

    Nich idzie lepiej pojeździć konno w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co tu wchodzisz?! Jeśli cię nie interesuje blog Melissy to nie wchodź i nigdy nie wracaj! ;3
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Sara Sleepyheart21 sierpnia 2015 19:30

      Weszłam na to dziadostwo, bo myślałam że znajdę coś ciekawego, ale niestety. Sława, fejm i jedno wielkie gówno.

      Usuń
    3. Popieram sara. A nabdodatek to ta cala wasza zasrana melissa serelissa , jest zwyklub gupim nobem ktory ma 2 lv i nie potrafi grac w sso a na dodatek jara sie tymi swoimi star stablowymi habetami ktirych ma malo i sa brzydkie. Ja mam o wiele wiecej koni i jestem od njej wgl lepsza. Zreszta ja nawet nie bede sie porowniwyac do takiego nooba jak ta cala melissa. Niech lepiej idzie robic sebte swoje zadania bo szylingow nie dostanie i bluzki sobie nie kupi hahahah melisa jest zalosna , glupj noob z 2 lv ktory mysli ze jak zrobi jedno zadanie to jest najlepszym graczem. Jest beznadziejna ta cala wasza zasrana meliSa , jest zwyklym nobem hahahah ma 2 lv i sie tym jara hahahah rzygac mi sie chce jak patzre jak sie ubiera , ma wgl ochydny styl . A juz pewnie wiem dlaczego , bo jest nobem ktory nie ma star coins zeby kuoic sobie porzadne ciuchy i ma za malu poziom hahahaha ja jak juz mowilam nawet nie bede sie do tego nooba porownywac jestem dla niej za dobrym graczem , mam duzo koni o wiwle wiecej niz ta cala srelisa i ladniej sie ubieram hahah zal mi tej srelisy hahaha

      Usuń
    4. Sara Sleepyheart22 sierpnia 2015 09:56

      Cieszę się że ktoś mnie poparł. I cieszę się, że masz duże poczucie własnej wartości. Wkleić zdjęcia innych użytkowników do posta to chyba każdy potrafi.

      Usuń
    5. Masz całkowitą rację, Sara. Znam trylion lepszych blogerek. Jak w ogóle można czytać to dziadostwo?! Kiedyś jak nie wiedziałam co to jest DUD (bo byłam noobem xD) to weszłam na jej bloga w poszukiwaniu skrótów, ale niestety. Post ''Hejka kochani. Kupiłam nowego konika''. Kogo to obchodzi? Chyba was - jej kochanych czytelników, czyli zgraję naiwniaków. Wy serio nie widzicie, że ona bloguje tylko po to, by zabierać szansę innym blogerkom? Boi się tego, że ktoś ją prześcignie i jej blog spadnie na ostanie miejsce. No bo kogo obchodzi, że wbiła reputację? To jej sprawa. -,-

      Usuń
    6. I teraz coś skierowane do Melissy - jeśli myślisz, że jesteś najlepsza, to się mylisz. :)

      Usuń
    7. Cóż, w pewnym stopniu macie rację, ale anonimie. Melissa ma 17 (czyli maksymalny) level. Jakby miała drugi, nie mogłaby kupować koni, więc trochę pomyśl. Ale Sali MSP ma rację. Niektóre posty Melissy nie są za ciekawe. A mało jest pomocnych postów na jej blogu. Może mój nie jest jakiś ekstra, ekstra, ale staram się dawać na nim jakieś porady. Mel pisze posty na szybko, po to, by wbić ich jak najwięcej. Po co to? Rozumiem że się stara, ale mogłaby jeszcze bardziej. Blogowanie to nie tylko przyjemności. A co do jeżdżenia konno w realu, to również się zgadzam. Star Stable to gra, nic w tej grze nie jest prawdziwe. Moim zdaniem Mel jest już uzależniona od komputera i od SSO.

      Usuń
  10. fuu serio ona trenuje w tym okropnym zestawie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest śliczny. I zdaje mi się, że ona z Tobą nie jest na "Ty".

      Usuń
  11. Gratki :* Sa jakies zadania, ktore wymagaja repki w Bobcats? Ja jestem chyba towarzyska

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach