Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

10 sierpnia 2015

Przejażdżka z Goldheart

calendar_month 10 sierpnia 2015
Hejhej ♥

Dzisiaj cały dzień byłam poza domem. Wróciłam dopiero wieczorem i jestem wyczerpana! Udało mi się wejść na SSO i zrobić zdjęcia na nowy post, gdy jeszcze było jasno. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo nie lubię robić zdjęć jak jest takie pomarańczowe niebo xD

Iż zawsze w grach komputerowych o koniach chciałam być instruktorką jeździectwa to ucieszyłam się, że takie zadanie pojawiło się w Star Stable. Ale tak serio to dopiero teraz się zorientowałam, że można je powtórzyć jako dzienne zadanie :D
Postanowiłam, że się zabawię, a co tam (trochę nie najlepiej z moim humorem dzisiaj, więc trochę się też wkurzyłam xD)






Mel instruktorka
To kto się zapisuje na jazdę u mnie? :DD

Potem pojechałam z Goldheart na przejażdżkę. Zapowiadał się miły wieczór, więc czemu nie. Postanowiłam, że wybiorę się na zapomniane pola, jest tam tak przyjemnie :D








 Lecz niespodziewanie mój towarzysz zaczął się płoszyć. Tak, było to spowodowane przez niego. Jest on jednym z najczęstszych tematów rozmyśleń i rozmów graczy Star Stable. Siedzi sobie samotnie na plaży i przez niego nurtuje nas wszystkich jedno pytanie. Dlaczego on tam jest?
Oczywiście, chodzi o węża


Na szczęście okazał się przyjazny, co zresztą widać po zadowolonej minie Goldheart
Czy widzicie ten happy fejs? :D

A tak serio to ciekawe co tutaj się szykuje. Słyszałam, że gdzieś na polach jest następny taki wąż
I smell quests :D

23 komentarze:

  1. Oby te weze mialy zwiazek z rozwinieciem glownego watku gry.. A co znaczy smell quest? Jakies poboczne zadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az wejde i porozgladam sie na tych polach, nawet nie widzialam tych wezy :o

      Usuń
    2. Az wejde i porozgladam sie na tych polach, nawet nie widzialam tych wezy :o

      Usuń
    3. Ja bodajże na innym blogu pisałam, że bardzo prawdopodobne, że to jest o Jeźdźcach Dusz. B)

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    4. Mel napisała "I smell quests", czyli po angielsku czuję zadania ;)
      ~Alba Waterbell

      Usuń
    5. Dokładnie tak jak powiedziały Samantha i Alba :D Tak zawsze mówimy z koleżankami z SSO z zagranicy ^^

      Usuń
  2. Zapisuje się na jazde Mel xD Robisz piękne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te zdjęcia, a jakim programie je edytujesz, aby był taki śliczny efekt słońca? *o*
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, używałam programu o nazwie Gimp :D

      Usuń
    2. Oooo, mam Gimpa i w życiu nie znalazłam tam takiego fajnego efektu, chyba ak wrócę do domu i wejdę na swój laptop to będę grzebać aż znajdę xP

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    ~Fiona Papasmith

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że to a związek z nowymi UH, gdyż:
    - na wyspie Padok jest wiewiórka w klatce
    - na plaży są węże
    Czy to nie wiąże się w całość? Coś w rodzaju questów ze zwierzakami ^^ (ach, ta moja fantazja).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórka jest tej dziewczynki z wyspy padok, ale możliwe, że jeszcze coś z nią będzie... ale ja osobiście nie widzę jakiegoś powiązania... jeśli już, to może chodzić o tą opuszczoną farmę... ale nie sądzę, raczej byłyby w tedy od początku. ;/

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem jest :D Mam nawet teorie o nich ^^. A ten drugi jak się obróci myszkę to lewituje, taka ciekawostka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest ten drugi? Dalej czy bliżej od tego pierwszego?

      ~Alba Waterbell

      Usuń
  8. Teraz zauważyłam, że te dziewczyny które uczysz jeździć nie mają wodzy xD

    ~Alba Waterbell

    OdpowiedzUsuń
  9. wonsz żeczny tudududududu jest niebezpieczny tudududududu xD

    OdpowiedzUsuń
  10. A może w zadaniach (jeśli będą) okaże się, że jesteśmy wężouste jak Harry Potter xDD I że jesteśmy dziedziczkami Slytherina xDDD Fajnie by było c:

    ~Blanka Appleyard~

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach