Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

09 sierpnia 2015

Pyromagic 2015

calendar_month 09 sierpnia 2015
Hej ♥

Nocne marki obecne? ;) Mam dla Was taki realny post!
Właśnie niedawno wróciłam do domu. Byłam na festiwalu fajerwerków zwanym Pyromagic :D Odbywa się on co roku w pięknym Szczecinie. Fajerwerki wyglądają nieziemsko!
Jeśli dobrze pamiętam to już kiedyś pisałam na blogu o tym festiwalu, więc czemu, by tego nie powtórzyć? W końcu tak wiele się zmieniło od tamtego czasu
Mam dla Was fotki, które nie pokażą tego pięknego obrazu, gdy się ogląda to na żywo, ale zawsze coś *-*




Niestety nie podładowałam sobie telefonu i miałam poniżej 5%, więc musiałam robić zdjęcia przez aplikację przez co zdjęcia są trochę rozmazane. Brawo ja xD


Dobranoc ♥

23 komentarze:

  1. Dobranoc Mel ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja od 22 nie śpię ^^ Valentajn nocny Marek melduję się! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia! Może nie w nocy ale jestem :D. Poranny ptaszek ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... Zawsze chciałam pojechać do Szczecina, aby zobaczyć Pyromagic, ale niestety mieszkam na zupełnie drugim końcu Polski. Może kiedyś się tam wybiorę ^.^ Na razie muszą mi wystarczyć zdjęcia i filmy.
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest o wiele lepiej to widzieć! Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się to zobaczyć, Szczecin czeka :D

      Usuń
  5. Niesamowite! *u* Zazdroszczę pięknych widoków... U nas w Sanoku można takie zobaczyć dopiero na Sylwka, kiedy strzelają z 40 różnych miejsc i pod blokiem także C:
    Ja nie śpię od 4 bo gram w Fascynującą, Niezwykłą, Atrakcyjną i Fajną grę z dreszczykiem ;3

    ~ Prima (Maja Sharklake niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne *, * Dlaczego o tym nie wiedziałam xd jestem teraz blisko Szczecina i mogłam pojechać .-.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fajerwerki *-*P.S Mel jaka aktywność nagle,kilka postów na dzień XDD



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o tym słyszę. Zazdroszczę :3
    Pozdrowienia dla Mel i wszysctkich Nocnych Marków (sama do nich należę, mój rekord wytrzymania to 3:25 :D)!!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Piękne!
    I taka informacja dla wszystkich!

    PODOBNO 12 SIERPNIA W NOCY BĘDĄ NA NIEBIE SPADAJĄCE GWIAZDY! (Wyczytałam na jednym blogu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!Ja też będę oglądać :3



      ~Capri M.

      Usuń
    2. W calej polsxe ? :) bo ja z katowic i tez bym se obejrzala

      Usuń
    3. Z rodzicami specjalnie jadę do czwartku w góry żeby oglądać e spadające gwiazdy 🌟

      Usuń
  10. WOW *-* Piękne. Szkoda, że mieszkam na drugim końcu polski :/
    ~Fiona Papasmith

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mieszkam w Szczecinie jestem tam co roku na Piromagic

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nam strachu napędziłaś z tym końcem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mell skoro już wróciłaś to kiedy uzupełnisz konidła? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  15. Super widoczki można tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idę na cos podobnego ale w Warszawie 14 września xD Nie mg się doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach