Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 sierpnia 2015

Rajd na koniec wakacji- moje zdjęcia

calendar_month 30 sierpnia 2015
Hej ♥

A więc rajd odbył się dzisiaj tak jak było umówione. Przyszło Was naprawdę wiele! Było świetnie i super się z Wami bawiłam :D Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że w przyszłości będzie więcej takich spotkań! Podziękowania także Goldi ♥
Niestety wakacje już prawie dobiegły końca i jak zwykle minęły z prędkością światła (bynajmniej dla mnie). Taak bardzo nie chcę wracać do szkoły i szczerze trochę mi przez to smutno, ale dzisiaj poprawiłyście mi humor i czuję się lepiej! Wakacje 2015 zostały przez nas godnie pożegnane.

Jak widzicie ja i Goldi byłyśmy w magicznych czapeczkach, abyśmy były widoczne haha :D 
Oto zdjęcia!










Swoje zdjęcia z rajdu wysyłajcie na mel-sea@wp.pl

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakby co to jestem Klaudia Pinestar. Będziesz jeszcze na Miodku?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogłam być :( I bardzo żałuję :'( Jesteś dla mnie super osobą i jest mi smutno ale mam nadzieje że będzie jeszcze takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel, zajrzysz? Zrobiłam dużo zdjęć! :D Było fajnie! :D
    ~Kremówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super był ten rajd Mel i na dodatek załapałam się na kilka zdjęć :D
    Pozdrawiam
    -Monika Flowerhome

    OdpowiedzUsuń
  6. MELLOW! Jestem na piątym i na ósmym zdjęciu!!! Na tym ósmym wjeżdżam Ci w Cylanę. Jaka jestem szczęśliwa! ^.^
    Corinne Whalestar

    OdpowiedzUsuń
  7. A rajd w ogóle był spoko tylko ja zeszłam na ostatnim pikniku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam tylko na początku ;/ Ale i tak jestem na czwartym zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 10 zdjęciu jest główka mojego Fiodra hahahahah
    SandraLonghill :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem na większości.
    Zsuzsanna Oakweb

    OdpowiedzUsuń
  11. Super było jestem na wielu zdjęciach jakby co to jestem Klaudia Greenborn :D

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 Jestem na ostatnim xD Rajd był super :D
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  13. będą jeszcze dostępne ubrania te co były na lodowej górze? proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyna z rajdu byłam na rudo więc łatwo mnie zobaczyć XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyna z rajdu byłam na rudo więc łatwo mnie zobaczyć XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach