Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 sierpnia 2015

Sesja w Valedale

calendar_month 29 sierpnia 2015
Hej ♥

Witam Was w ten miły wieczór i przy okazji przypominam o jutrzejszym rajdzie!
Mam nadzieję, że będziecie :)

Dzisiaj mój dzień nie był za dobry i szczerze w ogóle nie miałam humoru (chociaż w sumie ostatnio mam tak często) ani ochoty, by szykować jakiś ciekawy post, więc muszę Was pozostawić dzisiaj tylko z bardzo krótką sesją, którą obiecałam wcześniej. Ogólnie dzisiaj nawet nie byłam na SSO. Mam nadzieję, że niedługo poczuję się lepiej, aby Wam tu nie przymulać haha. Gdy tylko będę w stanie to wezmę się do pracy, bo mam kilka pomysłów i jeszcze trochę do zrobienia z encyklopedią
Więc plan na dzisiaj mam taki, że pooglądam trochę jutubów i pójdę spać (wow jak wcześnie). Mam nadzieję, że widzimy się jutro na rajdzie!









Dobranoc ♥

20 komentarzy:

  1. Fajna sesja, tylko dlaczego masz tak cudowną grafikę? D: Ja próbowałam to co było z tej aktualizacji, ale różnicy nie ma ://

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobranoc Mel :D Ja oglądam sobie The Walking Dead ;)
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Boże... a oglądasz na YT grę z tego? Isamu nagrywał 2 sezony... 3-cia będzie podobno wkrótce. ;v

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Już dzisiaj rajd,ale to szybko zleciało. Mnie najprawdopodobniej nie będzie, a jak będę to "troszkę" się spóźnię.
    Także życzę wszystkim, którzy tam się wybierają udanego rajdu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nmg... :( No niestety... Ale mam nadzieję że za niedługo też Mel zorganizuje taki rajd. Życzę udanego rajdu i proszę o dużo zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może załapie się na sam początek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie będę, a szkoda :( Ładna sesja ^.^. Ja też miałam nie dawno taki stan, nic mi się nie chciało, i chciałam płakać, tak o nic :) Więc szybko "wyzdrowiej" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic specjalnego. Za przeproszeniem dupy nie urywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um... tym razem się zgodzę z anonimem... ;v

      Usuń
    2. Bo wy byłybyście w stanie robić codziennie dupę urywające rzeczy. Pozdro.

      Usuń
    3. Ej, przyhamuj, ogar, wyluzuj.
      To nie są bezpodstawne hejty(trudno nazwać hejtem kulturalne wyznanie swojego zdania na dany temat). Po prostu ja(i tamten anonim) się nie zgadzamy z innymi, to nie powód do dyskryminacji. I nie rozumiem, co masz na myśli pisząc "codziennie"... ;___;
      I sądzę, że tamta osoba, a ja na pewno, nie chciałyśmy nikogo urazić stwierdzeniem "dupy nie urwało", chodzi o to, że to są zwyczajne screeny, nic cudownego, nie ma się czym zachwycać, na tym blogu jest wiele fajnych rzeczy, ale te screeny się do nich nie zaliczają... dążę do tego, że ludzie nie pomyślą, zanim coś napiszą(często), tylko ciągle to samo "cudowne"... trochę krytyki... ale takiej z argumentami...

      Także pozdrawiam serdecznie. X'D
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    4. A jeśli Melissa nie czuje się na siły, aby pisać postów, to niech ich nie pisze.. niech zrobi sobie przerwę lub aż tak często nie pisze. ;';

      Usuń
    5. To jest po prostu moje zdanie. I nikogo więcej. Wiem, że Mel nie miała siły na ten post. Nie chciałam nikogo tymi słowami urazić. A słowa krytyki zawsze dodają kopa do dalszej działalności by wziąć się w garść i coraz lepiej wyznaczoną rzecz zrbić

      Usuń
    6. Z góry było przewidziane, ze nasz tajemniczy anonim spotka się ze słowami krytyki, lecz ta osoba nie bała się tego i napisała co uważa, napisała nam swoje zdanie na ten temat. Ta osoba najwidoczniej nie boi się oznajmić swojego zdania na dany temat. Każdy powinien mieć swoje zdanie, a nie tylko pisać " Jakie to piękne", "Śliczna sesja Mel", "Śliczne", chociaż, że to nam się nie podoba. Ów anonim pisząc " Nic specjalnego. Za przeproszeniem dupy nie urywa" wiedział, że spotka się z osobami które ją i jej własne zdanie skrytykują. A jednak opublikowała to nie zważając na słowa krytyki skierowane w stronę tej osoby. Pamiętajmy. że każdy z nas powinien mieć własne zdanie i każdy powinien umieć je oznajmić, pokazać, a nie bać się tego że nas skrytykują i że nas nie będą lubić czy coś. To, że może teraz i mnie ktoś może skrytykować to będzie zdanie tej osoby która mnie skrytykowała, a to co ja tu napisałam jest moim zdaniem którego będę się trzymać, chociażby ktoś by mnie za to miał zabić

      Usuń
  8. Hejo,świetna sesja Mel *-* Przepraszam za reklamę,ale...Zakładam nowy klub!Titanic Ghost,o którym możecie poczytać na moim blogu.Kart zgłoszeniowe proszę wysyłać na e-mail alessia339@op.pl.Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... tak patrzę na te nowe morgany, i się zastanawiam, czy w końcu jakiegoś nie kupię xD Wybierałabym między karym a siwym, którego polecacie? Obu na pewno nie kupię xD

    ~Ania Greenstar~

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Zapraszam na mojego bloga klaudiagreenborn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach