Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

10 sierpnia 2015

Strój- kara piękność

calendar_month 10 sierpnia 2015
Hej hej heloł ;D

Pamiętacie jak kiedyś pytałam Was o to czy chcielibyście zobaczyć na blogu pomysły na stroje? Jednogłośnie usłyszałam odpowiedź tak, więc mój plan zostanie zrealizowany ^^ Co poniedziałek nowy strój!
Iż większość z Was w ostatnim poście wybrała konie kare postanowiłam stworzyć strój właśnie dla Was i Waszych karych piękności :D
Oczywiście nie mówię, że konie innych maści nie będą wyglądały ładnie, ale według mnie pasuje to karuskom ^^


Kapelusz: Jodłowy Gaj
Płaszcz: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek oraz Wioska Srebrna Polana
Rękawiczki: Wioska Srebrna Polana
Spodnie: Wioska Srebrna Polana
Buty: Wioska Srebrna Polana

Siodło: Farma Marleya
Czaprak: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Ogłowie: Farma Marleya
Owijki: Fort Pinta
Kokardki: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek

50 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W jakich godzinach ostatnio grasz? Chciałam Ci pokazać ten zielono czarny komplet :D
      Margaret Archwood

      Usuń
    2. Mozesz wyslac zdjecie na maila.

      Usuń
    3. Nie pomyślałam o tym! :D Dzięki!

      Usuń
  2. Niesamowicie się cieszę z masy nowych pomysłów na posty ! :D Mel idziesz jak burza, tak trzymaj! :D <3 Kto jest ze mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja!Ostatnio na blogu Mel jest ogromna aktywność :)To super blog i chętnie go czytam.



      ~Capri M.

      Usuń
    2. Jeszcze ja XD Rzeczywiście, aktywność jest większa :D Trzymaj tak dalej Mellow! :*
      ~Kremówka

      Usuń
    3. Ahh, bardzo miło mi to słyszeć ♥ Dziękuję za motywowanie :D

      Usuń
  3. Ja też <3. Nie przepadam za "krótkimi" czaprakami wolę te duże. Ale akurat ten wygląda świetnie :D. Jednak ja wybrałabym duży, czerwono granatowy w JCP ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam odwrotnie, wolę te krótsze czapraki :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny zestaw :3
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw Mel <3 I w ogóle to masz bardzo fajne pomysły na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny strój. :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  7. Mellow, czemu piszesz gdzie to jest do kupienia, jak można kupić w Centrum Handlowym? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystkie rzeczy można kupić w centrum? Większość z tego całego stroju mam z czasów przed otworzeniem jorvik city plaza, więc prawdę mówiąc się nie orientuję. Korzystam z database, a tam nie wszystkie informacje są aktualne

      Usuń
  8. Fajny strój ;)
    Mel, zajrzysz na mojego bloga?:
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego jak włączam sso mam napis Star Stable ( ten różowy ) nic dalej się nie robi i pisze program przestał działać why?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kopiarka jesteś Melissa odgapiasz pomysły od innych, a sama nie wymyślasz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz bloga to chętnie zajrzę :) Nie wstydź się! Przecież masz LEPSZE pomysły! ^^
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A ty lepsza?

      Usuń
    4. Anonimko?

      Usuń
  11. Oj Mel, wiem, że każdy Ci słodzi i nie zrozumcie mnie źle, nie ma odwagi się przyznać do prawdy. Ja też tak mam XD Dlatego powiem Ci w prost : Ten zestaw jest prześliczny.
    Anonimie- Ja mam tak samo. Może jest jakiś error :( Wczoraj wieczorem nie mogłam wejść, a dziś mam errora :C Czy ktoś wie o co chodzi ?? Proszę o odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zgłoś tę sprawę do supportu? :D Albo na fb to napisz ;3
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Właśnie,ja też chętnie docenię tw. kreatywność.

      Usuń
    3. Sry.napisalam nie tu gdzie trzeba

      Usuń
  12. Mel, widziałam komentarze na twoim blogu typu: "Nie ma tu nic ciekawego" Ja tak nie uważam, ale widzę, że przez te komentarze twoja aktywność wzrosła :) Wymyśliłaś dużo nowych (super ^^) serii, bardzo mi się to podoba, też muszę coś wymyślić, tylko muszę się wykazać kreatywnością, żeby nie było że od cb zgapiam <3 Tak trzymaj Mel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś pomoże? Jak chce włączyć SSO to mi się pokazuje ,,Error 522'' Wiecie co zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję napisać tę sprawę do supportu :) Albo powiem na fb, ;3
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Kremówka ma rację.Napisz na początku do supportu.

      Usuń
  14. PASKUDNY STRÓJ. I na csy się nie nadaje, co? bez sensu nie miec stroju na csy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak zazdrość z Anonima! :D
      ~Kremówka

      Usuń
    2. Zgadzam się. :P

      Usuń
    3. Cicho siedźcie, noobki bez rozet z cs'ków. Zazdrościcie co? Ból dupy? Star kojnsikóf nie macie i nie kupicie stroju na cski? Ojej jaka szkoda <3

      Usuń
    4. Ty pewnie też sama nie masz ;)

      Usuń
    5. Racja , dla mnie też paskudny , i kolory do siebie średnio pasują. Mel wygląda w tym jak clown :") Jednym słowem strój jest brzydki.

      Usuń
    6. Typowy gracz "dla hajsu". Tylko nie dla hajsu, tylko... no właśnie, do czego? xD Gra jest dla przyjemności, a ubrania nie muszą być tylko na wyścigi ("csy").

      Usuń
  15. Aha, czyli Melissa nadal będzie pisać to nudziarstwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie potniesz mydlem i skoczysz z dywanu bo zasmieca internety? xP

      Usuń
  16. Fajny ubiór :D A najlepszy czaprak, muszę go skombinować, od którego levela jest?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Z tego co się orientuję to ten czaprak jest od 13 levela :)

      Usuń
  17. Hej Mel!
    Zajrzysz na mojego bloga? c;
    http://starstableonline-melcia.blogspot.com/
    A co do stroju to mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzydki strój , ja się nie będę przebierac za clowna jak melissa , więc tego czegoś nie założe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust, mi się bardzo spodobał ten strój. Może jakiś inny ci przypadnie do gustu.
      P.S. W końcu byłam długo w klubie o nazwie Nocny Cyrk, może duszą nadal tam jestem!

      Usuń
  19. Mnie tam strój się podoba. ^-^ Niestety muszę się teraz ''zareklamować''. Zapraszam na mojego bloga http://ameliasleepycakeirosestone.blogspot.com/
    Reklamuję się tylko dla tego, bo niestety nikt go nie czyta .-.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach