Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

17 sierpnia 2015

Stroje PasteLove

calendar_month 17 sierpnia 2015
Niestety post o Stajni Marzeń muszę przełożyć na jutro. Dzisiaj miałam taki dziwny dzień, w którym ma się ochotę położyć na podłodze i nie robić nic. W ogóle nic mi dzisiaj nie szło
Pod wieczór zrobiło się już lepiej, więc wzięłam się za strój na ten tydzień. PasteLove!
Są one dość podobne, zmienia się tylko parę rzeczy :)

Kapelusz: Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki: Miasteczko Srebrna Polana
Spodnie: Zadania
Buty: Jarlaheim

Ogłowie: Jodłowy Gaj
Siodło: Farma Marleya
Owijki: Fort Pinta



Kurtka: Miasteczko Srebrna Polana
Czaprak: Stajnia Złotych Liści
Kokardki: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek



Kurtka: Miasteczko Srebrna Polana
Czaprak: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Kokardki: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek



Kurtka: Miasteczko Srebrna Polana
Czaprak: Wioska Rybacka Zachodni Przylądek
Kokardki: Fort Pinta

Dobranoc ♥

42 komentarze:

  1. Mel w jakim programie/skąd masz te ładne literki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość czcionek, które używam mam pobrane z internetu ^^ Polecam stronę dafont.com
      I jeszcze wpisz sobie w Google Grafika 'Tumblr fonts' i tam gdzieś powinnaś znaleźć taką jak użyłam tutaj oraz inne bardzo ładne czcionki :D

      Usuń
  2. Widać, że bardzo się starasz :).
    Ładnie wyszło.
    Pozdrawiam Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne a każdy z sprzętu dla konia ma + 3 do szybkości ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie można mieć tego na sobie naraz ^.^ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. te anonimy mnie rozwalają XD jak ci się nie podoba, to chyba można wyrazić to w jakiś kulturalny sposób nie??? a nie " rzygać mi się chce jak na to patrze", srelisso( XD), to już mój pięcioletni brat ładniej się wyraża jak się mu coś nie podoba ;-; normalnie macie bogaty zasób słownictwa :D pozdro, Nina fogbear ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... może Mel powinna zablokować komentarze od anonimów? ;___; Chyba byłoby tak najlepiej.. >.>

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Popieram
      Mel nie przejmuj się takimi rzeczami :-) bo masz dużo fanek które cię wspierają

      Usuń
  6. No, Mel Już Wczoraj Się Dowiedziałaś, że mi się podobało :) Jeśli Jednej Osobie Się Podoba, Drugiej Niestety Nie, A Te Hejty Są Głupie, Tak, to tylko ubrania, ładne Ubrania. Każdy Ma swój styl, Każdy Ma swój gust. Tylko, że jak chcecie obrażać Mel, wolałbym w inny sposób.Kiedyś Mel Smuciła Się Z Hejtów, czy jak to się tam piszę. Teraz Śmieje Się, I to mnie cieszy, mało osób doszło do tak dobrego rozwinięcia bloga. Podejrzewa, że dostane dużo hejtów, pod moją wypowiedzią, ale mam nadzieje, że kilka osób okaże mi oraz Mel wsparcie. Mel, Prowadzi Bloga Dla Nas, i stara się bardzo, żebyśmy byli zadowoleni, po co wam wyzywanie od Srelissy? Czemu? Co wam Z- R - O - B- I - Ł - A? Najpewniej zazdrościcie Mel, albo nie. Bardzo Lubię Jej Blog, ale nie wzoruję się na nim. Czemu? Bo Mój Blog To Nie Ma Być Kopia Mel, a Mel Może sobie tego nie życzyć ... Nie Jestem Jedną z Psycho-Fanek Mel czy coś tam. Mel Jest Bardzo Miła, Pisałam z nią kilka razy, i zamiast popierać tak durne komentarze, popieram Mel. Dużo Dziewczyn chcę żeby ich blog był aż taak popularny. Ja też. Ale Jak Widać, Mel Ma Z tym Mały Problem... Chcę Być Normalnym Graczem, Powtarzam : N-O-R-M-A-L-N-Y-M Tak, można robić z nią zdięcia, jak się zgodzi.Ale To Nie Jakiś Bóg, Tylko Bardzo Miły Gracz. Dużo Hejterów Piszę, Że Jej Fanki Traktują Ją Jak Boga.. I co? I nic. Przecież Można Być Dla Niej Miłym, Bronić Przed Hejterami. Ale Traktować jak boga? O.o Myślę, że Mel Tego Nie chcę.. Trzeba Być Dość Mocnym, By Dalej Pisać, Jak Ma tylu Durnych Hejterów, Oraz.. Fanek. No, Ja I Koleżanka też się dość przy niej wydurniłyśmy, ale już rozumiem , o co chodzi.. Mój Blog Raczej Nie Będzie Sławny, Tak Hob-Siub, Potrzeba Lat, Miesięcy, i tygodni, żeby stał się chodź trochę popularny. Ale Piszę to tylko po to by powiedzieć Mel: Świetne Stroje, Pozdrawiam ~ Hilda ArchBaker :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cie. Pamiętaj Mel ze masz wiele prawdziwych Fanek które cię wspierają :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Wam bardzo ❤❤ Jesteście najlepsi

      Usuń
    3. <3 <3 <3 Właśnie Luna :D

      Usuń
  7. Chyba sobie uzbieram sc i kupię ten błękitny zestaw. I love it! /Izabella Moonweb

    OdpowiedzUsuń
  8. I Mel jedna taka mała uwaga ^^. Tobie oczywiście może się podobać ten kapelusz, ale ja bym wybrała biały z czarnym "paskiem" w Moorland. To jedna uwaga co do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PFF BOI SIĘ KŁÓTNI HAHA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem delikatna, nie nagła. Nie boję się kłótni, po prostu umiem pisać tak aby nikogo nie urazić ;D

      Usuń
  10. Ładne :) Mi się najbardziej podoba ten ostatni , taki jakby morski kolor tego sweterka jest sweeeet ^^ Mel , a zrobisz jakieś style że zamiast kapelusza będzie normalny toczek ? :")

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne stroje Mel, najładniejsza wersja turkusowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne ^_^ Może pokuszę się o jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co? Ja cię chyba widziałam jak robiłaś te ostatnie zdjęcie xD Ja wtedy nagrywałam Tajemnice *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. I Jeszcze coś! Kupię zestaw żółty, będzie super pasował do mojego bloga ^^ Kolorem, hehe B) ~Hildzia ArchBaker :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z jakiego zadania są te spodnie? I na którym lvl?
    Pozdrawiam i proszę o jak najszybsze odpisanie ;)
    Zsuzanna Puppystorm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i śliczne stroje ;) *-*
      Puppy (od dziś będę tak się podpisywać) ;))

      Usuń
  16. Śliczne *.* Mel, a w jakim programie graficznym przerabiasz zdjęcia? ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!!! Kusi mnie żółty i chyba kupię nie długo. Po prostu wymiatasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stroje mel jak dostane sr lifetime to kupie któryś napewno
    Katja Beelund i Lovesong

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stroje Mel jak dostane na Wielkanoc sr Lifetime to kupie niebieski albo różowy

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach