Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 sierpnia 2015

Tapety

calendar_month 12 sierpnia 2015
Informacji o zmianach i nie tylko  na dzień dzisiejszy stało się zadość :D
Czas na coś luźniejszego, a dokładnie... przygotowałam dla Was kilka tapet! 
Mam nadzieję, że Wam się spodobają i użyjecie jakiejś ^^ Jeśli chcecie to co jakiś czas będę takie robiła!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgeykGQjyq9iJ6PboVtIXhYqHUt3D_oxco-asu-z7vVuhkWjraD4HOGGBvoPNl9AZp1X2zq_FvMhpgtqSCMYehhWhoCqu8mgfn67ImcIO1snAlbRrEPaSK8o2_lT-0z8zuLD46c055aj5ls/s1600/1f4wRRP.jpg



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1Dk83Xk8fnMFKQ8lyD4jY20jxMIcXLk7h4wSzN7bgqaEk3TxSJXeh50VDJRWi9zCF2gLBCZk7v7INhPD-eaVEargeeDerVUhywGYe-upZah9o38ZkVnuwKs41QbLuDA7l7s_HtFJ2spoK/s1600/ATYLmc2.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0gpGcx3-MQ7PgOjmxGLfBOTwedG1aqAR-k9gRQlRw14kMWV4V53VzaQbfDsCKE0P0g6BTbUf2FAEU1229C5gBOoC4BiiRMTrtN6tEtRXr9UeQc3cB10Tvto5ZIcxzaz3XTfrKVz22uffF/s1600/GZbfAaC.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuROreRK17xYum3vI22YJmBvmbGTl_e2Oqn2jE3Mdv8gdW1FqdJ_MZ-73UcBrVM_TucAu_Wo_Pqksh7D_ZBSz3a78Ew1nSP0kQInVNHIWAo1pbRq4sWlNn3qXVZAMYSgQZamlMzSgA9iu3/s1600/ObF2Ro5.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiy-7feqQDVconbr_9D3791mDmKlQyz3Qj92JcwPGTty1-hDdMb_zqOyDQYEVYnpkPrC9UvPt-SfAK3gJs2DzpjN1qN9l-mfAUqM3rCCdezB2LWKSuqrmnnrt4ioM5PbhLnP_xbbHfz4Uwi/s1600/ortUN3R.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh71608JxtwBifREnvbLQNnazktTZ32X5BjlP8nNXNbswn2o9Sze-Vwnmf7Zd-fkgiEHwdHlzOuybEtnKA6M6hxD5CSoWIjyUzot7P5_XYEml0aq33rbFLXXR3mbv2tDO90yqfHX9M6Mglr/s1600/QIo0mCJ.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1hBU1wn9oTi9yB_iyx0OH-nF2Fj4DyFBYf9OB_pEGNEo7Yq73oN-98Wno3eAuMVE4VG-5z0tt6977ICNp0DRjegRqjlGHd8vTA6tZBq6qSf5dnf2D232bW1gOF9TB890tIelaDRXdXPQI/s1600/yxD62Sy.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7SIzk_ZF9PKrDyHxmug9nLWuWZw6MZeiqU_RbqNj-Uo4TmI4b3Gh6XReAlg6XgJnVvbANBFcyXMGmdqqbj4TKh9YIDKEXulNYbmCDm4mJP4u5DZowExS0RF9g_mpzWQ-xIY5WO__jQFWU/s1600/10502252_1458549881079849_302.jpg

Zdjęcia wzięłam ze strony Star Stable Online Backgrounds na Facebooku
Dodałam do nich efekty w pixlr

Dzisiaj wyjątkowo obudziłam się o 6 rano, czyli 5-6 godzin wcześniej niż zawsze. Jest postęp haha :D
Dobranoc ♥

41 komentarzy:

  1. Piękne tapety *_* Mel , oglądasz dziś spadające gwiazdy bo podobno maja być ja już wychodzę na balkon xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam aż jedną ;-;
      WHY ;-;

      Usuń
    2. Mi się oglądanie znudziło bo stałam przez kilka minut i nic xD
      Ty też pilnujesz internetow po nocach? Xd

      Usuń
    3. Chciałabym, ale są tu takie chmury, że gwiazd nie widać :(

      Usuń
    4. Ja siedzę na balkonie z kocem i paczam na tel, ale też i na 'sufit' xD Wiesz o co mi chodzi? :D

      Usuń
    5. A wiecie czy w całej Polsce je widać? :P

      Usuń
    6. ja widzialam z 6 ^^ było super, ale więcej było około 24.00-04.00, ale do tej godziny nie siedziałam :P

      Usuń
  2. A u mnie piękne niebo ale spadających gwiazd nie ma :(
    No cóż xd Trudno

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 i 6 naj *.* Ale wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne tylko jagbyś nwm koniki dodała bo starsznie puste ;( ale są śliczne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku Mel <3 * Wszystkie są śliczne będę zmieniała co tydzień * <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Mel, super są te zdjęcia :). W tym programie do przerabiania zdjęć nie umiem zapisywać :/. Zdradzisz mi jak je zapisać?
    ~`Monika Floweryhome

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne tapety :)
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ale za mały rozmiar jak na mój komputer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Mel! Bardzo mi się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tapety. Napewno wykorzystam. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, fajne, ale nie robiłaś zdjęć sama. Tylko przerobiłaś...Każdy tak może..

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza tapeta najładniejsza :")

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoć jest jakiś nowy kod xd Nie wiem, może to ten dla LT, albo jakiś nowy :p Ale kilka osób dostało SC (jedna 500, druga 700), i mówią, że mają LT. Ja też mam Lifetime, ale SC nie dostałam. Wiecie może o co chodzi? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kod? :o Pewnie to kłamstwo... Ech..
      Zapraszam na mojego bloga o Alicia Online, nie wszyscy muszą znać to ale... piszę tam opowiadanie i mi zależy na opinii. Nie wiem czy mam jeszcze więcej pisać :D
      Link: isa3112icylanawao.blogspot.com
      Myślę, że ktoś zajrzy i da koma! :D
      ~Kremówka
      P.S. Mellowa, teraz masz fajnieszy wygląd bloga! *-* Jak zrobiłaś te kółka z rysunkiem i te inne? *-*

      Usuń
  14. Wszystkie tapety są śliczne, jedną ustawiłam jako tło pulpitu ^^ Więcej takich postów! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, jakie piękne. Pewnie uratujesz życie wielu graczom szukającym tapet z SSO na FB ;)
    Sama też pewnie skorzystam, wezmę którąś na pulpit jeśli pozwolisz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel, słuchaj, jak to zrobiłaś że w tle masz zdjęcie? *.* Ja mam bloga od kilku miesięcy nie moge tego rozgryść XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę pomóc :D
      Blogger -> szablon -> dostosuj -> Tło -> klikasz na aktualne tło i zmieniaaasz *o*
      Mam nadzieję że pomogłam.

      Usuń
  17. Nie umiem w tym programie zapisywac zdjęć :/ Pomocy xD

    OdpowiedzUsuń
  18. "Pożyczyłam" XD sobie tą z Zieloną Doliną. <3 Chcesz-zobacz :D

    http://starstableonline-candy.blogspot.com/2015/08/012-nowy-wyglad-bloga-i-ponad-600.html

    Pozdrawiam!
    Candy Cukierek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaaaaaał *-* Ale cudowne tło z tym andaluzem ^^



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW. Trochę się przestraszyłam ,że to nie ten blog. Jak się uspokoiłam dokładnie go sobie obejrzałam i powiem jedno. CUDO :**

    ~Klaudia Pinestar

    OdpowiedzUsuń
  21. Te tapety mi nie działają, odkąd zmieniłaś wygląd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod każdą tapetą dodałam link, z którego możesz je sobie pobrać :)

      Usuń
  22. Dzięki za te tapety :3 Na pewno mi się przydadzą <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za te tapety :3 Na pewno mi się przydadzą <3

    OdpowiedzUsuń
  24. hejka zaczełam cie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a na Samsung Galaxy 6 te tapety też działają?

    OdpowiedzUsuń
  26. i do tego w moim ulubionym stylu rozmycia. Wiem, że teraz wszyscy gonią za ostrymi jak żyleta zdjęciami, a mnie podobają się właśnie takie glamur

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie tapety są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach