środa, 12 sierpnia 2015

Tapety

Informacji o zmianach i nie tylko  na dzień dzisiejszy stało się zadość :D
Czas na coś luźniejszego, a dokładnie... przygotowałam dla Was kilka tapet! 
Mam nadzieję, że Wam się spodobają i użyjecie jakiejś ^^ Jeśli chcecie to co jakiś czas będę takie robiła!

http://2.bp.blogspot.com/-CjArdnTHyXM/VcuqFQyzwVI/AAAAAAAAOtE/sicLN8SOJ6Q/s1600/1f4wRRP.jpg



http://3.bp.blogspot.com/-1ItWBkpE11c/VcuqAYWrjLI/AAAAAAAAOs0/BHyf_teUd-4/s1600/ATYLmc2.jpg


http://4.bp.blogspot.com/-_DhRmc1WC-c/VcuqCXYz3qI/AAAAAAAAOs8/vdMLqUrbOvU/s1600/GZbfAaC.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-meWWO7FhggI/VcuqbwZbdQI/AAAAAAAAOtU/pTMLL8anWCU/s1600/ObF2Ro5.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-VwOBGi973iQ/Vcuqmd2-VNI/AAAAAAAAOtk/CXoXKthhUM0/s1600/ortUN3R.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-fsymb1J0L40/VcuqXI-XbBI/AAAAAAAAOtM/cpseo_5wqSo/s1600/QIo0mCJ.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-NuvAdqtDZYo/VcuquJE8zMI/AAAAAAAAOts/JqGJdob24wk/s1600/yxD62Sy.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-YjYjTb7Mepg/VcusOCKs_6I/AAAAAAAAOt4/2Mf94tg1ysI/s1600/10502252_1458549881079849_302.jpg

Zdjęcia wzięłam ze strony Star Stable Online Backgrounds na Facebooku
Dodałam do nich efekty w pixlr

Dzisiaj wyjątkowo obudziłam się o 6 rano, czyli 5-6 godzin wcześniej niż zawsze. Jest postęp haha :D
Dobranoc ♥

39 komentarzy:

  1. Piękne tapety *_* Mel , oglądasz dziś spadające gwiazdy bo podobno maja być ja już wychodzę na balkon xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam aż jedną ;-;
      WHY ;-;

      Usuń
    2. Mi się oglądanie znudziło bo stałam przez kilka minut i nic xD
      Ty też pilnujesz internetow po nocach? Xd

      Usuń
    3. Chciałabym, ale są tu takie chmury, że gwiazd nie widać :(

      Usuń
    4. Ja siedzę na balkonie z kocem i paczam na tel, ale też i na 'sufit' xD Wiesz o co mi chodzi? :D

      Usuń
    5. A wiecie czy w całej Polsce je widać? :P

      Usuń
    6. ja widzialam z 6 ^^ było super, ale więcej było około 24.00-04.00, ale do tej godziny nie siedziałam :P

      Usuń
  2. A u mnie piękne niebo ale spadających gwiazd nie ma :(
    No cóż xd Trudno

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 i 6 naj *.* Ale wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne tylko jagbyś nwm koniki dodała bo starsznie puste ;( ale są śliczne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku Mel <3 * Wszystkie są śliczne będę zmieniała co tydzień * <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Mel, super są te zdjęcia :). W tym programie do przerabiania zdjęć nie umiem zapisywać :/. Zdradzisz mi jak je zapisać?
    ~`Monika Floweryhome

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne tapety :)
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ale za mały rozmiar jak na mój komputer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Mel! Bardzo mi się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tapety. Napewno wykorzystam. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, fajne, ale nie robiłaś zdjęć sama. Tylko przerobiłaś...Każdy tak może..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponoć jest jakiś nowy kod xd Nie wiem, może to ten dla LT, albo jakiś nowy :p Ale kilka osób dostało SC (jedna 500, druga 700), i mówią, że mają LT. Ja też mam Lifetime, ale SC nie dostałam. Wiecie może o co chodzi? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kod? :o Pewnie to kłamstwo... Ech..
      Zapraszam na mojego bloga o Alicia Online, nie wszyscy muszą znać to ale... piszę tam opowiadanie i mi zależy na opinii. Nie wiem czy mam jeszcze więcej pisać :D
      Link: isa3112icylanawao.blogspot.com
      Myślę, że ktoś zajrzy i da koma! :D
      ~Kremówka
      P.S. Mellowa, teraz masz fajnieszy wygląd bloga! *-* Jak zrobiłaś te kółka z rysunkiem i te inne? *-*

      Usuń
  13. Wszystkie tapety są śliczne, jedną ustawiłam jako tło pulpitu ^^ Więcej takich postów! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, jakie piękne. Pewnie uratujesz życie wielu graczom szukającym tapet z SSO na FB ;)
    Sama też pewnie skorzystam, wezmę którąś na pulpit jeśli pozwolisz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel, słuchaj, jak to zrobiłaś że w tle masz zdjęcie? *.* Ja mam bloga od kilku miesięcy nie moge tego rozgryść XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę pomóc :D
      Blogger -> szablon -> dostosuj -> Tło -> klikasz na aktualne tło i zmieniaaasz *o*
      Mam nadzieję że pomogłam.

      Usuń
  16. Nie umiem w tym programie zapisywac zdjęć :/ Pomocy xD

    OdpowiedzUsuń
  17. "Pożyczyłam" XD sobie tą z Zieloną Doliną. <3 Chcesz-zobacz :D

    http://starstableonline-candy.blogspot.com/2015/08/012-nowy-wyglad-bloga-i-ponad-600.html

    Pozdrawiam!
    Candy Cukierek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaaaał *-* Ale cudowne tło z tym andaluzem ^^



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW. Trochę się przestraszyłam ,że to nie ten blog. Jak się uspokoiłam dokładnie go sobie obejrzałam i powiem jedno. CUDO :**

    ~Klaudia Pinestar

    OdpowiedzUsuń
  20. Te tapety mi nie działają, odkąd zmieniłaś wygląd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod każdą tapetą dodałam link, z którego możesz je sobie pobrać :)

      Usuń
  21. Dzięki za te tapety :3 Na pewno mi się przydadzą <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za te tapety :3 Na pewno mi się przydadzą <3

    OdpowiedzUsuń
  23. hejka zaczełam cie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a na Samsung Galaxy 6 te tapety też działają?

    OdpowiedzUsuń
  25. i do tego w moim ulubionym stylu rozmycia. Wiem, że teraz wszyscy gonią za ostrymi jak żyleta zdjęciami, a mnie podobają się właśnie takie glamur

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia