Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

10 sierpnia 2015

VS 1

calendar_month 10 sierpnia 2015
Witam ponownie

Na niedzielę choć taką naciąganą, bo od 25 minut jest już poniedziałek przygotowałam dla Was 'VS'. Co niedzielę będę podawała 2 lub więcej rzeczy i Wy w komentarzach powiecie co wolicie! Chętnie usłyszę Wasze opinie :D


SIWE KONIE VS KARE KONIE

Ja osobiście od zawsze kochałam siwki :D
Być może to, która maść otrzyma więcej głosów będzie miało wpływ na to co przygotowałam dla Was na poniedziałek ^^

73 komentarze:

  1. Jak tak o tym pomyślałam, to wolę kare :D Nie wiem czemu, tak po prostu *-*
    Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze trudne pytanie... Ja lubię i te i te :-P po prostu nie mam ulubionej maści konia. Ale chyba jednak o 0.001% wole kare od siwkow bo są takie mroczne :-P i mniej na nich widać brud... To tak btw :-D. Wiec oddaje głos dla karuskow :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. KARE ale siwe też lubię

    Astrid Turtleblanket

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego.ale zawsze ciągnęło mnie do tych ciemniejszych maści. Dlatego mój głos oddaje na konie kare :)
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki Mel i siwki ale wolę karusy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kare ^^ a moja ulubiona maść to gniada.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dziecka kochalam siwki ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam i siwe, i kare, więc ciężko powiedzieć... ale chyba wolę siwe. A kare mają 2 miejsce ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem zadecydować, ale śniło mi się że mam siwka xD Więc niech będzie siwusek

    OdpowiedzUsuń
  11. Kare, na siwkach widać slady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kare, bo lubię karać. X"D

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie karę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudne pytanie. Jeździłam i na siwku i na karym, ale nie wiem, który był lepszy. xD Kary nie chciał mnie słuchać, a siwy był przyjazny, ale jakoś tak mam skłonność do karych.

    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  15. Karuski wygrywają póki co! No fajnie, wolę kare, bo coś się tak zakochałam w mrocznych klimatach XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja Kare konie pokazuja mroczna pieknosc :3

      Usuń
    2. Monika, masz nazwisko mojej kol (Nadia Archhand) <3
      Candy ♥

      Usuń
  16. Raczej kare

    ~Veronika Lightyard ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kare! Kara maść jest tak mroczna :)
    ~Fiona Papasmith

    OdpowiedzUsuń
  18. Kare. :)
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja głosuję na karego :DD



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem kare i siwki są ładne, ale zdecydowanie siwek XD

    OdpowiedzUsuń
  21. ja osobiście wole kare :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Charlotte Eastdawn10 sierpnia 2015 14:40

    Ja wolę siwe �� ale karę tez są cudne
    Charlotte Eastdawn

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podobały mi się jaśniejsze konie, ale akurat za siwkami nie przepadam...
    KARUSIE wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kare rządzą xD

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja powiem, ze mi się i takie i takie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Karosze górą! :D
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm.... Długo się zastanawiałam ale chyba o 05% kare mi się bardziej podobają i w ogóle na karych nie widać brudu.

    KARE ŻĄDZĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm.... Długo się zastanawiałam ale chyba o 05% kare mi się bardziej podobają i w ogóle na karych nie widać brudu.

    KARE ŻĄDZĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. s jednym słowem S

    OdpowiedzUsuń
  30. Karosze XD I te i te mi się podobają ale karosze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Charlotte Eastdawn10 sierpnia 2015 19:46

    Cofame to ogarnęłam się wole karę xD a najbardziej lubię skarogniade ��

    OdpowiedzUsuń
  32. Siwe 💜
    (Dziekuje za zyczenia Mel,będzie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Siwe, od zawsze siwe. Startowiec 4ever. XD

    OdpowiedzUsuń
  34. kary c:
    P.S. Mel, kiedy wejdziesz na Ciastko?

    OdpowiedzUsuń
  35. Kare rządzą! Więc Kare chociaż siwe konie też szanuje :D
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, że kare ^^ <3.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja jestem z tobą - SIWE! ♥
    Dlatego że od pierwszego mojego zetknięcia z końmi do teraz, zawsze - przypadkiem lub przeznaczeniem - moimi ulubieńcami były "białe" konie. Kucyk Wacuś, i teraz mój kochany Pirat. Coś mnie od zawsze do nich ciągnie. Są po prostu Best :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kocham Siwe, ale też bardzo lubię kare!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach