Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

23 sierpnia 2015

VS 3

calendar_month 23 sierpnia 2015
Hej ♥

No, więc tak... Szykuję coś niewiele związanego z blogiem (choć z SSO tak) i zajmuje mi to dużo czasu. Powiem Wam co to jest dopiero jak skończę, ale może się domyślicie po mojej wskazówce. Postanowiłam wrócić do czegoś jeszcze, ale od tego miałam o wiele dłuższą przerwę niż od blogowania ;D

Dzisiaj niedziela, czyli czas na kolejne VS! Tym razem jest to...
Jodłowy Gaj VS Valedale

Ostatnio wzięło mnie na różne 'sesje fotograficzne' w SSO, więc obszar, który wygra będzie miejscem takiej 'sesji', którą wstawię jutro tutaj na bloga!


Zdjęcia z tej strony LINK

Przy okazji chciałam pozdrowić osoby, które mnie złapały po mistrzostwach ;D





61 komentarzy:

  1. Planujesz... Planujesz wrocic na YT? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel wstawiłaś nasze zdjęcie z Aurstrielą. Dziękuje ci bardzo. POZDRAWIAM Addison <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fir :>
    Czy to powrot do nagrywania? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram Valedale... Jodłowy Gaj też spk.. ale Valedale jest bardziej zróżnicowane. :

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Valedale ^.^
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod względem fotograficznym Valedale, ale osobiście wolę Fir C;

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaję mój głos na Valedale. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jodłowy Gaj. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę chyba Vale. Mel możesz odwiedzić mojego bloga? Dopiero zaczynam i proszę o wskazówki. www.starstable-carla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę Valedale :)
    To ja ta Bianca na szarym AQH ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Valedale rządzi!
    Mel... czy ty wracasz na Youtube??? Osobiście mam nadzieję że tak, bo twoje filmy są super^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszmy się ostatnimi dniami wakacji :'<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę Jodłowy Gaj ^^ ale Valedale , też jest ładne ;D I dzięki , że wstawiłaś to zdjęcie ze mną i Milordem :P
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię i to i to. Ale jak mam wybrać to raczej jg bo z tamtad jest mój 2 kon czyli arabelek :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhh :/ Trudna decyzja bo wybrałaś moje 2 ulubione obszary :p Wybieram JODŁOWY GAJ :D Tam jest ślicznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. JG ps; To ja Nicole ;) na rudym arabie nwm jak ta maść się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwa miejsca są piękne i owiane tajemnicą, ale od zawsze uwielbiałam klimat VALEDALE *-*
    Mam również pytanie. Czy zamierzasz jeszcze wrócić do swojego kanału na YouTube? Od kiedy obejrzałam całe "Przeznaczenie" i parę teledysków, mam ochotę zobaczyć więcej Twoich filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Valedale zdecydowanie ;)
    Mam nadzieję, że wracasz na YT.

    OdpowiedzUsuń
  19. VALEDALE ^^ :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie pytanie. Jak mogę namówić mamę aby za moje kieszonkowe pozwoliła mi kupić Star Ridera Lifetime? Bardzo proszę o pomoc! ~ Laila Catwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na jej gównianym blogu nie znajdziesz o tym poradnika :*

      Usuń
    2. Niestety, nikogo nie obchodzi Twoja opinia o tym blogu, anonimie :*

      Usuń
    3. Najlepiej żebyś o to się zapytała gdy jesteś sama z nią w domu. (Będzie Ci być może łatwiej.) I zapytaj o to gdy Twoja mama ma bardzo dobry humor. (Wtedy nie puści np. tekstu ,, Dziecko, nie denerwuj mnie!''.)

      Mam nadzieję, że pomogłam. C;

      Rose Queenhall
      konie-pasja-ma.blogspot.com
      awesome-starstable.blogspot.com

      Usuń
    4. Niech wasza Srelissa spada na kokosa. :**

      Usuń
    5. Uciekaj pozbierać banany :*

      Usuń
    6. Nadia Claith wielkie dzięki!!!!! <3 :*

      Usuń
  21. Valedale jest śliczne. C; To jedno z moich ulubionych miast.

    Rose Queenhall
    konie-pasja-ma.blogspot.com
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wolę Valedale. Jest tam tak spokojnie i tak trochę tajemniczo.Urocze domki, śliczny leśny krajobraz, wodospad.

    Mel czy to oznacza że wracasz do nagrywania na Youtube? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Głos na Valedale :D
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  24. VALEDALE wracasz na Yt?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel w jakim klubie aktualnie jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Valedale :D! Jodłowy piękny, ale Vale ma ciekawszy klimat <3.Myślę, że chodzi o twój powrót na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mel, zrób coś ze stroną na fb. Robi się z niej jedno wielkie gówno. Najlepiej wywal Apple, jest najgorsza.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba śnisz x'D
      Nie wiem co złego widzisz w Apple. Stara się jak może. I jak zwykle anonimek. Tchórz. :*

      Usuń
  28. Jodłowy Gaj ;)
    Alanis Beegirl

    OdpowiedzUsuń
  29. Valedale C:
    Z Jodłowego Gaju jest tak daleko do każdego innego miejsca... Ale w sumie JG to takie przytulne miasteczko... No nie wiem :>
    Chyba jednak zostanę przy Valedale :D
    A ty Mel?
    ~Leoni Swiftworce
    ~ ssinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. o jestem na zdięciu ja !!! Eva Papaside

    OdpowiedzUsuń
  31. Valedale ^^
    Oba miasta są fajne, ale od zawsze lubiłam ten klimat Valedale c:
    Mel, zamierzasz wrócić na You Tube? ;3

    ~Claudia Slowstreet

    OdpowiedzUsuń
  32. Bliżej mojego serca jest Valedale <3
    -Klaudia Northgirl

    OdpowiedzUsuń
  33. jodłowy gaj zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! założyłam bloga gdzie składam relacje z moich pierwszych lekcji jazdy konnej. Serdecznie zapraszam - http://pamietnikzjazdykonnej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. + oddaję swój głos na Jodłowy Gaj :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo ^^ jestem na zdjęciach 8) /cukierek ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Valedale...jest takie piekne ^.^ jaka wskazowka? ;3
    P.S sorry za pimsmo
    Felicja Mousfall-

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pytanie co do bloga ponieważ też go prowadzę ;) Jak zrobić takie coś jak masz po lewej stronie z database?? Proszę o odpowiedz ponieważ niedługo 1000 wyświetleń :D
    Mandy Misthome

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach