Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 sierpnia 2015

VS 4

calendar_month 30 sierpnia 2015
Hej ♥

Od razu ostrzegam, że w tym poście rozpiszę się 'na maksa'. Niestety jestem zmęczona i głowa mi pęka, więc przejdę od razu do rzeczy.

Jak widzicie VS zawitało dzisiaj późną porą, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza ^^
Tym razem dałam dość częsty temat, czyli...
Skoki vs Ujeżdżenie



Zapraszam do komentowania, chętnie poznam Wasze opinie :D
Na razie nie planuję nic specjalnego związanego z tą rzeczą, która wygra, ale jak macie jakieś pomysły to śmiało piszcie!

A tak przy okazji
Game Master Lovisa, czyli Pani Ola organizuje rajd z okazji końca wakacji. (chciałam, aby ten post był bardziej pozytywny i raczej chciałam nie wspominać o końcu ;_;) Spotkania na obu serwerach są tego samego dnia (poniedziałek, 31.08) i zaczynają się w tym samym miejscu, czyli obok krowy w Moorland

Godziny:

Ciastko (Cookie Valley)
12:00

Miodek (Honey Valley)
13:30

Będziecie na którymś? Bo ja osobiście postaram się być na obu i mam nadzieję, że Was zobaczę :D

41 komentarzy:

  1. Skoki :D Ja też postaram się być... Jeżeli nie obudzę się o 15 D:
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastaw sobie budzik o bądź :D

      Usuń
    2. Wolę skoki i będę na Miodku

      www.starstable-carla.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja wolę skoki ;P. Po prostu ujeżdżanie mi się nie podoba. Skoki 100% tym razem jestem pewna ;P
    Pozdrawiam i dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę na Miodku :D

    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoki <3 i prawie na pewno będę na rajdzie na ciastku xP

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  5. Um... SKOKI... przez płoty. xd

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoki ❤ Uwielbiam je ❤ Ja postaram się być na obu serverach ale nie obiecuje.
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę skoki i jak chodzi o spotkanie z game master to postaram się być na obu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście lubię bardziej skoki :D Jeśli chodzi i spotkanie z GM to chyba będę tylko na ciasteczku :)
    P.S Jeśli skoki wygrają możesz zrobić sesję zdjęciową lub mini konkurs skokowy na SSO dla widzów :D
    Pozdrawiam
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  9. Yay :D Ale mi z tymi godzinami rajdu dopasowało :D moj czas gry na sso to 12-14 i 19-19.30 xD Więc napewno bede na wszystkich :-) I oczywiscie wole skoki od ujezdzania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoki <3
    / Claudia S. Profeszional ochrona B| xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoki ❤
    Chciałabym być na rajdzie na ciastku, ale od ponad tygodnia nie działa mi sso :ccc

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoki. I będę na rajdzie na serwerze Cookie Valley :). ~ Laila Catwater

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm ja osobiście najbardziej lubię kros❤ Ale tak z tego to ❤skoki❤ w realu też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W sso skoki. W realu uwielbiam ujeżdżenie.❤

    ~Verson Epylłoter

    OdpowiedzUsuń
  15. Skokiiii ^^

    A na rajdzie nie bede.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoki. :3
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoki. Ujeżdżanie nudzi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej,Mel,pamiętasz Violete Sealord z tego rajdu?To ja!Tyle że konta Google+ nie mam:CNie mogę uwierzyć,że Cię spotkałam...I co do VS to skoki.Pozdrowienia dla maskotki Meliski!

    Vio Sealord
    PS.Gdybyś mi nie uwierzyła to byłam wtedy na jasno brązowym Morganie o imieniu Wildfire

    OdpowiedzUsuń
  19. skoki ^^ a na rajdzie nie mogłam być :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoki są najlepsze szczególnie na Fiodrze

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoczki :p

    I mam pomysła co możesz zrobić xD Jeśli wygrają skoki to ułożyć strój do skoków, wiesz, żeby dawał dużo punktów do skoków, a jeśli wygra ujeżdżenie to strój do ujeżdżenia (czyli +jazda chyba xD) ^^ Oczywiście stroik dla jeźdźca i konika :D
    Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś z mojego wodospadu słów xD
    #Alba Waterbell

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to możliwe, że jesteś i na Miodku, i na Ciastku? O.o

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey Mel. Dzisiaj Cię widziałam :) Nie masz nic przeciwko ,że zrobiłam sobie z Tobą fotkę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Trudno wybrać ale chyba ujeżdżenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. I"m a jumps lover <3
    ( mój angielski to tragedia... )

    OdpowiedzUsuń
  26. Ujeżdżanie <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach