Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

05 września 2015

Fakty o mnie!

calendar_month 05 września 2015
Hej ♥

Najpierw chciałam się zapytać czy ktoś z Was idzie jutro na Sedina Horse Show w Szczecinie? Bo ja raczej będę tam gdzieś o około 11 ^^ Fajnie byłoby spotkać kogoś z SSO, może nawet jakiegoś mojego czytelnika!

Dawno temu dodawałam tutaj na bloga fakty o mnie, ale w sumie kilka rzeczy się pozmieniało, więc dzisiaj postanowiłam je uaktualnić 
Do dzieła! :D



1. Czytam bardzo dużo blogów o SSO
2. Lubię oglądać Teen Wolf
3. Od niedawna farbuję włosy
4. W szkole bardzo nie lubię wf, choć mam z niego dobrą ocenę. Ponadto zmieniłabym nauczycielkę od polskiego i chemii
5. Uwielbiam reprezentację Polski w piłce siatkowej mężczyzn i oglądam każdy mecz. Niestety niedługo jest dość ważna impreza, czyli Puchar Świata. Czemu niestety? Bo nie sądzę, że coś z tego w ogóle oglądnę. Dlaczego? Bo to w godzinach typu 11-12, a czasem nawet 5 ;-; Czemu wakacje nas opuściły. Czemu to musi być akurat w Japonii...
6. Mam listę krajów, które chciałabym odwiedzić w przyszłości
7. Najwięcej pomysłów na posty przychodzi mi do głowy w nocy. Wtedy wszystko spisuję na kartce lub w telefonie, a realizuję je potem ^^
8. Może tego tak nie widać tutaj, ale jestem bardzo nieśmiała i cicha
9. Nienawidzę kukurydzy, serio nie dałabym rady jej zjeść jakby ktoś mi kazał
10. Nie mam ani jednego zwierzątka, na razie nawet nie planuję żadnego mieć 
11. Jak pewnie wiecie, moim ulubionym kolorem jest fioletowy
12. Oddałabym wiele, aby przedłużyć wakacje, a najlepiej na zawsze
13. #Magda Gessler... to mój... mentor... Eleno
14. Lubię ciemne włosy
15. Zawsze jak prowadzę rajdy to przed rozpoczęciem się stresuję, ale potem jest fajnie. W sumie mam tak ze wszystkim xD
16. Ostatnio często mam takie momenty, gdy chciałabym po prostu uciec gdzieś gdzie nikt mnie nie znajdzie
17. Nadal tęsknię za moim chomikiem
18. Jak byłam mała to oglądałam dużo Hannah Montana
19. Chciałabym mieć szare oczy
20. Większość miejsca w moim telefonie zajmują zdjęcia. Ale nie zrobione przeze mnie tylko memy itp., ale najwięcej obrazków mam z mistrzowie.org XD
21. Kocham oglądać horrory
22. Kocham koty
23. Będąc młodsza bardzo lubiłam Monster High
24. Na chwilę obecną w SSO z budowy i chodów najbardziej podobają mi się najnowsze Morgany
25. Lubię dekorować mój pokój, więc mam w nim pełno ozdób. Nie mogę się doczekać na Halloween i Boże Narodzenie między innymi dlatego, że już chcę przystroić mój pokój XD
26. Moja ulubiona strona na FB to Vogule Poland
27. Moja ulubiona pora roku to zima. Szkoda, że nie ma wtedy też takiej 2 miesięcznej przerwy jak w lato ;-; Bardzo lubię też jesień
28. Uwielbiam czytać książki. Wczoraj zakupiłam pierwszą część Harry'ego Pottera i w końcu się zabrałam za czytanie tego. Planowałam zrobić to już od dłuższego czasu
29. Próbowałam kiedyś oglądać anime, ale jakoś nie przypadło mi to do gustu xD
30. Na razie moją ulubioną lekturą z gimnazjum było 'Kamienie na Szaniec'
31. Po prostu kocham blogować i bardzo się w to angażuję. Zawsze, gdy mam jakąś przerwę to mi tego brakuje, a jak miałam kończyć to myślałam, że zwariuję. Mimo iż to jest dla mnie często trudne, bo boję się, że zawiodę moich czytelników, że nie będę wiedziała co pisać, że skończą mi się tematy
32. Gdy myślę to lubię chodzić, wtedy nie mogę siedzieć w miejscu
33. Lubię oglądać Gimpera. Niestety dostałam bana na hajsownikach XD Choć nie wiem czemu, nic nie wstawiałam na tej grupie
34. Chciałabym się nauczyć francuskiego, szwedzkiego i choć dość dobrze umiem ten język to angielskiego na jeszcze lepszym poziomie
35. Nadal lubię oglądać bajki typu Scooby Doo, Tom i Jerry oraz Garfield
36. Mam taki swój zeszyt, w którym zapisuję wszystko, co czuję, co lubię itp. Czasem pod postacią słów, a czasem pod postacią rysunków
37. Czasem chciałabym wrócić do roku 2012 w SSO
38. Wolę napoje i wody niegazowane
39. Lubię malować paznokcie na czarno
40. Jestem założycielką strony o nazwie Star Stable Online PL, ale niestety w ogóle nie mam na nią czasu. Na szczęście są osoby, które o nią dbają ♥
41. Moje słuchawki są fioletowe
42. Lubię jak w moim pokoju wieczorem palą się świeczki, jest mi wtedy przytulniej i spokojniej
43. Moje ulubione smaki herbat to karMelowo-waniliowa i jagodowy muffin. Obie z Liptona
44. W SSO lepiej czuję się bez klubu, dlatego nie planuję do żadnego dołączyć. Jestem wolną i dziką gwiezdną jeździczką XD
45. Do edycji zdjęć używam jedynie Photoscape, Gimp i czasem strony pixlr.com
46. Bardzo lubię swój pokój. Ściany w nim są czerwone i uważam, że jest w nim przytulnie
47. Lubię makarony z różnymi sosami
48. Gdy nie mam pewności jak napisać dane słowo to wpisuję je w Google xD
49. Lubię deszcz
50. Lubię pisać posty i robić nowe wyglądy bloga, ale jak mam zrobić coś do encyklopedii to masakra!
51. Koham Karin!!1

W sumie to nie wiem co dalej pisać, więc tu zakończę. Ale, chętnie usłyszę parę faktów o moich czytelnikach! ^^ Pamiętajcie o pytaniu na początku posta, jeśli ktoś w ogóle idzie
Dobrej nocy ♥

42 komentarze:

  1. Fajne że zrobiłaś posta z faktami xD Ja dam 10 takich najważniejszych o mnie
    1. Jestem brunetką
    2. Mam zielone oczy i zawsze marzyłam aby mieć niebieskie.
    3. Mam na imię Dominika
    4. Moim ulubionym kolorem jest niebieski
    5. Kocham spaghetti xD
    6. Koooocham deszcz
    7. Lubię być w klubie :D
    8. Trenuje siatkówkę XD
    9. Piszę bloga
    10. Koham Mel :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Mel. :3
    Jest parę faktów, które nas łączy. XD ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 ja też... Przez co ciężko mi rozmawiać z innymi i mam gorsze oceny bo wstydzę się wytłumaczyć -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Eleno … . ja Ciebie.. tez . … !!1 ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fakty o tobie
    1.Tak w realu nazywam się Sandra
    2.Kocham konie
    3.Mam bloga :)
    4.Kocham Sso
    5.Moim ulubionym kolorem jest szary xD
    6.Mam piwne oczki
    7.Kocham cb :)
    8.Nwm co napisać :(
    Może mnie pamiętasz,zawsze jak cb widzę mowię Ci cześć :) Ostatnio widziałam Cię przy questach z wężem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę wstawić coś takiego na swego bloga kiedyś! ^^ Mam nadzieję, że się nie obrazisz XDXD
    Zacznij oglądać anime, anime to życie :''') Przeszło mi z Gimperem, to teraz mam fazę na Shingeki no Kyojin XD

    Łólf

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fakty :D Tu masz kilka o mnie:
    1. Jestem aspołeczna
    2. Większość osób w moim otoczeniu uważam za idiotów i analfabetów (mam powody)
    3. Nigdy nie wychodzę na dwór, marnuję się przy komputerze
    4. Mam królika, chomika i 2 psy
    5. Jestem ciemną blondynką z niebieskimi oczami
    6. Oglądam anime
    7. Czasami oglądam Gimpera, więcej Unboxalla i 5 sposobów na
    8. Słucham głównie metalu i rocka
    9. Próbuję się zaprzyjaźnić z Karin XD
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  8. Z faktem nr 48 jesteśmy identyczne! :D Fajnie jest się czegoś o tobie dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z toba to jak 2 krople!
    a i masz błąd w 51 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło się czyta, jesteś widocznie bardzo interesują osóbką :) Niektóre cechy mamy wspólne. Jeśli się z godzisz chętnie też bym dodała fakty o sobie na swojego bloga.
    A tak poza tym chciałam pogratulować świetnego Let's Play'a z Katelyn i Mirandą. Masz ładny głos, liczę że nagracie więcej materiałów wspólnie! :3
    ~Priiima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, to nie ja wymyśliłam takie wypisywanie faktów, więc czemu miałabym decydować o tym :D
      Dziękuję <3 Nie uważam, że mam ładny głos, a wręcz bardzo go nie lubię

      Usuń
  11. Świetne te fakciki ^^ Mel,przecież miałaś kotka,już nie masz? :o Tu taj fakciki o mnie:
    1.Jestem dość młoda i mam na imię Amelia.
    2.Kocham tańczyć i jeździć konna,choć o to trudno :(
    3.Od 6 lat ćwiczę taniec i gimnastykę.
    4.Nawet lubię szkołę,a zwłaszcza w-f,przyrodę,angielski i matematykę.
    5.Nienawidze anime,to chore XD Sso,to moje życie ^^
    6.Mój kolor to morski,cudo *-*
    7.Moim marzeniem jest spotkanie moich przyjaciól z Sso na żywo,Ciebie szczególnie,choć naszą znajomość trudno nazwać przyjacielską XD
    8.W przyszłości chcę odwiedzić 5 następujących krajów:Szkocja,USA,Australia,Szwecja i Hawaje ^^ **
    9.Lubię oglądać mandzia,jdąbrowskiego i filmiki o Sso,zwłaszcza poradniki ^^ Nienawidzę osób,które nagrały kilka filmików z paroma wyświetleniami,a uważają się za sławne.
    10.Koham Violete,Cassandre,Lare,Kirsten,Melisse,Martine,Karin,Mary,Alice,Kate,Lucy,Vere,Melani!!1!1 XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Karin terroryzuje wszystkich z tym koham karin......................................

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuper :D Ale tak naprawdę to jak z Tobą piszę to widać, że jesteś taką spokojną osóbką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię deszcz :) Można siedzieć w domu :D Ja też nie przepadam za dużym towarzystwem, szczerze to nie lubię. Ale czasem jest fajnie :) Uwielbiam siedzieć w domeczku przy mleku z miodem *-*. Ja też lubię oglądać te bajki, ale najbardziej tą pierwszą ^^ Też uwielbiam fioletowy, i błękitny ;D ja mam słuchawki w kolorze różowym, ale bardzo ciemnym, takim lekko błyszczącym xD Też wolę niegazowane, np. Soczek pomarańczowy jest naj xD Ja chciałabym się uczyć francuskiego i hiszpańskiego :) Uważam, że angielski dobrze mi idzie, więc, czemu nie spróbować :D? Chciałabym zwiedzić wszystkie kraje, ale zaszczepiona na te wszystkie choroby w Afryce i w Azji, i w innych "dzikich" krajach XD Też dobrze czuję się bez klubu, ale jednak lubię mieć klub, i nie lubię :D Na razie mieszkam w kamienicy, ale za niedługo przeprowadzka, więc planuje pokoj w stylu ,mmm.. takim wiejskim? xD Coś na ca... Ale nie pamiętam jak to się pisze XD Ściany są ceglane, i kremowe, prawieee że białe :) Będzie też tapeta z czekoladowym krówskiem :) Też mam już do niego sporo ozdób, mama mnie uprzedza, że nie będzie gdzie tego postawić, ale muszę XD A i jeszcze 1. Uwielbiam zwierzęta :D Chciałabym mieć szczury... Mam jednak psa, i się bardzo cieszę xD Za kotami to szczerze nie przepadam, są dla mnie takie jakieś... hmm.. nie wiem jak powiedzieć. Nie mam nic do osób które je lubią, ale po prostu nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni fakt o Tobie wymiata XD
    Hmm..Fakty o mnie?
    1. Daria
    2. Kuroshitsuji moim życiem
    3. Jestem jedynaczką
    4. Uwielbiam zwierzęta
    5. Mam 4 ulubione kolory ; czarny, czerwony, granatowy i biały
    6.Nienawidzę lata ;_; Co z tego, że są wakacje skoro cała się pocisz i ledwo wytrzymujesz w upały? XD
    7. Lubię zimę...Tak białooo *-*
    8. Uwielbiam róże. Są takie...piękne..
    9. Dziękuje za dodanie mojego bloga do "polecanych" <3
    10. Odwiedzam tylko dwa blogi na temat sso ; Oczywiście Twój i Julii Pinestorm
    11. Za rok osiemnastka <3
    12. Pozdrawiam wszystkich ✌

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem nieśmiała i cicha :P A deszcz jest całkiem spoko XD
    1. Też mieszkam w Szczecinie ^^
    2. Kocham fantastykę
    3. Mam rodzeństwo :/ (XD)
    4. Najbardziej podoba mi się jesień, lato i zima ^^ Wiosny nie lubię XD
    5. Kocham wszytskie zwierzęta i planuję być wegetarianką ^^ :P
    6. Niektóre fakty są takie same jak moje ( ale ich nie zapisałam ;P)
    7. Lubie wstawać buźki XD

    OdpowiedzUsuń
  17. To może z 5 faktów o mnie :
    1. Jestem brunetką z piwnymi oczami .
    2. Jedyna z klasy wiem czym jest Raxacoricofallapatorius .
    3. Lubię filmy Marvela .
    4. Jestem w klasie humanistycznej :)
    5. Pozdrawiam ❀ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już byłam na Sedina Horse Show. Było cudownie (też mieszkam w Szczecienie ^.^) ^^ W 2 dzień nie mogę być bo mam jazdę konną- tereny zastępy i to tak sporo czasu zajmie ;D Ale fajnie, ze chociaż byłam w 1 dzień.
    Margaux Sliverdawn

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Brunetka(czy też szatynka...) z zielonymi oczyma,
    2. Oglądam masakrycznie dużo filmów, głównie z trzech wytwórni: Disney, DreamWorks, Marvel.
    3. Nie lubię szkoły.. bo podobno jestem... e... mało koleżeńska, czy też aspołeczna. ;__;
    4. Czytam dużo książek,
    5. Na DeviantArt czytam dużo komiksów o wilkach i inne...(czekam cierpliwie na kontynoację Black Blood Aliance i Over The Mountian and Far Away... czyli sobie poczekam, bo z tym pierwszym sytuacja jest skomplikowana, a to drugie, to autorka zatrzeła inny projekt,a ten porzuciła na czas nieokreślony...)
    6. Uwielbiam deszcz, chmury, zimę, jesień, wiosnę, lato nie bardzo... ale wakacje uwielbiam. X'DD
    7. Posiadam 12-letniego kundelka "Pikusia"(dostałam go jak miałam 3 lata... tera prosta matma i wiadomo, że mam 15 lat ;';), jest gdzieś po pod kolana, czarny podpalany złotem, orzechowe oczy i ma piękne przyklapłe uszy i jedyną sztuczkę jaką umie, to skakać po ludziach... się umie tresować psa. B)

    Pozdrowionka,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Mam na imię Zuzanna
    2. Mam ciemne włosy.
    3. Jestem Lt.
    4. Lubię kolor czerwony.
    5. Nie lubię Matmy.
    6. Mam dwa pluszaki, z którymi czasami śpię.
    7. Często jeżdżę na kolonie.
    8. Konno jeżdżę 5 lat.
    9. Boje się krwi.
    10. Piszę książkę.
    11. Moja ulubiona seria książek to Baśniobór.
    12. NIENAWIDZĘ HARREGO POTTERA!!!
    13. Mam kota Mruczka.
    14. Taki jest mój numer z dziennika.
    15. W sso jestem Corinne Whalestar.
    16. Kocham Mel!
    17. Za siedem miesięcy sprawdzian szóstoklasisty. -.-
    18. W czwartej i piątej miałam średnią 5.30.
    19.. Kocham czytać.

    To są te najważniejsze fakty o mnie ale mogłabym dłuugo wymieniać.

    Ps. Błąd celowy. :P ^.^

    OdpowiedzUsuń
  21. Mel, czego używasz to robienia np. nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zrobienia nagłówka używam programów Photoscape i Gimp ^^

      Usuń
  22. Mam pytanie: Ile można mieć szybkości? Bo niektórzy mówią, że 28, a ja widziałam na filmiku, że dziewczyna miała 37 o.O

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy kocham przez "h" jest celowe? xP

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesowałaś się MH? ;O
    ~Twoja Vanessa Archbridge,Van A.,VanA,Arbuz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Podzielam punkt 51.
    #Harryforevałajld

    OdpowiedzUsuń
  26. W paru rzeczach jesteśmy podobne xD.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  27. fakty o mnie:
    1. Jestem blondynką
    2. Mam niebieskie oczy
    3. W rzeczywistości mam a imię Magda
    4. Jestem dość nieśmiała
    5. Lubię czytać książki
    6. Uwielbiam ciszę i książki
    7. Prowadzę pamiętnik, w którym opisuję ważne dla mnie rzeczy
    8. Mam włosy prawie do pasa
    9. Nie wiem czemu zawsze chciałam mieć ciemne włosy, a teraz mi przeszło
    10. Uwielbiam sport ♥

    ~` Pozdrawiam Monika Flowerhome

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach