piątek, 4 września 2015

Funny Friday 5

Piątek, piąteczek, piątunio ♥

Sezon na oczekiwanie na ten dzień w tygodniu uważam za rozpoczęty! :(
Jak zawsze czas już na 5 FF. Jest to pierwszy piątek od rozpoczęcia roku szkolnego, więc postanowiłam dodać bonus: 5 więcej memów od Star Stable Memes oraz małe co nieco ode mnie :D

Dziękuję także za memy, które Wy mi wysłałyście! ♥

Veronika Southmountain


Maggie Magik Moonwater ;D

Petra Mistnight














I czas na finał
Pewnie zauważyliście, że Morgany z nowszą budową są wyjątkowe tak samo jak ich... miny na zdjęciach! Już nie raz udało mi się to uwiecznić, a mój skarogniady konik jest w tym baaardzo dobry


Miszcz drugiego planu

Uśmiech do zdjęcia! Główna rola: koń Veroniki Southmountain :-D

24 komentarze:

  1. Hehe fajne te morgany :>

    OdpowiedzUsuń
  2. FF !! Kocham!! XD
    zapraszam na bloga:
    violeta-sso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham szykować memy i wszystkie zdjęcia na FF XD

      Usuń
  3. Fajne Morgany pozdrawiam Klaudia Greenborn

    OdpowiedzUsuń
  4. XD Super memy z tym 2 tw mnie rozwaliło xD Uwielbiam FF ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak Cię rozwaliło to teraz trzeba Cię naprawić xD

      Usuń
  6. No no! postarali się z tymi głupkowatymi minkami u Morganów XD [*]

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię notki z Funny Friday, fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super haha xD Ale Mel,nie dodałaś moich :( Może przeoczyłaś,czy co,może ja coś źle zrobiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie zauważyłam albo do mnie nie dotarło D: Mogłabyś wysłać jeszcze raz?

      Usuń
  9. Mój Morgan, chyba jako jedyny, nie robi takich min do zdjęć XD
    Pozdrawiam Victoria Sungirl

    OdpowiedzUsuń
  10. xD Zapraszam na mojego bloga http://klaudiagreenborn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. XDDD TE MORGANY MNIE ROZWALILY XDD. memy tez sa super :'D.

    PS.sorry za zapismo ale nie mam polskih znakow .. nie muj komp :P
    pozdrawiam czytnikow bloga oraz mel ;)
    Felicja Mousefall- Redbulek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawię sb na profilowe na konie.pl mordkę z drugiego zdj tego morgana :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem wszystkie memy powalają na kolana i na podłogę, serio. XD

    Tak więc, pozdro z podłogi.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tam na dole na podłodze? Bo na górze trochę wieje XD

      Usuń
  14. Super. Najlepszy ten drugi. I fajnie robisz te zdjęcia morganów :D P.s. Zapraszam na bloga starstable-vera.blogspot.com Pozdrowienia z Ustronia. Veronika Kittengarden

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia