piątek, 11 września 2015

Funny Friday 6

To już 6 część Funny Friday, ale ten czas lecii!
Zauważyłam, że ta seria właśnie Wam się bardzo podoba, chyba najbardziej i bardzo się z tego powodu cieszę :D
Pamiętajcie, że możecie wysyłać jakieś swoje memy na mel-sea@wp.pl

Jak zawsze zaczynamy od tych obrazków, które przesłaliście mi Wy

Margaret Archwood


Sandra Macborn


Alessia Sunvalley


Ivy Bigrock








Ja już uciekam w końcu pograć trochę w SSO, a potem spać. Planuję jutro obudzić się o 5 rano, bo chcę oglądnąć mecz siatkówki. Tak samo w niedzielę, więc nie za bardzo wyśpię się w ten weekend!
Miłego wieczoru ♥

15 komentarzy:

  1. Dobre xD Ja zaraz chyba też wejede na ssobi pogramy Sb razem xD Czyli ja będę za Tb biegła xd

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja ide Cie troche podenerwowac na sso.

    OdpowiedzUsuń
  3. MEL bardzo ważne ! powiedz mi proszę gdzie mogę się z tobą skontaktować, np facebook?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te memy.. Takie prawdziwe :'3
    ~ Mysiedrzewo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trafne, ale mi się najbardziej podobają te dwa ostatnie. Xd

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie super najlepszy jest według mnie 3 obrazek. xD A właśnie, Mel zajrzałabyś na mojego bloga? http://starstableconi.blogspot.com ;D Byłabym bardzo wdzięczna =D

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuuper! Weszłam na ten blog przypadkiem i naprawde nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii