piątek, 18 września 2015

Funny Friday 7

Zapraszam Was na kolejną dawkę memów w 7 części FF! Tym razem w środę zasiadłam przed komputerem i odnalazłam też memy, które niestety jakoś mi się uwinęły i je pominęłam wcześniej. Do tego jak zawsze kilka obrazków przetłumaczonych od StarStableMemes ^^

Crystal Silentroad






Ania Sunroad


Nellie Gladewatcher







Przy okazji Veronika Goldmountain przesłała mi małą pomoc dla osób, które z niewiadomych przyczyn nie mogą zainstalować launchera, bo:


Ja (nie)stety nie mogę tego wypróbować i sama sprawdzić czy działa, ale mam wielką nadzieję, że jednak komuś to pomoże i rozwiąże problem. Nie trzeba robić wiele
Bardzo dziękujemy Veronice ♥


Miłej nocy ♥

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze superowe ff :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff doczekałam się *-* może niezbyt dużo zdjęć ale mimo to jest supcio! uwielbiam witać weekend z Funny Friday :) pozdrowienia dla Mel i czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi i moim 2 kol to zadzialalo, wiec dziala XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi i moim 2 kol to zadzialalo, wiec dziala XD

    OdpowiedzUsuń
  5. W sensie jak nie ma tego przycisku "graj" i się nic nie pobiera w takim zielonym pasku?
    E... ja tak mam, ale ten sposób nie działa. ;__;

    I mem z trenowaniem koni - wymiata. X'DDD
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie coś jak u Crazy Dream x'D
    Próbowałam zmienić, ale nigdzie nie ma u mnie opcji Windwos XP, chociaż właśnie na takimże systemie działam :v
    Eh...
    ~Nim

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi launcher sie zbugowal. Nie mam przycisku graj, a gra sie za kazdym razem przy wlaczeniu instaluje od nowa. Jesli po aktualizacji launchera nic sie nie zmieni to beda mieli OGROMNEE straty. Jestem ciekawa czy sie wyplaca xd Szkoda mi tych.(+ -) 3 tysi ktore poszly na ta gre, ale skoro im nie zalezy to mi bedzie zalezalo tylko raz, jak zazadam zwrotu pieniedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłabym na to '-'

      U mnie sprawa wygląda ciut inaczej... Dla zainteresowanych tutaj odnośnik:
      http://postimg.org/image/8g2e36ynz/

      ~Nim

      Usuń
    2. Weronika Goldmountain,ja czytałam,że to dlatego,że jak nie masz przycisku Graj,to oznacza,że masz za mało pamięci RAM.Z tym instalowaniem się miałam podobnie,ale u mnie to była masakra.Zawsze jak włączałam było tylko oś Tam Excuse i nic.Usunęłam sso całkiem i zainstalowałam od nowa,teraz śmiga,aż miło :D

      Usuń
    3. Na pewno nie mam malo pamieci ram ;D Ja wgl nie mam tego przycisku, nawet napisu graj. I teraz zauwazylam, ze nie mam tez imienia postaci po wejsciu w swoje konto na launcherze XDD

      Usuń
    4. No to się smażymy w tym samym piekle.. tylko, że mi się w ogóle nie instaluje przy włączaniu.. nawet od nowa.

      Usuń
  8. Hej mel.Uwielbiam twojego bloga i czytając go stwierdziłam, że założę też własnego i chciałam cię poprosić czy mogła byś go przeczytać i dodać do fajne polskie blogi?Byłabym Ci bardzo wdzięczna bo zależy mi na zdobyciu paru czytelników :)Masz tu linka:
    http://ssokarolineseahand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham FF. Zapraszam na mojego bloga, zaczynam dopiero.
    http://myszkaopowiadaozyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia