Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 września 2015

Jutrzejsze aktualizacje: wensze!

calendar_month 01 września 2015
Hej ♥

Dzisiaj oficjalnie zaczął się rok szkolny. Szczerze to plan mi się nie podoba, 2 razy w tygodniu kończę o 15:10. Zmieniłabym kilka nauczycielek, ale niestety nie mam na to wpływu ;_;
Na dzień dobry jutro 7 lekcji. Normalnie mam w środy 8, czyli do 15:10, ale na szczęście ostatnia jest odwołana. Świetnie :')
Jak tam Wasz rok szkolny i plan? Podoba się chociaż trochę?

Pamiętacie węże, które były na Zapomnianych Polach i nadal nurtuje Was pytanie: czemu one tam były?
Oto odpowiedź! ;D


25 komentarzy:

  1. Oj Mel,nie tylko ty tak masz XD Niestety ja też :/ Zmieniała bym panią od matmy XD
    Hmmm, rok szkolny ... Nie chce o tym mówić :C Ale jakoś to przeżyję, mam nadzieję XD
    Pozdrawiam Cb. Mel C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jutrzejszej aktu. A ty Mel?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam być szczera to... Nie podoba mi się plan lekcji XD Najchętniej zmieniła bym panią od plastyki, ale tak nie możnaaa! ;-; D: Ale jakoś przeżyję... Muszę też przyłożyć się do nauki ;-;
    A co do zapowiedzi to mu się zdaje, że wąż się zgubił i dlatego tam się znalazł :D
    Pozdrawiam
    ~Kremówka
    P.S Nienawidzę wężyyy! D: xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w nowej szkole i zbyt nie wiem, czy bym kogoś zmieniła :D Na szczęście zdobyłam już jedną przyjaciółkę ^-^
    Co do planu u mnie tak samo - ja raz kończę o 16:15, ale chociaż na późniejsze godziny zajęcia i wyspać się można
    ~Margaret Archwood

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję wam, mi się mój plan tam podoba :) Mam na 9 i tylko 4 lekcje ;) Ja bym tam zmieniła panią od ruskiego i polskiego, no ale co zrobić ? Jakoś jeszcze w tej szkole przeżyję, tylko ta 3 gimnazjum i już mnie nie ma ;) A co do zapowiedzi, to jestem bardzo ciekawa ;)
    Pozdrawiam: Melissa Seadotter

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie wiem, czy mi się podoba... bo mam tylko plan na jutro... jak na razie... i jak na razie jest spoko.. tylko 6 lekci. *^*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Mel u mnie plan jest koszmarny na dzień dobry tak jak ty mam 8 lekcji i jeszcze muszę wcześnie wstać bo mam początek lekcji o 8:00. Ogółem cały mój plan jest koszmarny mam lekcje w takich godzinach, że oprócz nauki nic mi nie pozostanie do roboty. Niestety nie mamy na to wpływu :(.

    ~Pozdrawiam Monika Flowerhome

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój plan? Hehe...Szkoda gadać..Mam na popołudniu..Od 12:35 do 18:50..
    Zazdroszczę wszystkim, którzy mają na ranną zmianę.. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to współczuję :/ Ja już wolę iść na rano i potem mieć wolne

      Usuń
  9. Mój plan lekcji... Opisać to można jednym słowem "MASAKRA "
    Zapraszamy do klubu Easter Horse

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się 100% z Violetą Mightyvalley,z resztą chodzimy do tej samej klasy XD Pani od matematyki koszmarna ;C Z nią matma to męczarnie nawet dla nas,asów z matmy (nie przechwalając się) XD Nie no,żartuję XD No cóż...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi zmieniła jedna nauczycielka :'(. Trochę się boję, bo raz miałam lekcje z tym nowym nauczycielem i jakoś nie było zbyt fajnie ;/. Chociaż plan mam nawet fajny xD. Cały tydzień (poza poniedziałkiem) na 8:00 (tzn. pobudka 6:30, żeby zdążyć na autobus :') oraz cały tydzień (poza środą) do 14:10. Dobrze się składa, bo od 12 do 14 mam dziurę w autobusach xD. Ogólnie cieszę się, że wróciłam do szkoły :D. Poza tym, mam jeszcze plastykę, technikę i WOS (WOS-u chyba się najbardziej boję xD, bo z techniki w podstawówce byłam bardzo dobra :D). Chociaż, uważam, że rok szkolny skończy się równie szybko, jak zaczął i nim się obejrzę będę musiała pisać egzamin 3-cio klasisty. Jestem z tego powodu zrozpaczona D:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana Zebravalley

      Usuń
    2. A jeszcze chciałbym zmienić panią z historii na starą (przykra historia ;( ).

      Usuń
  12. Ja osobiście nie mam zbyt fajnie jeśli chodzi o lecje, bo np. jutro mam 6 lekcji, ale zazwyczaj mam po 7, 8 a najgorsze jest to że nieważne o której skończę i tak busa mam tylko po 8 lekcji ._.

    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  13. Wensze żeczne *-*
    Śav Mousetree

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro (w sumie codziennie o tej godzinie kończę) koniec lekcji o 14:50. Plan do du.., ale przecież muszę jakoś wytrzymać ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tymczasowy. Jutro i w czwartek kończę o 13:25, a w piątek o 14:15. :/ A później to nie wiem jaki będzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej... Jeżeli gra przez pulpit bedzie jedynym spisoobem na gre, to żegnaj sso.... (Przez pulpit.mi nie działa ;-;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam mam jeszcze jakoś dopiero 3 klasa podstawówki ale i tak siedzę na świetlicy ,bo daleko mieszkam -.-
    ~Pozdro~
    `Karla Sweetbaker`

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zabrali moja najukachańszą (sory za błąd w pisowni) wychowawczynię miałam ją od 7 lat, i teraz po prostu idiotyczna dyrektorka stwierdziła, że moja pani ma uczyć tylko maluchy!!!!!!!!!!!! teraz mnie uczy jakaś inna pani, której nie trawię. I też zmieniło mi się dużo nauczycieli, których uwielbiałam, a plan lekcji do dupy (przepraszam)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach