Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

03 września 2015

Kolejne plany lekcji

calendar_month 03 września 2015
A więc w końcu skończyłam robić obiecane plany lekcji. Zajęło mi to trochę czasu, ale było warto, bo mi osobiście się podobają!
Wysłuchałam Was i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie ^^

1

Jest on dostępny w kilku kolorach, a mianowicie:
Czerwony: LINK
Pomarańczowy: LINK
Żółty: LINK
Zielony: LINK
Niebieski: LINK
Fioletowy jasny: LINK
Fioletowy ciemny: LINK
Różowy: LINK

2







 3

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBWntxABva_0iXJp_LWwNphN1COk6IiPTjAnmGOI54GU8N7wbO0a-iGTC0PJZ2v8VxZ14I1Dpzm-zFZR8PQD4eNlBl1dIkJDtum_dqnyFo7pOhyminUM8D0o_NO01grp9BkosySEvb8taF/s1600/1798442_1393197117615126_1828753783_n.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-qFNrdn2TA8bAy5YljhBDSf6uUzkpjEbZP38ZWaKJvguJlLFP68pEnc_6kaesS9qMR0bhOkdtpfxbsi54aB2AmpVjhcgNnodD0s0klrGsDI2Bn9nTwGEywznLfYoTVPuhznpKApzKQQX6/s1600/10675784_1495661924035311_2972642841481739615_n.jpg

Na razie znalazłam czas, by zrobić tylko tyle. Choć w sumie nie wiem czy chcielibyście jeszcze więcej xD
Aby pobrać, któryś z nich wejdź w link i wtedy zapisz zdjęcie tam. Będzie ten plan większy niżeli by był pobierany z bloga

24 komentarze:

  1. Super plany, ale nie skorzystam bo rodzice pomyśleliby że piłam XD
    ~ Savannah Mousetree

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne mel ^^ Mi się najbardziej ten taki zimowy podoba *.* Ale wszystkie są cudne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, uważam że z DZW najładniejsze :D Nie musisz robić więcej, mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łii oki :D Cieszę się, że Ci się spodobały, dziękuję!

      Usuń
  4. Zarąbiste. *^*
    I ZROBIŁAŚ Z GWIEŹDZISTYM NIEBEM! Muszę go mieć. xd

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Właśnie o taki plan z gwieździstym niebem, czy łąką (niebem bardziej :D) mi chodziło! Zaraz zabieram się do drukowania :D
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś to czego oczekiwałaś :D

      Usuń
  6. Jejku Mel ! Jakie cudne :O
    Najbardziej podoba mi się to zimowe ;)
    Już drukuję <3
    ~ Sandra Dragonpaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydrukowałam wszystkie 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :D Szczerze to nie myślałam, że ktokolwiek z tego skorzysta hahaha

      Usuń
  8. Biorę zimę! Jest piękna! *-* Zrób więcej planów, ale najlepiej takich z numerami lekcji i napisem "Star Stable"

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde :(. Nie działa mi ten zimowy i ghv-owy :CC

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie działa mi ten zimowy i z dzw
    :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie działa mi ten zimowy i z dzw
    :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba wezmę zimowy,ponieważ będzie idealnie pasował do mojego pokoju ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pikne <3 Pamiętasz mnie? Pewnie nie xD Nikolett Icebard jestem :). Naprawdę, śliczne te plany <3masz talent <3 Ps. Czy pozwolisz mi Wydrukować niebeski? <3 :3
    -Nikolett Icebard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie chyba nie da rady wydrukować ze względu na blokady na blogu. Jeżeli Mel zrobi następne plany w tym roku, doda link do stron z których bez problemu będzie można je wydrukować.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach