Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

02 września 2015

Mapa Jorvik?

calendar_month 02 września 2015
#późnypost

Znalazłam trochę czasu, aby napisać o pewnej rzeczy. Gdy muszę się odstresować- piszę na blogu haha
 Mianowicie chciałam poruszyć temat mapy Jorvik. Odnalazłam to na jednym szwedzkim blogu, który należy do Alicii Starnight tak samo jak zdjęcie, które tu wstawię.

Zastanawialiście się kiedyś co będzie jak wszystkie te obszary na obecnej mapie zostaną odkryte i SSO nadal będzie istnieć? Jak pewnie wiecie nasza ukochana gra jest stworzona na podstawie Akademii Gwiazd, Starshine i Stajni Marzeń. Wszystkie akcje zawarte w tych grach odbywają się na wyspie Jorvik. 

Ale jak otworzymy mapę w SSO wyświetla nam się niepełna wyspa, a tylko jej południowa część. Ciekawe jak duża jest jej całość?! Patrzcie tylko na to:


Jak widzicie to pasuje idealnie. Ta jaśniejsza część to właśnie mapa z SSO, która dopasowana jest do mapy ze Stajni Marzeń. Widzimy także kawałek ukazywany podczas płynięcia promem. Ale tutaj nadal nie jest pokazana pełna wyspa. Wyobraźcie sobie jaka ona może być duża!
Jakie to musiałoby być ekscytujące mieć dostęp do całego Jorvik.
Szczerze to nawet nie umiem sobie wyobrazić tak dużego obszaru, ale to musi być super. Pewnie potrwa to kilka-kilkadziesiąt lat, a nawet w sumie nie wiadomo czy SSO i my do tego dotrwamy, pewnie nie będziemy już wtedy grać
Cóż... możemy tylko czekać i patrzeć co przyszłość przyniesie!

Aż pisząc tego posta wpadłam na nowy pomysł ;D A mianowicie na nowe miejsca, które chciałabym zobaczyć w grze! Ale o tym więcej w następnych postach :)

Dobranoc ♥

17 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;) Może gdy już wszystkie obszary ma mapie będą już zrobione przez Sso to może zrobią 'przesuwaną' mapę xD mam nadzieje że ktoś to zrozumiał xP
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię zrozumiałam xD Fajnie by było ^^

      Usuń
    2. Dobry pomysł :D Raczej ta cała wyspa byłaby za duża, aby ją zmieścić w te okienko!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że dość szybko się z tym wyrobią. Ciekawe co się stanie z grą jak już pootwierają całość i skończy się fabuła... Dodadzą własną historię i obszary ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, na pewno nie dożyję do tego momentu xD A jeśli ktoś by miał dożyć i grać w SSO to może moje prawnuki... o ile SSO wtedy będzie istniało i będą w to grać xd

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hackom mówimy NIE! :D

      Usuń
    2. No... tylko wirusy ściągają i kompa psują... ;__;


      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  5. Ej, ja zawsze się zastanawiałam nad tym..
    "W końcy Jorvik to wyspa.. ale w SM i w SSO nie wygląda na wyzpę... czyżby to nie była jej całość? A Jak wielka jest "całość"?"
    Ale Nigdy bym nie wpadła na to aby porównać te dwie mapy... wydawały mi się zawsze niesamowicie inne i zróżnicowane.. teraz już tak nie jest. *^*
    xd
    Ej, ja nadal w szoku jestem... w sumie to jeszcze w prawo musi być ten obszar... aby wyspa była wyspą.. co nie? o.0
    *heart attack*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zespół SSO kiedyś skończy tą wyspę.Ale byłoby świetnie...I mapa byłaby taka przesuwana.Co myślisz, Mel?

    Violeta Sealord

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zrobią taką mape :D Byłoby super xD A tak sb myślałam:Jak będe dorosła to i tak wkradne sie na SSO i bede grała xDDD A tak wracając do tematu :3 Super post :)




    Rosalie Appledawn

    OdpowiedzUsuń
  8. AHA! Ojeju, teraz dopiero zobaczyłam jak są do siebie podobne. O.o Zwykle jak sobie je porównywałam całkowicie tego nie zauważałam. Ciekawe czy SSO zrobi taką mapę i co będzie dalej, gdyby skończyli z fabułą i całym tym obszarem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie SSO nie może się pochwalić jakimś dużym światem ;)
    Pewnie już od początku sobie planowali co będą dodawać i są w trakcie wykonywania - może podstawę terenu mają gotową ale nie chcą jej na razie dodawać. Gra ma tylko 4 lata - jeszcze sporo czasu na wszelkie ulepszenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz ale sso pokazało całą mapę jorvik na papierze ;) cała wyspa jest zaplanowana

      Usuń
  10. Tak naprawdę to Stajnia Marzeń była oparta na Star Stable chyba XP . Ale mg się mylić .

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak naprawdę to Stajnia Marzeń była oparta na Star Stable chyba XP . Ale mg się mylić .

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel ja mam zdjęcie całej wyspy jorvik mogę Ci ją pokazać :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach