Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

08 września 2015

Nowy launcher

calendar_month 08 września 2015
Heej ♥

Pierwsze co chciałabym powiedzieć to, że niestety jak mam szkołę to jeśli chodzi o czas to ledwo wiążę koniec z końcem, więc nie zawsze będę miała możliwość napisać dla Was posty tak często jak to było w wakacje, gdy wróciłam po zawieszeniu. Może się zdarzyć, że nie znajdę czasu, aby wstawić nowy strój na czas w poniedziałek tak jak w sumie zdarzyło się w tym tygodniu, więc mogę mieć opóźnienia. Może się też zdarzyć, że nie będę miała czasu wstawić natychmiast jakiejś informacji typu nowy kod itp.

Na napisanie o tym w końcu zabrałam się teraz. Ale mówiąc 'o tym' co mam na myśli?!
Taak, pewnie jak się domyślacie jest to nowy launcher!
Będzie on niedługo jedyną opcją, dzięki której będzie można dostać się na SSO, więc zespół postanowił nad tym popracować
Opublikowali dzisiaj zapowiedź w postaci video. Widzimy na niej jak to będzie wyglądać (według mnie fantastycznie *-*)

    

Jak widzicie zmiana jest znaczna. Ja uważam, że zmiana na lepsze
W sumie to nadal nie wiemy co się dzieje po wciśnięciu 'Zaloguj się'. Jestem baardzo ciekawa jak to będzie wyglądać :D

Podoba Wam się? A może to czeka nas już w następnych, czyli jutrzejszych aktualizacjach? ^^

12 komentarzy:

  1. Fajna ta opcja. :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach noi podpis Sara Gladenest (Sareł XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę sie doczekać :)
    ~`Katharina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
  4. Launcher wygląda ślicznie :D Jestem ciekawa, czy z biegiem czasu będą zmieniać wygląd odpowiedni do pór roku itd.
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny launcher. Chcę aby dodali go w dzisiejszych aktualizacjach xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Żegnajcie star stable ;-; launcher mi nigdy nie działał i raczej działać nie będzie... Do dupy te aktualizacje >.<
    ~ Savannah Mousetree poraz ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D
    Ja mam tylko nadzieję, że dzięki temu SSO będzie lepiej działać, nie będzie lagów i serwery będą dobrze pracować...
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki tematyczny, bardzo mi się podoba niż tamten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie nie. Mam wrażenie, że to właśnie przez te prace ja i wiele innych(słyszałam o takich sytuacjach od innych..) nie ma przycisku "GRAJ" od dwóch, czy też trzech tygodni... -.-"
    I ignorują wszystkich, którzy piszą o tym do supportu... mi odpisano, abym re-instalowała grę, ale wciąż tego nie mam(gram z pulpitu) i chyba w ogóle mi się nie pobrała, tylko mam ikonkę na pulpicie, bo nawet nie ma(i nie było) tego zielonego paseczka na dole.. i "GRAJ" także... cudownie... mogliby chociaż napisać spekulacje, że to pewnie przez ich prace...
    A, napisałam, że to nie zadziałało, nie odpisali.. wysłałam raz jeszcze.. cisza.

    R.I.P. "GRAJ"
    ...
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Support to gówno. miałam raz sytuację taką: Gdy gra przestała działać mi z pulpitu, napisałam do nich. Cisza. Po tygodniu zainstalowałam grę z przeglądarki, i dzień po zainstalowaniu gry z Internetu dostałam wiadomość "Cieszymy się, że z Twoją gra jest już wszystko w porządku [...]
      FUCK LOGIC >.<
      ~ Sav Mousetree, jeszcze żywa xd

      Usuń
    2. *łączymy się w bólu..*
      Ja po prostu odnoszę wrażenie, że uznają nas za rozwydrzone bachory, które ciągle piszą do supportu "bo mi to i to nie działa.."
      . . . L i v e i s p a i n . . .

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach